|

مشاور فرمانده کل سپاه:

قبل از وعده صادق۲ حمله سایبری داشتیم

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: قبل عملیات وعده صادق ۲ حملات سایبری داشتیم که موجب اصابت موشک‌ها به طور دقیق به اهداف شد. .

قبل از وعده صادق۲ حمله سایبری داشتیم

به گزارش شبکه شرق، مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به «عملیات وعده صادق ۲» گفت: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به شدت از این حمله غافلگیر شدند، در این حملات آشیانه «اف ۳۵» ها و پایگاه نظامی‌شان هدف قرار گرفت. 

«سردار ابراهیم جباری» مشاور فرمانده کل سپاه در نهمین «کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی با محوریت شهادت سید حسن نصرالله، عملیات وعده صادق و نظم منطقه‌ای» گفت: صهیونیست‌های جنایتکار در یک سال گذشته جز شهادت ۴۰ تا ۵۰ هزار انسان بی‌گناه کاری نکردند درحالی که قدرت محور مقاومت و حماس بیش از پیش شده است. 

 

گنبد آهنین، آبکش اهنین است

وی ادامه داد: در شب حمله وعده صادق ۲ بی‌بی سی اعلام کرد افسانه گنبد آهنین در هم شکست و حمله ایران ثابت کرد این سیستم آبکش اهنین است. 

 

قبل از وعده صادق حمله سایبری داشتیم

جباری اظهار کرد: ۹۰ درصد موشک‌ها به اهداف تعیین شده برخورد کرد، البته قبل از آن حملات سایبری داشتیم که موجب اصابت موشک‌ها به طور دقیق به اهداف شد. 

 

مشاور فرمانده سپاه: قدرت محور مقاومت و حماس بیش از پیش شده است

وی یاد «سیدحسن نصرالله» را در کنار «حاج قاسم سلیمانی» گرامی داشت و گفت: مهم است که این ۲ عزیز را در کنار هم یاد کنیم. در نماز جمعه این هفته تهران امام خامنه‌ای شهید نصرالله را یک مکتب معرفی کردند یعنی شخصیتی جامع الاطراف بودند. من از نزدیک با ایشان در ارتباط بودم و می‌دیدم که در میان مردم عادی در پایین‌ترین سطح خود را قرار می‌دهند، علی الخصوص نسبت به خانواده شهیدان و برای آن‌ها پدر و مادر بودند و همزمان در جنگ با دشمن قوی و محکم بودند. 

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: در شبی که سردار تهرانی مقدم شهید شدند حضرت آقا به خانه ایشان رفتند و بنده در حضورشان بودم. بعد از اینکه ایشان وارد شدند کنار در ورودی اتاق ایستادم و به یک باره دست مهربانی روی دوشم حس کردم و با اسم کوچک من را صدا کرد و گفت فلانی بنشین که دیدم حاج قاسم پشت در است تا دیده نشود مبادا احوال‌پرسی حضرت آقا با خانواده شهید تحت تاثیر حضور او قرار گیرد و آنجا بودند تا آقا بروند بنشینند. همان جا بود که حاج قاسم به من گفت، فلانی کی نوبت من می‌شود تا آقا منزل من تشریف بیاورند. 

 

دیدارهای مکرر با سید حسن نصرالله

وی با بیان اینکه بنده توفیق داشتم به خاطر نوع خدمتم مکرر محضر شریف سید حسن نصرالله برسم اظهار کرد: سید حسن اجازه نمی‌داد که دستش را ببوسیم. ما مشهد مقدس بودیم و حضرت آقا هم حضور داشتند و سید نصرالله هم خدمت آقا در مشهد امدند. ایشان بسیار با ادب و خضوع خدمت آقا رسیدند و به من گفتند اگر توفیق باشد زیارت امام رضا (ع) بروم و صبح به اتفاق سید حسن به زیارت رفتیم. ۲ الی سه ساعت ایستادند کنار ضریح مطهر و زیارت کردند. روح عبادت و معنویت را در روح او می‌دیدم و کنارش اشک می‌ریختم. او همان قدر که در عبادت خضوع داشت، اما در مقابل دشمنان و سیاست‌مداران و مدعیان از فولاد سخت‌تر بود و همه را به راهی که می‌دانست دعوت می‌کرد. 

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: شهید سید حسن نصرالله ذوب در حضرت آقا بودند. ایشان و حاج قاسم شخصیت و جنبه‌های معمارگونه داشتند. اینها ساختارهایی را بنا کردند و تکامل دادند که بی‌نظیر بوده است. سازمان قدس سپاه وجود داشت، اما بروز و ظهور نداشت و به برکت وجود حاج قاسم در جهان اسلام اثرگذار شد و حزب‌الله در دوران سی‌ساله مسئولیت سید حسن به جایگاه رفیعی رسید و عامل وحدت در لبنان شد. 

وی با اشاره به این مطلب که می‌گویند، سید حسن نصرالله گفته بود که در قدس نماز می‌خواند پس الان که شهید شدند! اظهار کرد: ایشان حتما در رجعت بازخواهد گشت در رکاب امام زمان و در قدس نماز می‌خواند. 

 

حزب‌الله مقتدرتر پیش خواهد رفت

جباری افزود: سید حسن عزیز چند ماه قبل از شهادت نفرات و فرماندهان اصلی حزب‌الله را جمع کردند و گفتند شاید مدت زیادی در میان شما نباشم و ممکن است صف اول رهبری حزب‌الله همه کشته شویم اما رویه‌ای چیده و طراحی شد تا در این صورت آماده باشیم و نیروهای قوی‌تر جایگزین می‌شوند و حزب‌الله مقتدرتر پیش خواهد رفت. 

این مقام سپاه اظهار کرد: سید حسن نصرالله حزب‌الله را سازمانی معلم و قدرت‌پرور بار آوردند و فرماندهان توانمند و شجاعی را آموزش دادند. او به معنای واقعی کلمه یک فرمانده جامع الاطراف و مصمم در اجرای برنامه‌ها و باهوش بود و مجموعه حزب‌الله اطاعت بی‌چون و چرا از او داشتند. دوستان در جهان اسلام عاشق او بودند و دشمن مجبور است عظمت او را بیان کند. 

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: ۱۲ الی ۱۳ سال در محضر آیت‌الله خامنه‌ای انجام وظیفه می‌کردم و شخصیت‌های زیادی در مجموعه‌های مختلف داخلی و خارجی می‌آمدند و ندیدم حضرت آقا جز حاج قاسم و سید حسن نصرالله را این گونه به آغوش بکشند و امروز قلب حضرت آقا داغدار است. بعد از وعده صادق کمی خوشحالی کردیم ولی حضرت آقا فرمودند که ما داغدار سید هستیم. 

وی ادامه داد: سید حسن نصرالله از عظمتی برخوردار بود که خانواده حضرت آقا و فرزندانشان که از شخصیت‌های بزرگ هستند برای اینکه در کنار سید قرار بگیرند و با او عکس بگیرند از هم سبقت می‌گرفتند. 

جباری گفت: حاج قاسم با یاری حزب‌الله لبنان و کمک و مدیریت سید حسن نصرالله و عمود خیمه جبهه مقاومت عبدالملک بدرالدین در یمن و ابومهدی مهندس در عراق و غیره، تشکیلات عظیم سیاسی و نظامی و اجتماعی ایجاد کردند که همه اجزای آن موفق شدند و در برخی موارد کارکردی بهتر از دولت‌های منطقه داشتند. طراح و صاحب فکر و نظریه‌پرداز جبهه مقاومت حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته هستند و این را هم حاج قاسم و هم سید حسن می‌گفتند و سید حسن نصرالله در تکامل این جبهه نقش بی‌بدیل ایفا کردند. 

 

سید حسن نصرالله یک شخصیت تراز اول سیاسی و کاریزماتیک داشت

مشاور فرمانده کل سپاه اضافه کرد: این تشکیلات عظیم بدون این افراد شکل نمی‌گرفت. سید حسن نصرالله یک شخصیت تراز اول سیاسی و کاریزماتیک داشت. اگر
آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها سال قبل به داد صهیونیست‌ها نرسیده بودند رژیم صهیونیستی یکی دو ماهه طومارش پیچیده شده بود، اما بدانند نمی‌توانند کاری از پیش ببرند. آمریکایی‌ها رویای این را داشتند در منطقه حاکم باشند، اما چون سید حسن و حاج قاسم و بدرالدین و حشدالشعبی در منطقه بودند به نتیجه و هدف خود نرسیدند. 

وی تصریح کرد: شهیدان حاج قاسم و سید حسن نصرالله راز توفیقات خود را در این می‌دانستند که همواره تابع ولی امر خود باشند. آن چه که ولی امر مسلمین می‌گفت معقول‌ترین دیدگاهی بود که درباره یک مساله می‌توان شنید و به آن عمل کرد. معتقد بودند قداست عمل و تدبیر حضرت آقا منجر به برکتی می‌شود که کارهای سخت را آسان می‌کند.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها