|

آغاز فروش بلیت قطار اربعین از فردا دوشنبه ۱۵ مرداد

مدیرعامل راه‌آهن گفت: همۀ بلیت‌ها یک‌جا در ۲۵ سکوی اینترنتی عرضه می‌شود و سه ساعت بعد آژانس‌ها نیز برای فروش بلیت اقدام خواهند کرد.

آغاز فروش بلیت قطار اربعین از فردا دوشنبه ۱۵ مرداد

به گزارش شبکه شرق، مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیش‌فروش بلیت‌های قطار به مقصد مرزهای منتهی به عراق در ایام اربعین از ساعت ۹ صبح فردا (دوشنبه، ۱۵ مرداد) خبر داد.

«سید میعاد صالحی» افزود: همه بلیت‌ها به صورت یک‌جا در بستر اینترنت عرضه می‌شود و ۲ ساعت بعد (از ساعت ۱۱ صبح) آژانس‌ها نیز می‌توانند برای فروش بلیت اقدام کنند.

وی بیان‌داشت: بلیت‌ها از تاریخ ۲۴ مرداد تا پایان شهریورماه عرضه می‌شود که قیمت آنها نسبت به قبل هیچ تغییری نداشته است.

امسال و با در نظر گرفتن قطارهای فوق العاده از مبدا زاهدان، ساری، تهران و مشهد به مقاصد خرمشهر و شلمچه، همچنین مجموع قطارهای بین‌شهری و شهری که در مسیر تهران- کرمانشاه، مشهد- کرمانشاه، اهواز- خرمشهر و خرمشهر- شلمچه پیش‌بینی شده است، در مجموع ۶۰۰ هزار صندلی قطار به صورت رفت و برگشت برای جابه‌جایی زوار اربعین در نظر گرفته شده است.

همچنین امسال از ایستگاه خرمشهر به سمت نقطه صفر مرزی به طول ۲۰ کیلومتر، به صورت ۲۴ ساعته قطار پیش بینی شده که ظرفیت هر قطار آن ۴۰۰ نفر است و ۲ قطار به صورت کوپل استفاده می‌شود که سرویس آن برای زائران رایگان است.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها