|
نویسنده: فاطمه شفیعی

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

بیش از ۲۰ درصد ارزیابی‌های کل کشور در استان اصفهان رقم خورد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در گردهمایی عوامل اجرایی ارزیابی آزمون استخدام آموزگاری سال ۱۴۰۳ گفت: اهتمامی که به موضوع ارزیابی وجود داشت با وجود چالش‌های سخت‌افزاری و زمان بر بودن فرایند ارزیابی آزمون استخدامی آموزگاری قابل‌تقدیر است و این موضوع با بالاترین ارزیابی در سراسر کشور در اصفهان انجام شد و بیش از ۲۰ درصد ارزیابی‌های کل کشور در استان اصفهان رقم خورد.

بیش از ۲۰ درصد ارزیابی‌های کل کشور در استان اصفهان رقم خورد

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در گردهمایی عوامل اجرایی ارزیابی آزمون استخدام آموزگاری سال ۱۴۰۳، گفت: در آموزش و پرورش اساس و پایه تمامی کارها نیروی انسانی است و سازمان و نهاد در صورت در اختیار داشتن نیروی کارآمد، وظیفه خود را به‌خوبی انجام می‌دهد.

وی افزود: آموزش و پرورش نهادی جهت تولید کالا نیست که اشتباه و یا خطا در کار به همان کار مرتبط باشد، در آموزش و پرورش انسان ساخته می‌شود و اگر به‌خوبی انجام‌وظیفه نکرد انسان از مسیر انسانیت خارج می‌شود و اگر یک انسان از این مسیر خارج شود تا زمانی که زنده است می‌تواند دیگران را نیز به سرنوشت خود دچار کند و تا نسل‌ها این اتفاق تکرار می‌شود.

ابراهیمی گفت: ورود به آموزش و پرورش باید مهم‌ترین، سخت‌ترین و متعالی‌ترین ورود را داشته باشد و انسان‌های جذب شوند که بتوانند انسان‌سازی کنند چراکه آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان به لحاظ کمی در سال گذشته ۳۰ هزارنفری و سال پیشرو بیش از ۳۰ هزارنفری خواهد شد و در استان اصفهان در سال جاری نیز همانند سال گذشته ۲۷۰۰ دانشجو معلم خواهیم داشت تا ذخیره نیروی انسانی آموزش و پرورش تکمیل شود.

وی اظهارکرد: اهتمامی که به موضوع ارزیابی وجود داشت با وجود چالش‌های سخت‌افزاری و زمان بر بودن فرایند ارزیابی آزمون استخدامی آموزگاری قابل‌تقدیر است و این موضوع با بالاترین ارزیابی در سراسر کشور در اصفهان انجام شد و بیش از ۲۰ درصد ارزیابی‌های کل کشور در استان اصفهان رقم خورد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها