|

راهنمای خرید انواع دستگاه قهوه ساز و قهوه جوش برند دلونگی Delonghi

تمامی کسانی که به نوشیدن قهوه علاقه مند هستند، مطمئناً برند دلونگی را خوب می شناسند؛ چرا که شرکت دلونگی نمایندگی اصلی قهوه ساز های بسیار مرغوب و با کیفیت است و بی شک می توان گفت که در حوزه تولید قهوه ساز و اسپرسو ساز هیچ رقیبی ندارد. شرکت دلونگی لوازم خانگی زیادی تولید کرده است که از جمله آن ها قهوه ساز و قهوه جوش می باشد.

راهنمای خرید انواع دستگاه قهوه ساز و قهوه جوش برند دلونگی Delonghi

 

معرفی قهوه ساز و قهوه جوش برند دلونگی

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به قهوه علاقه دارید و صبح ‌های خود را با عطر و طعم بی ‌نظیر قهوه آغاز می‌کنید یا عادت دارید پس از پایان کار روزانه خستگی‌ تان را با نوشیدن قهوه از تن به در کنید، داشتن قهوه ساز در خانه برایتان ضروری است. در ادامه قصد داریم که چند مدل از قهوه ساز ها و قهوه جوش های با کیفیت شرکت دلونگی را به شما عزیزان معرفی کنیم. برای قیمت انواع قهوه ساز دلونگی به این صفحه از نمایندگی مراجعه کنید.

 

قهوه ساز دلونگی مدل ICM15210

قهوه ساز دلونگی مدل ICM15210 انتخاب بسیار خوبی برای طرفداران قهوه است، که با توان 900 وات فرآیند دم آوری قهوه را با دستیابی به بهترین نتایج ممکن به انجام می رساند. برخورداری از طراحی دلچسب، کاربری راحت و ارگونومیک و کارکرد مناسب از ویژگی های ارزشمند قهوه ساز دلونگی مدل ICM15210 به شمار می رود. این محصول با حفظ اصالت طعم و رایحه قهوه نوشیدنی بسیار خوش طعمی را برای شما آماده می کند؛ از همین رو با تعبیه فیلتر کاغذی قابل تعویض همیشه عطر و طعم واقعی قهوه در نوشیدنی حفظ خواهد شد.

 

قهوه ساز دلونگی مدل ICM14011

یکی از جدید ترین محصولات دلونگی قهوه ساز دلونگی مدل ICM14011 بوده که دارای طراحی بسیار زیبا و شیکی می باشد. توان بالای این محصول می تواند در سریع ترین زمان ممکن قهوه شما را آماده کند و نوش جان کنید. و دارای ظرفیت آب 0.65 لیتر بوده که می تواند با کاراف با ظرفیت بالا تا 5 فنجان نوشیدنی را دم کند. همچنین این محصول دارای صفحه گرم کننده فنجان بوده و فقط با 2 دکمه در جلوی بدنه می توانید به راحتی قهوه خود را آماده کنید. قهوه ساز دلونگی مدل ICM14011 دستگاهی کاربردی است که امکان تهیه قهوه دمی، کاپوچینوی داغ و یا سایر نوشیدنی های گرم را در کمترین زمان ممکن میسر می سازد. این دستگاه مناسب اماده کردن قهوه دمی برای ۱۰ نفر می باشد.

قهوه ساز دلونگی مدل ICM17210

قهوه ساز دلونگی مدل ICM17210 با توان مصرفی 1200 وات می تواند قهوه ای با عطر و طعم بی نظیر برای شما آماده کند. ظاهر این محصول بسیار شیک و خاص طراحی شده است و آشپزخانه شما را بسیار نورانی خواهد کرد. کارایی این محصول بسیار آسان است و تا ۱۰ فنجان قهوه را در یک بار دم کشی به شما تحویل می دهد، قهوه ساز دلونگی مدل ICM17210 دارای قابلیت هشدار در صورت نیاز به رسوب زدایی. مخزن آب دارای گیج مدرج است تا سطح آب را کاملاً تشخیص دهید. کارایی این محصول بسیار آسان است و تا ۱۰ فنجان قهوه در یک بار دم کشی به شما تحویل می دهد.

قهوه جوش دلونگی مدل ICM15211

قهوه جوش دلونگی ICM15211 دستگاهی کوچک و سبک است که به راحتی می توانید در هر مکانی آن را جا دهید و در هر لحظه ای که اراده کنید به راحتی از عطر و طعم قهوه تازه دم کرده لذت ببرید؛ ظرفیت مخزن آب 1.25 لیتری برای آماده سازی 2 الی 15 فنجان بسیار مناسب است.

این قهوه ساز می تواند 2 تا 10 فنجان بزرگ و 15 فنجان کوچک را برای شما آماه کند. یکی از ویژگی های این محصول این است که، زمانی که قهوه ساز روشن است؛ چراغ قرمز دکمه سوئیچ روشن می شود. همچنین قهوه جوش دلونگی مجهز به سیستم گرم نگهدارنده می باشد و می تواند تا مدتی قهوه را برای شما گرم کند. قهوه جوش دلونگی ICM15211 دارای قابلیت ضد چکه است و از کثیف شدن پیشخوان و سطوح جلوگیری می کند. مخرن آب این دستگاه به لطف نشانگر سطح، به راحتی و دقیق قابل پر کردن می باشد.

ویژگی های قهوه ساز و قهوه جوش برند دلونگی

تمامی دستگاه های قهوه ساز و قهوه جوش برند دلونگی دارای ویژگی های یکسانی هستند، و فقط اندکی تغییر در ظاهر این دستگاه ها وجود دارد. در این دستگاه ها می توان فقط از پودر قهوه استفاده کرد. تمامی این محصولات ساخته شرکت دلونگی بوده و توان مصرفی بالایی در تهیه قهوه دارند.

خرید انواع قهوه ساز و قهوه جوش برند دلونگی

شما برای خرید انواع قهوه ساز و قهوه جوش برند دلونگی، لازم است به یک فروشگاه معتبر مراجعه نمایید که نسبت به محصول خریداری شده، اطمینان کامل داشته باشید. فروشگاه دلونگی تک، یک فروشگاه عرضه‌کننده محصولات شرکت با کیفیت دلونگی است که نمایندگی قهوه ساز و قهوه جوش دلونگی نیز محسوب می‌شود و می‌توانید این محصول و بسیاری محصولات دیگر دلونگی را از فروشگاه دلونگی تک تهیه نمایید.

شرکت دلونگی

گروه دلونگی یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی در ایتالیا بوده که دفتر اصلی آن مستقر در شهر ترویزو ایتالیا است. این شرکت در سال 1902میلادی، تأسیس شد و در سال 1950میلادی، به ثبت رسید. دلونگی، در سال 2001 میلادی ، توانست مالکیت گروه انحصاری کنوود انگلستان، را بدست آورد، که این امر سبب شد که این شرکت، به کارخانه‌های شرکت کنوود در آسیا و مخصوصاً چین دسترسی پیدا کند. نتیجه این دسترسی، تولید بسیاری از محصولات این شرکت در چین، با طراحی اصلی بود.

دلونگی تک به عنوان تنها نماینده رسمی دلونگی در ایران بیش از 12 سال سابقه کاری در مرکز بازار فعالیت خود را آغاز کرده و تنها فروشگاهی است که تمامی محصولات را به صورت حضوری به آدرس نمایندگی دلونگی تک در تهران، سه راه امین حضور، اول زیر گذر امام علی، نبش کوچه علیرضا توکلی، پ 33 مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین محصولات را با گارانتی اصلی و 24 ساعت مهلت تست می توانید از نمایندگی دلونگی تک خریداری کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها