|

اولین تصویر از «مجتبی امانی» سفیر ایران در لبنان پس از انفجار پیجرها؛ آخرین وضعیت سفیر ایران در لبنان اعلام شد/ عکس

تصویری از «مجتبی امانی» سفیر ایران در لبنان پس از انفجار پیجرها منتشر شده است.

اولین تصویر از «مجتبی امانی» سفیر ایران در لبنان پس از انفجار پیجرها؛ آخرین وضعیت سفیر ایران در لبنان اعلام شد/ عکس

به گزارش شبکه شرق، همسر «مجتبی امانی»  سفیر ایران در لبنان پس از حادثه امنیتی و انفجار پیجرها که در «بیروت» پایتخت لبنان رخ داد، درباره آخرین وضعیت «مجتبی امانی» اطلاع‌ رسانی کرد.

همسر «مجتبی امانی» سفیر ایران در لبنان در خصوص آخرین وضعیت سلامت همسرش پس از انفجار پیجرها در لبنان اعلام کرد: «الحمدلله روند درمانی آقای امانی به‌خوبی پیش می‌رود. به امید نابودی هر چه سریع‌تر اسراییل تروریست.»

نرگس قدیریان، همسر «مجتبی امانی»  سفیر ایران در لبنان در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» توئیتر سابق در خصوص آخرین وضعیت سلامتی همسرش پس از انفجار پیجرها در لبنان نوشت:

«از محبت‌ها و دعا‌های هموطنان عزیزم بسیار متشکرم.

وزیر محترم امورخارجه با تماس‌ها و تلاش‌های بسیار ارزشمند خود در شرایط سخت پس از این حادثه تلخ تروریستی در کنار ما قرار داشتند.

الحمدلله روند درمانی آقای امانی بخوبی پیش می‌رود.

به امید نابودی هر چه سریع‌تر اسراییل تروریست.»

مجتبی امانی

بر اساس این گزارش، شب گذشته «سه‌شنبه، ۲۷ شهریور ۱۴۰۳»، در پی مجروح شدن «مجتبی امانی» سفیر ایران در لبنان بر اثر انفجار پیچر، «عباس عراقچی» وزیر خارجه ایران، در تماس با همسر مجتبی امانی در جریان آخرین وضعیت سفیر ایران قرار گرفت.

شبکه خبری «المیادین» به نقل از منابعش در تهران گزارش داد که سفیر ایران در جریان این انفجار، از ناحیه چشم آسیب دیده است.

شایعات در مورد وضعیت بینایی مجتبی امانی صحت ندارد

سفارت ایران در لبنان اعلام کرد که شایعات منتشرشده در مورد وضعیت جسمی و شرایط بینایی «مجتبی امانی» سفیر ایران در بیروت، صحت ندارد.

 سفارت جمهوری اسلامی ایران در مطلبی در صفحه خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) نوشت: «سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان به اطلاع هموطنان عزیز و اصحاب رسانه می‌رساند که روند درمان آقای امانی، سفیر محترم، به‌خوبی پیش می‌رود و شایعات منتشرشده در مورد وضعیت جسمی و شرایط بینایی آقای امانی، عاری از صحت است.»

پیش از این، برخی از منابع خبر اعلام کرده بودند که سفیر ایران در لبنان، از ناحیه چشم در جریان انفجار پیجر‌ها در لبنان به شدت آسیب دیده است.

همسر سفیر ایران در لبنان نیز پیش از این در پیامی در شبکه ایکس اعلام کرده بود که روند درمانی امانی به خوبی پیش می‌رود

اولین تصویر از «مجتبی امانی» سفیر ایران در لبنان پس از انفجار پیجرها

«صابرین نیوز» تصویری از «مجتبی امانی» سفیر ایران در لبنان پس از انفجار پیجرها در لبنان منتشر کرده است.

تصاویر منتشرشده از «مجتبی امانی همدانی»، سفیر ایران در لبنان در حین انتقال به بیمارستان نشان می‌دهد که او از ناحیه دو چشم، صورت و دست زخمی شده است.

مجتبی امانی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها