|
نویسنده: رضا فتوح

مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان خبرداد:

کسب توافقات اولیه پیرامون تفاهم نامه خدمات آب و فاضلاب در طرح نهضت ملی مسکن شهر بهارستان

با حضور مدیر عامل آبفای استان اصفهان و مدیر سازمان عمران بهارستان توافقات اولیه پیرامون تفاهم نامه خدمات آب و فاضلاب برای ۲۶۰۰۰ واحد مسکونی در نهضت ملی مسکن شهر بهارستان حاصل شد.

کسب توافقات اولیه پیرامون تفاهم نامه خدمات آب و فاضلاب در طرح نهضت ملی مسکن شهر بهارستان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه این توافق در راستای انعقاد تفاهم نامه مشارکت در ایجاد زیر ساخت های لازم برای تامین آب وخدمات دفع بهداشتی فاضلاب طرح نهضت ملی مسکن شهر بهارستان صورت گرفت گفت: برای تامین خدمات شرکت آب و فاضلاب برای ۲۶ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن باید ۲۷۰ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شود و نیز ۲۶ هزار متر مکعب مخزن آب احداث گردد.

حسین اکبریان افزود:اجرای ۵۴ کیلومتر خطوط انتقال آب به همراه احداث یک باب ایستگاه پمپاژ آب از دیگر زیرساخت های لازم برای تامین آب شرب این واحدها است.

وی به ایجاد زیر ساخت ها برای دفع بهداشتی فاضلاب واحدهای طرح نهضت ملی مسکن شهر بهارستان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: اجرای ۲۷۳ کیلومتر شبکه فاضلاب به همراه اجرای ۱۰ کیلومتر کلکتور فاضلاب برای دفع بهداشتی فاضلاب این واحدها ضروری است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان اعلام کرد:برای ایجاد زیرساخت ها در راستای تامین و شبکه آب شرب به ۳۱۱۰۰میلیارد ریال و برای ایجاد زیر ساخت ها در دفع بهداشتی فاضلاب به ۳۳۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

اکبریان ادامه داد: مسلما با مشارکت ابفا، سازمان عمران شهر بهارستان ،سازمان مدیریت و سایر دستگاه‌ها ونهادها مرتبط با این پروژه ، در زمان مقرر، زیرساخت های لازم برای تامین آب شرب و دفع بهداشتی فاضلاب واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن ایجاد می شود .

در ادامه این جلسه حمیدرضا رحیمی ، مدیر عامل شرکت عمران بهارستان گفت : انعقاد این تفاهم نامه در راستای عملیاتی شدن بند ۹ مصوبات ششمین جلسه شورای عالی مسکن که به نحوه تامین منابع مالی جهت ایجاد تاسیسات آب وفاضلاب در طرح نهضت ملی پرداخته ،صورت گرفته وضمن تشکر و قدردانی از همراهی مدیر عامل و مجموعه شرکت آب و فاضلاب اشاره کرد : مشارکت بین سازمان عمران بهارستان و شرکت آب و فاضلاب و همچنین تامین منابع اعتباری لازم توسط سازمان مدیریت می‌تواند ارائه خدمات به موقع به واحدهای در حال ساخت را تسریع بخشد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها