|

خواهر اسماعیل هنیه در غزه کشته شد

خواهر «اسماعیل هنیه»، عضو ارشد گروه حماس در حمله هوایی اسرائیل به غزه، کشته شد.

خواهر اسماعیل هنیه در غزه کشته شد

به گزارش شبکه شرق، خواهر «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس فلسطین، در حمله هوایی اسرائیل به غزه، به شهادت رسید.

شبکه «الجزیره» قطر گزارش داد که در جریان بمباران و حملات بامداد امروز «سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳» اسرائیل به شمال غزه، ۱۳ نفر شهید شده که «زهره هنیه»، خواهر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در بین این شهداست.

منابع خبری گزارش دادند که در حمله هوایی اسرائیل به غرب شهر غزه، خواهر «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به شهادت رسیده است.

بنابر این گزارش، اسرائیل خانه‌ای در اردوگاه «الشاطی» واقع در غرب شهر غزه را بمباران کرده است و «زهره هنیه»، خواهر اسماعیل هنیه و چند فرد بر اثر این حمله به شهادت رسیده‌اند.

منابع بیمارستان «معمدانی» شهر غزه نیز گزارش دادند که «زهره عبدالسلام هنیه» خواهر اسماعیل هنیه نیز در میان کشته‌شدگان حمله امروز اسرائیل به غرب غزه است.

رسانه‌ها گزارش می‌دهند که خواهر «اسماعیل هنیه» به دلیل بمباران‌های چند ماه گذشته، در خانه یکی از بستگانش زندگی می‌کرد که امروز هدف حملات اسرائیل قرار گرفت.

زهره هنیه خواهر اسماعیل هنیه

همچنین به نقل از خبرگزاری «سما»ی فلسطین، در بمباران اردوگاه «الشاطی» در غرب شهر غزه توسط جنگنده‌های اسرائیلی، ۱۳ نفر از جمله «زهره عبدالسلام هنیه» خواهر اسماعیل هنیه به شهادت رسیده‌اند.

در این حمله، این خانه به طور کامل ویران شده است و حداقل ۱۰ نفر از اعضای خانواده جان خود را از دست داده‌اند و تعدادی نیز زخمی شده‌اند.

از آغاز حملات اسرائیل به غزه تاکنون ده‌ها نفر از فرزندان، نوه‌ها و اعضا و بستگان اسماعیل هنیه در این حملات شهید شده‌اند.

در روز عید فطر نیز، ارتش اسرائیل خودروی حامل شماری از اعضای خانواده «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس را که قرار بود با ساکنان اردوگاه آوارگان الشطی در غرب شهر غزه دیدن کنند، هدف قرار داد و در این حمله، سه پسر و چهار نوه اسماعیل هنیه جان خود را از دست دادند.

در حمله روز عید فطر اسرائیل به خودروی شماری از اعضای خانواده «اسماعیل هنیه»، سه نفر از فرزندان رئیس دفتر سیاسی حماس، به نام‌های «حازم هنیه»، «امیر هنیه» و «محمداسماعیل هنیه» کشته شدند. سه نوه «اسماعیل هنیه» نیز در این حمله جان باختند.

زهره هنیه خواهر اسماعیل هنیه

زهره هنیه خواهر اسماعیل هنیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها