|

رکود سنگین در بازار لوازم‌التحریر

در آستانه بازگشایی مدارس صنف لوازم‌التحریر در رکود به سر می‌برد. برخی فروشندگان لوازم‌التحریر می‌گویند امسال بازار مانند سال‌های گذشته رونق ندارد و خانواده‌ها وقتی قیمت برخی اقلام را می‌شنوند، از خرید منصرف می‌شوند.

رکود سنگین در بازار لوازم‌التحریر

در آستانه بازگشایی مدارس صنف لوازم‌التحریر در رکود به سر می‌برد. برخی فروشندگان لوازم‌التحریر می‌گویند امسال بازار مانند سال‌های گذشته رونق ندارد و خانواده‌ها وقتی قیمت برخی اقلام را می‌شنوند، از خرید منصرف می‌شوند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف تهران، در این مورد محمدرضا فرجی‌تهرانی، نایب‌رئیس اتاق اصناف تهران درباره وضعیت تولیدات نوشت‌افزار و کیفیت آنها نسبت به کالاهای خارجی توضیح داد: بی‌شک به دلیل کیفیت بیشتر، کالای لوازم‌التحریر خارجی قیمت بالاتری دارد و اقشار با توجه به میزان بودجه خود به سمت خرید نوشت‌افزار ایرانی یا خارجی می‌روند. او درباره قیمت لوازم‌التحریر گفت: بازار راکد است و چنانچه این وضعیت تا روزهای آینده ادامه داشته باشد، فروشنده مجبور است کالا را با قیمت مناسب بفروشد.

نایب‌رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به کیفیت پایین برخی از دفاتر به‌خصوص دفترهای دولتی گفت: متأسفانه دستگاه‌های کاغذسازی در کشور فرسوده هستند و بخش اعظمی از بی‌کیفیتی کاغذ داخلی نیز به همین دلیل است‌. با وجود عملکرد خوب صنعت چاپ به دلیل کیفیت نامناسب کاغذ شاهد چاپی بی‌کیفیت و تولید با ضرر هستیم که آسیب آن به همه خواهد رسید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها