|

چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب برگزار می‌شود

دکتر تقدسی‌نژاد، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، در نشست خبری 19 اردیبهشت‌ماه، از برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران خبر داد. بالغ بر 25 شرکت تولیدکننده خودرو سواری و تجاری و کار در نمایشگاه تهران اعلام حضور کرده‌اند. گفتنی است این نمایشگاه قرار بود ۲۶ تا ۲۹ بهمن امسال با حضور اکثریت خودروسازان کشور برگزار شود که به دلیل شیوع سویه امیکرون و به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، همچنین بنا به درخواست مشارکت‌کنندگان حاضر تاریخ برگزاری به تعویق افتاد. مدیرعامل مجموعه شهر آفتاب در صحبت‌های خود اشاره کرد که سعی دارند مشکلات گذشته در زمان برگزاری نمایشگاه تکرار نشود و نمایشگاه خودرو تهران به بهترین نحو خود برگزار شود‌. وی افزود حمل‌و‌نقل به این نمایشگاه اصلاح شده و برای رفاه حال بازدیدکنندگان تلاش می‌شود‌

دکتر تقدسی‌نژاد، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، در نشست خبری 19 اردیبهشت‌ماه، از برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران خبر داد. بالغ بر 25 شرکت تولیدکننده خودرو سواری و تجاری و کار در نمایشگاه تهران اعلام حضور کرده‌اند. گفتنی است این نمایشگاه قرار بود ۲۶ تا ۲۹ بهمن امسال با حضور اکثریت خودروسازان کشور برگزار شود که به دلیل شیوع سویه امیکرون و به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، همچنین بنا به درخواست مشارکت‌کنندگان حاضر تاریخ برگزاری به تعویق افتاد. مدیرعامل مجموعه شهر آفتاب در صحبت‌های خود اشاره کرد که سعی دارند مشکلات گذشته در زمان برگزاری نمایشگاه تکرار نشود و نمایشگاه خودرو تهران به بهترین نحو خود برگزار شود‌. وی افزود حمل‌و‌نقل به این نمایشگاه اصلاح شده و برای رفاه حال بازدیدکنندگان تلاش می‌شود‌. تقدسی افزود: در رابطه با زمان‌بندی قطارهای مترو صحبت‌هایی شده که بازه‌های زمانی رسیدن به ایستگاه شهر آفتاب کوتاه‌تر شود ضمنا صحبت‌هایی با پلیس راهور و ناجا برای کنترل ترافیک احتمالی انجام شده است. تنها مسئله موجود عوارضی قبل از نمایشگاه است که هیچ کاربردی ندارد و درصورت همکاری راهور برای حذف این عوارضی هیچ مشکل ترددی نخواهیم داشت. تقدسی در ادامه گفت: طی مذاکراتی که با همراه اول انجام شده اینترنت رایگان 4g برای خبرنگاران و در نمایشگاه‌های آتی اینترنتwifi رایگان برای بازدیدکنندگان  فراهم خواهد شد. همچنین بازدید از نمایشگاه برای عموم مردم رایگان است. 

استقبال خودروسازان از نمایشگاه تهران

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران که برگزاری آن به تعویق افتاده بود، قرار است از تاریخ 27 تا 30 اردیبهشت‌ماه 1401 در محل نمایشگاهی شهر آفتاب تهران برگزار شود. ساعت بازدید از نمایشگاه تهران، از 11 صبح لغایت 18 خواهد بود. لازم به ذکر است شرکای خارجی تولیدکنندگان خودرو داخلی از کشور‌های حوزه خلیج فارس، چین، کره‌جنوبی، ترکیه در نمایشگاه حضور خواهند داشت. با توجه به شرایط بازار خودروی ایران، پیش‌بینی می‌شود که امسال شاهد یکی از پررونق‌ترین اتوشوهای خودرویی ایران باشیم. 

نمایشگاه خودروی تهران 1400

بعد از خروج اکثر برندهای بین‌المللی حاضر در بازار ایران در سال 1397 که به علت تحریم‌ها رخ داد، همه منتظر بودیم که چهارمین نمایشگاه خودرو تهران با رونقی کمتر از همیشه، در نیمه دوم سال 1398 برگزار شود. اما عدم استقبال خودروسازان، عدم حضور برندهای خارجی در ایران، در کنار شروع شیوع کرونا در کشورمان، دست به دست هم دادند تا چهارمین دوره نمایشگاه تهران در آن سال برگزار نشود.  ولی حالا که دو سال از آن تاریخ گذشته و با توجه به اجرای واکسیناسیون حداکثری در کشورمان، خبر رسیده که چهارمین دوره این نمایشگاه امسال برگزار خواهد شد. به نظر می‌رسد که حداقل 12 تا 14 محصول جدید در زمینه خودروهای سواری و تجاری رونمایی خواهند شد. سایپا، مدیران‌‌خودرو و کرمان‌موتور غایبان بزرگ  این نمایشگاه هستند. 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها