|

ایسنا:

قطعی گسترده برق در اسرائیل/ عکس

خبرگزاری ایسنا از قطعی برق گسترده در پایتخت و چند شهر اسرائیل بر اثر حمله سایبری خبر داد.

قطعی گسترده برق در اسرائیل/ عکس

به گزارش شبکه شرق، امشب برق بسیاری از مناطق تل‌آویو در اثر حمله سایبری به اداره کل توزیع برق اسرائیل قطع شده است.

خبرگزاری ایسنا نوشت:

«به نقل از منابع خبری اسرائیل، با قطعی برق، بخش گسترده‌ای از «تل‌آویو»، پایتخت اسرائیل در خاموشی فرورفت.

گروه انتقام‌جویان سایبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «مسئولیت قطع برق در نقاط مختلف اسرائیل از جمله شهرهای بیت شمش، تل‌آویو، روش‌هاعین، آراد، مودیعین، بئرشوع و نتانیا را بر عهده گرفته است».

گروه مذکور تاکید کرده است که این حمله سایبری را در پاسخ به جنایات اسرائیل در غزه انجام داده است.»

قطعی برق در تل آویو اسرائیل

قطعی برق در تل‌آویو و چند شهر اسرائیل همزمان با تظاهرات اعتراضی 

خبرگزاری ایرنا در این خصوص نوشت: «همزمان با تشدید تنش‌ها در اسرائیل و برگزاری تظاهرات اعتراضی در تل‌آویو، منابع اسرائیلی امروز (شنبه، ۲۵ فروردین ۱۴۰۳) از قطعی گسترده برق در این شهر خبر دادند.

به نقل از شبکه المیادین، رسانه‌های اسرائیلی از قطعی گسترده برق در تل‌آویو خبر دادند.

قطع گسترده برق در تل‌آویو در حالی است که رسانه‌های اسرائیلی از برگزاری تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل در تل‌آویو خبر دادند و افزودند که معترضان خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام و امضای توافق تبادل اسرا با حماس هستند.

«یائیر لاپید» رئیس جناح اپوزیسیون اسرائیل از شهرک‌نشینان خواسته بود تا در تظاهراتی که امشب به منظور مطالبه برای بستن قرارداد مبادله اسیران با حماس در تل‌آویو برگزار می‌شود، مشارکت گسترده‌ای داشته باشند.

لاپید بارها مخالفت خود را با ادامه فعالیت کابینه تندرو و افراطی نتانیاهو اعلام کرده و خواهان کناره‌گیری نخست‌وزیر و برگزاری انتخابات زودهنگام «کنست» (پارلمان) اسرائیل شده است.

اسرائیل به ویژه در هفته‌های اخیر، با حضور خانواده‌های گروگان‌های اسرائیلی، شاهد برگزاری تظاهرات اعتراض‌آمیز نسبت به کابینه و شخص نتانیاهو بوده است. 

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها