|
نویسنده: فاطمه شفیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

استقرار سامانه های الکترونیک با هدف خدمت رسانی مطلوب به مردم

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از استقرار سامانه‌های الکترونیک با هدف ه منظور ارتقاء رضایتمندی مشترکین، پاسخگویی سریع به درخواست‌های مردم و خدمت رسانی مطلوب به مردم خبر داد.

استقرار سامانه های الکترونیک با هدف خدمت رسانی مطلوب به مردم

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، ابوالقاسم عسکری با اعلام این خبر، اظهار داشت: به منظور ارتقاء رضایتمندی مشترکین، پاسخگویی سریع به درخواست‌های مردم و خدمت رسانی مطلوب، سامانه‌های خدمات الکترونیک این شرکت راه‌اندازی شد.

وی افزود: سامانه‌های راه‌اندازی شده همسو با رشد پیشرفت و تکنولوژی در دنیا گام برداشته و شامل خدمات ۲۲ گانه، نرم‌افزار تلفن همراه اصفهان گاز و سامانه تلفن گویاست.

عسکری خدمات سامانه ۲۲ گانه را شامل خدمات به دفاتر پیشخوان، پرداخت سریع قبض و خدمات مشترکین شامل لیست گازبهاء، سابقه قبوض، اعلام کارکرد کنتور، اصلاح شماره تماس، آدرس و کدپستی عنوان کرد و گفت: در راستای راه اندازی پنجره هوشمند دولت، سامانه مذکور به این درگاه متصل شده و تمامی خدمات شرکت از این طریق نیز قابل استفاده است.

وی ثبت لحظه‌ای درخواست برای کاربر مشترکین در ادارات و سرعت بخشیدن به درخواست‌ها را نیز جزو این خدمات عنوان کرد و گفت: تسهیل و سهولت در انجام فرآیند ثبت درخواست خدمات غیرحضوری، تخصیص کد رهگیری برای خدمت مربوطه جهت پیگیری و آگاهی مشترکین و متقاضیان، ارائه خدمات گاز استان به تمامی دفاتر پیشخوان دولت جهت مدیریت در زمان و صرف هزینه کمتر برای مردم نیز بخش دیگری از این خدمات را شامل می‌شوند.

به گفته عسکری، اطلاع کامل از روند ثبت درخواست‌ها و دریافت پیامک در هر وضعیت جهت پیگیری مراحل بعد و ارائه خدمات به درخواست‌کننده در مراحل آتی با حفظ اطلاعات ورودی (کدملی) برای یکبار نیز، از دیگر خدمات این سامانه محسوب می‌شوند.

عسکری با اشاره به متنوع‌سازی روش‌های پرداخت قبوض گاز مشترکین و استفاده از خدمات غیرحضوری شرکت گاز همچون؛ تلفن همراه، تلفن بانک، خودپرداز و دفاتر پیشخوان دولت، گفت: در ادامه مسیر خدمت‌رسانی، به منظور ارائه خدمات در حوزه مشتریان و پاسخگویی یکپارچه در بخش‌های مشترکین و متقاضیان گاز استان، شماره تلفن ۱۵۹۴ راه‌اندازی و امکان پیگیری تلفنی مراحل اعلام آخرین بدهی، اعلام آخرین پرداختی، تغییر شماره موبایل، اعلام رقم کنتور و ثبت انتقادات، پیشنهادات و شکایات در این سامانه برای مشترکین فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بـا یـادآوری این‌کـه مشترکـین مـی‌تواننـد به‌منظور بهره‌مندی از خدمات الکترونیک شرکت گاز استان اصفهان با مراجعـه به آدرس es.nigc-isfahan.ir از خدمات آن بهره مند شـوند، افزود: استفاده از نرم افزار تلفن همراه اصفهان گاز، روش دیگری است که با دریافت و نصب آن، می‌توان از خدمات دریافت قبض، مشاهده آخرین پرداختی، تغییر شماره موبایل و اعلام رقم کنتور و نمودار مصرف، بهره‌مند شد.

عسکری در پایان، سرعت بخشیدن در امر خدمت‌رسانی، پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع که موجب افزایش حس اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در شرکت گاز استان می‌شود را از اهداف استقرار سامانه‌های متنوع و متعدد الکترونیکی برشمرد و آن را افتخاری ارزشمند برای این شرکت دانست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها