|

آخرین پیام و گفت‌وگوی «مسعود پزشکیان» با مردم ایران چه بود؟/ ویدئو و تصاویر

آخرین پیام و گفت‌وگوی «مسعود پزشکیان» با مردم ایران منتشر شد.

آخرین پیام و گفت‌وگوی «مسعود پزشکیان» با مردم ایران چه بود؟/ ویدئو و تصاویر

به گزارش شبکه شرق، «مسعود پزشکیان» کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، خطاب به مردم ایران گفت: «می‌ترسم نکند «امید شما را ناامید کنم»؛ من از حقوق همه شما، از حقوق همه اقلیت‌ها و گروه‌ها، دفاع خواهم کرد. من وابسته به قدرت و گروه‌های قدرت نیستم؛ فقط به پشتوانه شما مردم، در انتخابات حضور پیدا کردم؛ من وابسته به شما مردم ایران هستم.»

آخرین پیام و گفت‌وگوی «مسعود پزشکیان»، در برنامه «با مردم» شبکه یک صداوسیما، خطاب به ملت ایران منتشر شد.

برنامه «با مردم»، آخرین فرصت «مسعود پزشکیان» برای گفت‌وگوی مستقیم با ملت ایران، از طریق یک برنامه زنده تلویزیونی بود که شب گذشته «چهارشنبه»، از شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی پخش شد.

مسعود پزشکیان

آخرین پیام و گفت‌وگوی مستقیم مسعود پزشکیان با مردم ایران چه بود؟

آخرین پیام و گفت‌وگوی مستقیم «مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، با مردم ایران، منتشر شد.

آخرین پیام و گفت‌وگوی مستقیم «مسعود پزشکیان» کاندیدای راه‌یافته به مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، با ملت ایران، در برنامه «با مردم»، به‌عنوان آخرین برنامه تبلیغاتی رادیوتلویزیونی و فرصت «مسعود پزشکیان» برای بیان مواضع، برنامه‌ها و گفت‌وگوی مستقیم و زنده با مردم ایران، پخش شد.

صحبت های مسعود پزشکیان برنامه با مردم

برنامه با مردم «مسعود پزشکیان»، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، شامگاه چهارشنبه «۱۳ تیر ماه» از شبکه یک سیما، پخش شد. 

«با مردم»، با حضور «مسعود پزشکیان»، به عنوان آخرین برنامه تبلیغات رادیوتلویزیونی این کاندیدای راه‌یافته به مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در صداوسیما، از شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی، منتشر و پخش شد.

«مسعود پزشکیان» کاندیدای راه‌یافته به مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، خطاب ملت ایران، در برنامه «با مردم»، آخرین برنامه زنده تلویزیونی و فرصت پزشکیان برای بیان مواضع، برنامه‌ها و گفت‌وگوی مستقیم با مردم در صداوسیما، صحبت‌هایی بی‌پرده را مطرح کرد. 

قول مسعود پزشکیان به ملت ایران

«مسعود پزشکیان» کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: «به شرفم قسم می‌خورم که نماینده خوبی برای شما باشم و مطالبات شما را پیگیری کنم.»

همایش هواداران «مسعود پزشکیان»، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در ورزشگاه شهید حیدرنیای تهران، برگزار شد.

در ابتدای این تجمع، «آرتین»، یکی از هواداران نوجوان و رای اولی به عنوان اولین سخنران این مراسم گفت: من نمی‌خواستم در انتخابات شرکت کنم اما دیدم که برای ایران باید به آقای پزشکیان رأی دهم. حالا دیگر حتی اگر خانواده‌ام هم بگویند به کسی رأی نده، من تصمیمم را گرفتم و به دکتر پزشکیان رأی می‌دهم.

مسعود پزشکیان

مسعود پزشکیان

«شینا انصاری» فعال محیط‌زیست نیز، دومین سخنران این مراسم بود. او با اشاره به مشکلات محیط زیستی در کشورمان گفت: «خوشحالم که دکتر پزشکیان از سال‌ها قبل دغدغه محیط زیست را داشتند. سال ۹ ، ایشان به دغدغه‌های محیط زیستی خود اشاره کردند و از برخی روندهای توسعه‌ای که مخرب محیط زیست و آب‌بر هستند، انتقاد کرده بودند.»

«ستار همدانی» بازیکن سابق استقلال هم در این مراسم حضور پیدا کرد و گفت: «ان‌شاءالله آقای پزشکیان، رئیس‌جمهور آینده ایران خواهد بود.»

«محسن برهانی» کارشناس حقوقی با بیان اینکه «۱۵۰ سال است به دنبال این هستیم که آزادی‌هایمان را در کنار حقوقمان مطالبه کنیم»، گفت: «رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که هم قانون‌مدار باشد و هم اگر قانون‌گریزی را دید، اعتراض کند. دیدید که دو سال این حقیر از قانون و حقوق دم زد اما گوش شنوایی در مجلس و دولت ندید. امروز حاکمیت قانون گمشده ملت ایران است. ما به دنبال حاکمیت قانون هستیم. حاکمیت قانون، یعنی امکان مطالبه‌گری داشتن.»

محسن برهانی گفت: «مردم حق دارند خسته شده باشند یا قهر کنند؛ حق دارند که نسبت به آینده، ناامید باشند. ما هم مثل شما خسته‌ایم. اما خستگی و قهر کردن به چه قیمتی. با قهر اقتدارگرایان سایر منافذ گفت‌و‌گو و مطالبه‌گری ما را خواهند بست. با قهر شما اخراج اساتید و مهاجرت نخبگان و جوانان تشدید می‌شود.»

حضور محمدرضا عارف در همایش هواداران «مسعود پزشکیان» در ورزشگاه حیدرنیا

صحبت های مسعود پزشکیان برنامه با مردم

محمدرضا عارف در این همایش هواداران مسعود پزشکیان گفت: «امروز کشور ما، سر یک دوراهی قرار دارد؛ رقابت بین دو تفکر، ایده و روش حکمرانی است و مردم باید روز جمعه، بین دیدگاه اول و دوم انتخاب کنند. اگر به ایرانی آباد، آزاد، سربلند، مقتدر و پاسخگو با مطالبات مردم اعتقاد داریم، باید به پزشکیان رأی بدهیم. اگر می‌خواهیم ایران برای همه ایرانیان باشد، باید به پزشکیان رای بدهیم. اگر می‌خواهیم مردم تصمیم‌گیرنده باشند، باید به پزشکیان رای بدهیم. اگر می‌خواهید مطالبات ۶۰ درصدی که نیامدند، شنیده شود، به پزشکیان رای بدهید.»

پزشکیان: به شرفم قسم می‌خورم که نماینده خوبی برای شما باشم

«مسعود پزشکیان» کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در این مراسم، با بیان اینکه من از دروغ بیزارم، گفت: «من از اینکه زنان و دختران ما، نخبگان ما نتوانند فرصت‌های مناسب داشته باشند بیزارم. از اینکه عده‌ای به راحتی، رودرروی من می‌ایستند و دروغ می‌گویند، بیزارم.»

پزشکیان گفت: «آنها خود را جبهه انقلاب می‌دانند؛ یعنی ما جبهه ضد انقلاب هستیم؟! ما جبهه انقلاب و مردم هستیم. ما از این شرمگین هستیم که جوانان به خاطر بیکاری، گریان نزد ما می‌آیند. من قول می‌دهم تا جایی که بتوانم، اختلاف‌ها و کدورت‌ها را کنار بگذارم.»

پزشکیان: کسانی که برای اعتراض به خیابان‌ها آمدند، حق داشتند 

«مسعود پزشکیان» کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: «کسانی که برای اعتراض به خیابان‌ها آمدند، حق داشتند! حاکمیت موظف است پاسخگوی مطالبه‌گری آنان باشد. باید اجازه داد مردم حرف‌های‌شان را بزنند. من بارها گفته‌ام که مملکت با یک دسته نمی‌تواند اداره شود. مملکت با حضور همه اقشار مردم اداره خواهد شد.»

او با بیان اینکه «وقتی این جمعیت را می‌بینم، وحشت به جانم می‌افتد»، گفت: «می‌ترسم نکند «امید شما را ناامید کنیم»؛ من از حقوق همه شما، از حقوق همه اقلیت‌ها و گروه‌ها، دفاع خواهم کرد. من وابسته به قدرت و گروه‌های قدرت نیستم؛ من فقط به پشتوانه شما مردم حضور پیدا کردم و وابسته به مردم هستم.»

پزشکیان با بیان اینکه عده‌ای، شهدا را برای خود می‌دانند، گفت: «قاسم سلیمانی، متعلق به همه مردم ایران است. آنها حق ندارند شهیدان را مصادره کنند.»

او با طرح این سوال که «اصول‌گرایی با اتهام‌زنی و دروغگویی، چه ارتباطی دارد؟!»، گفت: «به دروغ می‌گویند که من علیه مولوی عبدالحمید موضع‌گیری داشتم. شیطان بر دروغ گویان نازل می‌شود آنها که دروغ می‌گویند شیطان بر آنها نازل شده است آنها شیطان هستند.»

«مسعود پزشکیان» کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: «من از شما مردم هستم. شما اینجا حضور پیدا کرده‌اید تا من به نمایندگی از طرف شما، حرکتی انجام دهم. به شرفم، قسم می‌خورم که نماینده خوبی برای شما باشم و مطالبه شما را پیگیری کنم.»

شعار هواداران مسعود پزشکیان در پل حافظ تهران: «پزشکیان زنده‌باد! خاتمی پاینده باد»

هواداران «مسعود پزشکیان»، پس از اجتماع بزرگ طرفداران و حامیان «مسعود پزشکیان» در ورزشگاه حیدرنیا، در پل حافظ تهران شعار «پزشکیان زنده‌باد! خاتمی پاینده باد» سردادند.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها