|

ترامپ: رؤیای آمریکایی مرده است

رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری طی سخنرانی در شهر «اشویل» در ایالت کارولینای شمالی برنامه‌های اقتصادی خود را ارائه کرد.

ترامپ: رؤیای آمریکایی مرده است

رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری طی سخنرانی در شهر «اشویل» در ایالت کارولینای شمالی برنامه‌های اقتصادی خود را ارائه کرد. دونالد ترامپ متعهد شد با کاهش پیوسته مالیات، اصلاح سیاست انرژی و حذف هزینه‌های حفاظت از محیط زیست، قیمت‌ها را پایین آورده و دستمزدها را افزایش دهد. ترامپ مدعی شد کامالا هریس در‌صورتی‌که به عنوان رئیس‌جمهوری آمریکا انتخاب شود، جرقه یک رکود بزرگ دیگر را خواهد زد و متعهد شد دستمزد‌ها را بالا ببرد و «آمریکا را دوباره مقرون‌به‌صرفه» کند. رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده گفت: «در زمان کامالا هریس و جو بایدن شیاد، رؤیای آمریکایی مرد. دیگر هیچ‌چیزی درباره رؤیای آمریکایی نمی‌شنوید. او مرده است».

دونالد ترامپ با انتقاد از دیدگاه اقتصادی هریس گفت: «سیاست‌های افراط‌گرایانه لیبرال او منجر به بروز تورمی وحشتناک شده که طبقه متوسط را از بین برده و دارایی میلیون‌ها خانواده آمریکایی را نابود کرده است». ترامپ افزود که اگرچه در ماه‌های اخیر شاید به نظر برسد تورم کنترل شده است اما «هریس کسی است که زمانی که اقتصاد آمریکا می‌سوخت، به آن پوزخند می‌زد». نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات پیش‌رو متعهد شد که با گشودن میدان‌های نفتی بیشتر، بهای انرژی را پایین بیاورد. او همچنین متعهد شد که پروژه‌های انرژی تجدیدپذیری را که در زمان جو بایدن تصویب شده‌اند، ملغی کند. دونالد ترامپ متعهد شد ظرف «۱۲ یا حداکثر ۱۸ ماه» هزینه انرژی آمریکایی‌ها را «۵۰ تا ۷۰ درصد» کاهش دهد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها