|

مصطفوی، معاون فروش زرین‌پال: پایداری سرویس‌ها کلید موفقیت است

در حاشیه نمایشگاه الکامپ، محمد مصطفوی، معاون فروش شرکت زرین‌پال، به اهمیت برقراری پایداری در خدمات ارائه‌شده توسط این شرکت پرداخت و اظهار داشت: «این ویژگی برای تمایز زرین‌پال از رقبا بسیار حائز اهمیت است. حضور موثر زرین‌پال در نمایشگاه الکامپ، با دریافت بازخوردهای مثبت، نشانگر ارزش و تأثیر واقعی خدمات ارائه‌شده توسط این شرکت است.

مصطفوی، معاون فروش زرین‌پال: پایداری سرویس‌ها کلید موفقیت است

 

 

مصطفوی در ادامه عنوان کرد: «زرین‌پال امسال به هدف‌گذاری برای نسل Z پرداخته و با طراحی یک بازی، به تشریح موانع کسب‌وکار پرداخته و خدمات خود را برای کمک به عبور از این موانع بهبود داده است. از این‌رو، پایداری خدمات ارائه‌شده را می‌توان به‌عنوان اصلی‌ترین ویژگی موفقیت زرین‌پال معرفی کرد. این ویژگی به‌عنوان یک اولویت اساسی، شرکت را از رقبای خود متمایز می‌سازد.»

وی درباره هدف‌گذاری زرین‌پال برای آینده مشتریان گفت: «رویکرد ما در زرین‌پال به این صورت است که روند یک فعال اقتصادی را از شروع تا پایان با دقت بررسی کرده و برای حل چالش‌ها و موانع پیش‌رو، راهکارهای مناسب ارائه می‌دهیم. به‌عنوان نمونه، از سال گذشته از نشان E-namad استفاده می‌کنیم که با استقبال جامعه مخاطبان مواجه شده است.»

مصطفوی در خصوص موانع موجود در حوزه مالیاتی و راه‌اندازی کسب‌وکارها ضمن عنوان این موضوع که زرین‌پال در تلاش است تا مشاوره مالیاتی را نیز به مخاطبان ارائه دهد، اظهار کرد: «در برخورد با شرکت‌های دولتی، فرآیند درخواست و جواب گرفتن بسیار پیچیده است. به‌عنوان مثال، استعلام کدهای مالیاتی می‌تواند نمونه‌ای از این مشکلات باشد. ما تلاش کرده‌ایم تا به دنبال راه‌حل‌های جایگزین باشیم و خدمات را با سرعت بیشتری به مخاطبان ارائه دهیم.»

13

وی در پایان تأکید کرد: «دیگر مشکلات فعالان اقتصادی در این حوزه شامل موانع راه‌اندازی کسب‌وکارها است. به‌گونه‌ای که افرادی که به دنبال آزمایش ایده‌های خود برای راه‌اندازی کسب‌وکار هستند، با مشکلات سنگینی روبه‌رو می‌شوند. به‌خصوص در زمینه راه‌اندازی کسب‌وکارهای آنلاین، ترس و نگرانی از عملیاتی شدن یا نشدن ایده‌ها وجود دارد. ارائه راه‌حل‌ها و راهکارهای مناسب می‌تواند به فعالان اقتصادی جوان کمک مؤثری نماید.»

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها