|

ماجرای پویش عجیب «عهد با ابراهیم» اداره ارشاد چیست؟

در پویش «عهد با ابراهیم»، مردم با مراجعه به ایستگاه‌های تعیین‌شده و زدن انگشت خود بر تصویر دست ابراهیم رئیسی، با آرمان رئیس‌جمهور عهد می‌بندند.

ماجرای پویش عجیب «عهد با ابراهیم» اداره ارشاد چیست؟

به گزارش شبکه شرق، را‌ه‌اندازی پویش «عهد با ابراهیم» توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، خبرساز شده است. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری پویش «عهد با ابراهیم» خبر داده و اعلام کرده است: «مردم با مراجعه به ایستگاه‌های تعیین‌شده و زدن انگشت خود بر تصویر دست «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور، با آرمان رئیس‌جمهور عهد می‌بندند؛ این حرکت، موجب غیرت مردم شده و در راستای حضور حداکثری مردم پای صندوق رای تاثیرگذار خواهد بود.»

عبدالرحیم افروغ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: در ادامه این پویش، مردم با مراجعه به ایستگاه‌های تعیین‌شده و زدن انگشت خود بر تصویر دست «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور، با آرمان رئیس‌جمهور عهد می‌بندند؛ این حرکت، موجب غیرت مردم شده و در راستای حضور حداکثری مردم پای صندوق رای تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش حوزه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان بوشهر، از برگزاری پویش «عهد با ابراهیم» خبر داد و اظهار داشت: در این پویش، تمثال ابراهیم رئیسی که دستشان بالاست را چاپ کرده و در قالب ۱۰ گروه سه‌نفره مستقر در ایستگاه‌های ثابت یا سیار، در مراکز پرتردد و محافل مختلف شهر، پویش «عهد با ابراهیم» را به مدت دو هفته عملیاتی می‌کنیم.

او افزود: در ادامه این پویش، مردم با مراجعه به ایستگاه‌های تعیین‌شده و زدن انگشت خود بر تصویر دست رئیس‌جمهور با آرمان رئیس‌جمهور عهد می‌بندند؛ این حرکت موجب غیرت مردم می‌شود و در راستای حضور حداکثری مردم پای صندوق رای تاثیرگذار خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ابراز کرد: فضای امید و با نشاطی که از مسیر خدمات دولت سیزدهم اتفاق افتاده و اثرگذار بوده، می‌بایست تداوم پیدا کند و دستاورد‌های دولت به خوبی برای مردم تبیین شود.

افروغ برگزاری نشست با اهالی رسانه با هدف تبیین دستاورد‌های دولت سیزدهم و همچنین تشریح سیاست‌ها و فرآیند انتخابات را یکی از ضرورت‌های دوره فعلی دانست.

اکبر پورات، معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز در این جلسه اظهار کرد: ابراهیم رئیسی مانند شهید رجایی مردمی و مثل سردار سلیمانی، جهادی بود؛ او مظلوم واقع شد که امیدواریم راه او ادامه پیدا کند. از همه ظرفیت‌های استان جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده می‌شود.

منبع: خبرگزاری حوزه
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها