|

چرا رویال کنین برند محبوب غذای سگ است؟

چرا رویال کنین برند محبوب غذای سگ است؟

رویال کنین در اغلب کشورها جزو محبوب‌ترین برندهای تولید کننده محصولات غذایی سگ به شمار می‌رود و با کیفیت درجه یک و تنوع غذایی بسیار بالا توانسته نقش مهمی در راستای حفظ سلامت حیوانات داشته باشد. این برند از سال 1968 تا کنون توانسته با پشتوانه علمی و تحقیقاتی نیازهای تغذیه‌ای تمام سنین و نژادهای مختلف سگ‌ها را تامین کند، از این رو با توجه به لزوم شناخت بیشتر از ویژگی‌ها و انواع محصولات غذایی Royal Canin در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات مفیدی راجع به خرید غذای سگ در اختیار شما علاقه مندان قرار دهیم؛ پس تا پایان این مقاله جذاب با ما همراه باشید.

 

 

ویژگی غذای سگ رویال کنین

محصولات غذایی سگ رویال کنین با تمرکز بر استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مطابق با نیازهای غذایی حیوانات در مراحل مختلف زندگی‌شان نقش مهمی در افزایش طول عمر و بهبود کیفیت زندگی آن‌ها داشته و به همین سبب محصولات برند فرانسوی Royal Canin مورد تایید اکثر دامپزشکان و متخصصان تغذیه حیوانات می‌باشد که در ادامه برای آشنایی بیشتر به بررسی ویژگی‌های محصولات غذایی رویال کنین مانند رویال کنین اکسیجنت می‌پردازیم:

  • ارزش غذایی بالا

این برند فرانسوی با به کارگیری از بهترین مواد اولیه و ترکیبات غنی از پروتئین، ویتامین و مواد معدنی ضروری بدن سگ‌ها تمامی نیازهای غذایی آن‌ها را تامین می‌کند.

  • توجه به سن

محصولات خوراکی سگ رویال کنین به 4 رده سنی توله سگ تازه متولد شده (Starter)، توله سگ جوان ( Puppy )، سگ بالغ ( Adult ) و سگ مسن ( Senio ) تقسیم می‌شود و ترکیبات به کار رفته در آن مطابق با شرایط سنی آن‌ها می‌باشد.

  • توجه به نژادها

کمپانی رویال کنین جزو معدودترین برندهایی است که برای نژادهای مختلف سگ مانند ( شیتزو، پودل، مالتیز، رتریور، ژرمن شپرد، پامرانین و...) محصولات غذایی عرضه کرده و سازگاری بالایی با دستگاه گوارش و فیزیک فک و دهان آن‌ها دارد.

  • توجه به جثه

سگ‌ها از لحاظ سایز بدن و وزن انواع مختلفی دارند که شامل جثه خیلی کوچک ( XSmall )، جثه کوچک ( Mini )، جثه متوسط ( Medium )، جثه بزرگ ( Maxi ) و جثه خیلی بزرگ ( Jiant ) می‌باشد و کمپانی Royal Canin محصولات غذایی خود را مطابق با شرایط فیزیکی و نیازهای ویژه هر یک از آن‌ها عرضه کرده است.

  • توجه به وضعیت سلامت

سگ‌ها نیز همچون سایر موجودات به دلایل ژنتیکی و سبک زندگی‌شان ممکن است در معرض بیماری‌های مختلفی قرار داشته باشند که کمپانی رویال کنین با درک اهمیت این موضوع و عرضه غذاهای درمانی شامل ( مشکلات دستگاه ادراری و کلیوی، مشکلات گوارشی، بیماری دیابت و هپاتیت، مشکلات پوستی و ...) توانسته به محبوب‌ بالایی در میان صاحبان حیوانات خانگی دست پیدا کند.

  • فرمولاسیون بالانس شده

رویال کنین با ارائه فرمولاسیون متعادل از نیازهای تغذیه‌ای سگ‌ها و تکیه بر پشتوانه علمی متخصصان و بهره‌گیری از تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته توانسته تاییدیه انجمن کنترل خوراک آمریکا ( AAFCO ) را کسب نماید.

 

 

محبوب‌ترین غذاهای سگ رویال کنین

22222222

غذای سگ برند فرانسوی رویال کنین با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه و تمرکز بر تنوع غذایی بالا برای ذائقه‌های مختلف، از بهترین گزینه‌های موجود در بازار برای وعده‌های غذایی حیوانات به شمار می‌رود. این برند محصولات خود را با فرمولاسیون ویژه‌ای از انواع غذاهای خشک و مرطوب به بازار سراسر جهان عرضه کرده که در ادامه به معرفی محبوب‌ترین آن‌ها می‌پردازیم:

  • غذای خشک سگ مینی پاپی رویال کنین

  • غذای خشک سگ بالغ رویال کنین شیتزو

  • غذای خشک سگ مینی اگزیجنت رویال کنین

  • غذای درمانی سگ یورینری رویال کنین

  • غذای خشک سگ پامرانین رویال کنین

  • غذای خشک سگ گاسترو اینتستینال فایبر رویال کنین

  • کنسرو استارتر رویال کنین سگ مینی

  • سوپ سگ مینی پاپی رویال کنین

  • کنسرو ریکاوری رویال کنین سگ

  • پوچ سگ رویال کنین مینی ادالت

 

فواید غذای سگ رویال کنین

333333

در این قسمت از مقاله قصد داریم با بررسی فواید و لزوم استفاده از محصولاتRoyal Canin  مطالب مفیدی را در اختیار صاحبان حیوانات خانگی و به خصوص سگ‌ها قرار دهیم:

  1. کمک به رشد بهتر

  2. تامین انرژی مورد نیاز روزانه

  3. سازگاری بالا با دستگاه گوارش

  4. دارای طعم لذیذ و اشتها آور

  5. متناسب با فیزیک فک و دهان نژادهای مختلف سگ

  6. درمان و پیشگیری از بروز بیماری‌ها

  7. پشتیبانی از عملکرد دستگاه ادراری و کلیوی

  8. تقویت کننده سیستم ایمنی

  9. تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری

  10. کنترل وزن و جلوگیری از بروز اضافه وزن

  11. کمک به حفظ سلامت دندان‌ها

نمایندگی فروش غذای سگ رویال کنین در ایران

هنگام خرید محصولات غذایی رویال کنین لازم است توجه ویژه‌ای به اورجینال بودن کالا و تاریخ انقضا داشته و از مراکز معتبر اقدام به خرید کنید؛ زیرا در صورت عدم توجه به این موضوع مهم ممکن است وضعیت سلامتی سگ‌تان با خطر جدی و جبران ناپذیری مواجه شود، از این رو در صورتی که شما قصد خرید غذای سگ رویال کنین را دارید؛ می‌توانید با اطمینان از اصالت کالا و best before بودن محصولات عرضه شده در پت شاپ آنلاین تام و جری سفارش خود را ثبت کرده و محصول مورد نظر خود را در اسرع وقت به همراه فاکتور معتبر دریافت نمایید.

 

جمع‌بندی

همانطور که در این مقاله اشاره شد لزوم اهمیت به رژیم غذایی و نقش آن در حفظ سلامت سگ‌ها لازم است که از برندهای معتبر برای وعده‌های غذایی آن‌ها استفاده نماییم. برند مطرح رویال کنین با سابقه طولانی در زمینه عرضه مواد خوراکی باکیفیت و توجه به ویژگی‌های نژادی، شرایط سنی و وزنی سگ‌ها توانسته عنوان بهترین برند تولید کننده غذای سگ در جهان را کسب نماید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها