|

استرچ فیلم مخصوص بسته بندی در صنایع و حمل و نقل

تقریباً هیچ بسته بندی به اندازه فیلم استرچ (که به عنوان فیلم الاستیک نیز شناخته می شود) پرکاربرد محسوب نمی شود. با استفاده از استرچ فیلم شما می توانید انواع محصولات را بسته بندی کنید و محصولات را در برابر گرد و خاک، کثیفی و آسیب محافظت کنید.

تقریباً هیچ بسته بندی به اندازه فیلم استرچ (که به عنوان فیلم الاستیک نیز شناخته می شود) پرکاربرد محسوب نمی شود. با استفاده از استرچ فیلم شما می توانید انواع محصولات را بسته بندی کنید و محصولات را در برابر گرد و خاک، کثیفی و آسیب محافظت کنید. استرچ فیلم هنگامی که برای بسته بندی پالت استفاده می شود، ایمنی را در حین حمل و نقل فراهم می کند. امروزه استرچ فیلم مخصوص بسته بندی در صنایع و حمل و نقل کاربرد دارد.

استرچ فیلم آراس پلاستیک

اینکه چه چیزی باعث می شود تا استفاده از استرچ فیلم مخصوص بسته بندی انتخاب مناسبی برای شما باشد، بستگی به نوع کالای شما، نوع بسته بندی و نوع دستگاه و تنظیمات شما دارد. هدف بسته بندی ایمن با کمترین هزینه ممکن است. استرچ فیلم اغلب به عنوان یک محصول نهایی در نظر گرفته می شود. این یک انتخاب منطقی است، زیرا در بسته بندی با سلفون همه محصولات مرتب در کنار هم قرار می گیرد و در نهایت ظاهر بسته بندی با کیفیت به نظر می رسد. با این حال تفاوت زیادی بین انواع مختلف فیلم استرچ یا فیلم بسته بندی پالت وجود دارد. فقط یک پالت با بطری های آب، یا یک پالت با دستمال کاغذی را تصور کنید. تفاوت زیادی در وزن و پایداری محصولات وجود دارد. انتخاب فیلم استرچ مناسب برای این نوع بارهای پالت برای دستیابی به ظاهر پایدار ضروری است. پایداری بار برای ارسال ایمن و بدون آسیب کالا به مشتریان ضروری است. انتخاب استرچ پالت مخصوص بسته بندی پالت آراس پلاستیک گزینه ی عالی برای محصول نهایی است. تیم فروش آراس پلاستیک شما را در انتخاب محصول راهنمایی خواهند کرد. آراس پلاستیک تولید کننده فیلم استرچ از استرچ بازیافتی گرفته تا فیلم های استرچ فوق العاده نازک برای به حداقل رساندن مصرف فیلم می باشد.

بسته بندی در صنایع با استرچ فیلم آراس پلاستیک

آراس پلاستیک فیلم‌ استرچ پالت را به‌عنوان فیلم‌های استرچ ماشینی و فیلم استرچ دستی برای حداکثر پایداری واحدهای بار و حمل و نقل ایمن به شما ارائه می‌دهد. از مواد اولیه پلی‌اتیلن با کیفیت برای تولید محصولات استفاده می شود. و در بسیاری از موارد ضخامت ها و رنگ های مختلف (شفاف، سیاه، سفید، سبز و آبی و ..) تولید و عرضه می گردد. استرچ فیلم رنگی برای تفکیک بسته بندی محصولات گزینه عالی و مقرون به صرفه ای می باشد. انواع استرچ فیلم رنگی مطابق سفارش مشتری تولید می شود. 

علاوه بر استرچ پالت، استرچ فیلم غذایی کاملاً قابل بازیافت برای بسته‌بندی گوشت، پنیر، میوه‌ها و سبزیجات تولید می شود.

مزایای استرچ فیلم آراس پلاستیک

فیلم استرچ برای بسته بندی ایمن حمل و نقل

فیلم استرچ محصولات سبک وزن و کالاهای سنگین را روی پالت ها ایمن می کند. خاصیت کشسانی فیلم استرچ و چسبندگی عالی استرچ در اطراف محصول بسته بندی شده باعث می شود تا محصولات به صورت یکپارچه در کنار هم قرار گیرد. از آنجایی که فیلم استرچ مقرون به صرفه و قابل بازیافت است، سال‌هاست که در فرآیندهای لجستیک جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فیلم  استرچ آراس پلاسیتک به صورت فیلم های ماشینی و فیلم های دستی در دسترس هستند. برای ایمنی بیشتر در حین حمل و نقل پالت می توانید از پره استرچ نیز استفاده کنید. آراس پلاستیک تولید کننده انواع استرچ در رنگ ها و ضخامت ها و متراژهای متفاوت است. آیا می خواهید از فیلم استرچ برای بسته بندی پالت استفاده کنید؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بسته بندی با فیلم استرچ در صنایع

از رول‌های استرچ برای بسته‌بندی کالاهایی بهداشتی و لوازم پزشکی نیز استفاده می شود. استرچ فیلم یک جایگزین ارزان و کاملا قابل بازیافت برای بسته بندی محصولات محسوب می شود. همچنین برای بسته بندی تجهیزات الکترونیکی و کابل ها استرچ فیلم گزینه مناسبی محسوب می شود. استفاده از استرچ در کشاورزی یکی از رایج ترین موارد برای بسته بندی و نگهداری علوفه محسوب می شود. همچنین در صنعت خودروسازی از استرچ فیلم برای بسته بندی قطعات خودرو استفاده می شود. یکی دیگر از شاخه های پرطرفدار استرچ فرودگاهی است. استرچ فیلم فرودگاهی برای بسته بندی کیف و ساک و وسایل همراه مسافر کاربرد دارد. استفاده از استرچ فرودگاه باعث می شود تا لوازم همراه مسافر در حین جابه جایی از مبدا به مقصد آسیب نبیند. همچنین باعث می شود تا وسایل سالم و تمیز به مقصد برسد.

مزایای استفاده از سلفون استرچ

امروزه صنایع بسته بندی یکی از مهم ترین صنایع محسوب می شود. در این بخش مزایای سلفون را بررسی می کنیم.

سلفون استرچ باعث می شود تا محصولات در برابر ضربه مقاومتر باشد

سلفون استرچ باعث افزایش زمان ماندگاری محصولات و مواد غذایی می شود

سلفون استرچ محافظ عالی در برابر رطوبت

سلفون استرچ محافظ عالی در برابر گرد و غبار

سلفون استرچ باعث افزایش پایداری و یک واحد به هم پیوسته در بسته بندی

سلفون استرچ راهکار ایمنی در حمل و نقل

استرچ فیلم با توجه به هزینه مقرون به صرفه گزینه ی پرطرفدار صنعت بسته بندی می باشد.

اگر شما در انتخاب سلفون استرچ مورد نظر خود تردید دارید و یا  اگر استرچ فیلم خاصی در نظر دارید با ما تماس بگیرید تا محصول نهایی مطابق سلیقه شما را تولید کنیم. ما مشتاقانه منتظر درخواست شما هستیم.

 

ویژگی های استرچ فیلم آراس پلاستیک

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها