|

مجتبی امانی، سفیر ایران در لبنان به اسرائیل فرار کرد؟/ پشت پرده یک شایعه جنجالی/ عکس

یک مقام آگاه اعلام کرد: سردار تولایی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه هیچ‌ مصاحبه‌ای با هیچ رسانه‌ای نداشته و آنچه به‌نقل از او در مورد عملیات حزب‌الله مطرح‌شده کذب محض است.

مجتبی امانی، سفیر ایران در لبنان به اسرائیل فرار کرد؟/ پشت پرده یک شایعه جنجالی/ عکس

به گزارش شبکه شرق، امروز مصاحبه‌ای به نقل از سردار تولایی معاون سازمان اطلاعات سپاه در فضای مجازی منتشر شده بود.

فارس نوشت: در این رابطه یک مقام آگاه اعلام کرد: سردار تولایی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه هیچ‌ مصاحبه‌ای با هیچ رسانه‌ای نداشته و آنچه به‌نقل از او در مورد عملیات حزب‌الله مطرح‌شده کذب محض است.

1870694_233

 

دیروز اقتصاد نیوز نوشته بود: از روز گذشته اخباری در خصوص فرار مجتبی امانی به اسرائیل برای کاربران فضای مجازی سوال برانگیز شد. 

عده ای با انتشار تصویری از مجتبی امانی در یک مراسم تشییع جنازه، اعلام کردند که سفیر ایران در لبنان فرار کرده است. در این زمینه مجتبی امانی هفت ساعت پیش با انتشار یک پست در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس به گسترش این شایعات پایان داد و نوشت: «امروز در مراسم ختم مرحوم ‎سلیم الحص نخست وزیر سابق لبنان در مسجد خاشقچی بیروت شرکت کردم. حضور شخصیت‌های برجسته لبنانی در این مراسم بسیار قابل توجه بود. مواضع شجاعانه و تاریخی و حکیمانه مرحوم سلیم الحص در حمایت از فلسطین و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی در تاریخ ماندگار است. وی نقش بارزی در پیروزی بزرگ ‎مقاومت در سال ۲۰۰۰ میلادی و عقب‌نشینی خفت‌بار ارتش صهیونیستی از جنوب لبنان داشت. خدایش رحمت کند.»

 

mAMxHR37OGrR

 

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها