|

معرفی برترین برند آموزشی (مجتمع فنی میرداماد)

معرفی برترین برند آموزشی (مجتمع فنی میرداماد)

معرفی برترین برند آموزشی (مجتمع فنی میرداماد)

مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، یک مرکز آموزشی معتبر و پیشرو در زمینه های مختلف می باشد که نخستین بار در پانزدهم آبان سال ۱۳۸۹ در شهر تهران شروع به فعالیت نمود. این مرکز تاکنون موفق به کسب رتبه نمایندگی برتر استان تهران طی 12 سال متوالی (1390 تا 1402) شده است. همچنین این نمایندگی موفق به اخذ جایزه ی اصالت کیفیت در سال 1394 نیز گشته است. شایان ذکر است علاوه بر اخذ جوایز و افتخارات مذکور، شعبه میرداماد تنها نمایندگی مجتمع فنی است که دارای گواهی ایزوی تخصصی آموزش IWA2 , و همچنین گواهینامه های ISO9001 و ISO10015 در راستای ارتقای هر چه بیشتر کیفیت و مدیریت آموزش می باشد.

مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد که در حال حاضر با مدیریت حرفه ای جناب آقای دکتر علی دهدشتی نژاد اداره می گردد؛ در یکی از خیابان های اصلی تهران واقع گشته و به سبب نزدیک بودن ایستگاه های حمل و نقل عمومی من جمله ایستگاه مترو، از دسترسی خوبی در شهر تهران برخوردار می باشد.

 

دپارتمان‌ های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

  • دپارتمان مدیریت کسب و کار:

برای اینکه افراد بتوانند یک سازمان یا شرکت را مدیریت کنند باید مهارت و دانش لازم در این زمینه را کسب کنند تا شغل مناسب خود را پیدا کنند و مهارت‌ های خود را ارتقا دهند و در شغلشان پیشرفت کنند.

  • دپارتمان بورس و سرمایه گذاری:

این دپارتمان شامل دوره های مختلفی می باشد که انتخاب دوره مناسب به اهداف سرمایه گذاری شما بستگی دارد. شایان ذکر است که یادگیری دوره های بورس و سرمایه گذاری می تواند یک گام مهم در مسیر ثروت باشد.

  • دپارتمان ICDL:

اگر می خواهید مهارت های کامپیوتری خود را بهبود دهید، یادگیری جامعICDL یک گزینه عالی می باشد. به طور کلی، آی سی دی ال یک گواهینامه بین المللی است که مهارت های کامپیوتری را به شما آموزش می دهد.

  • دپارتمان دانش و سلامت:

اگر به دنبال ارتقای دانش و سلامت خود هستید، منابع و فرصت های بسیاری در دسترس شما است. دپارتمان دانش و سلامت شامل دوره های متنوعی از جمله:

  1. آموزش دستیار دندانپزشک 
  2. آموزش کمک های اولیه
  3. مراقبت از پوست
  4. آموزش تکنسین داروخانه

می باشد که انتخاب این دوره ها به علاقه و نیازهای شما بستگی دارد.

معرفی مجتمع فنی تهران میرداماد

  • دپارتمان معماری و دکوراسیون داخلی:

یادگیری دوره های این دپارتمان به شما کمک می کند با اصول طراحی داخلی به طور کامل آشنا شوید تا فضای زندگی خود را زیباتر و کاربردی تر کنید و همچنین، کار با نرم افزارهای طراحی داخلی مختلفی از جمله اتوکد و تری دی مکس را یاد بگیرید تا فضاها را به گونه ای طراحی و چیدمان کنید که زیبا و کاربردی باشد.

  • دپارتمان برق و الکترونیک:

اگر به دنبال یادگیری برق و الکترونیک هستید، این دپارتمان، دوره های بسیاری را در دسترس شما قرار داده است. با گذراندن این دوره ها می توانید به یک متخصص برق یا الکترونیک موفق تبدیل شوید.

دپارتمان زبان:

همانطور که می دانید زبان انگلیسی در بیش از 50 کشور دنیا صحبت می شود. بنابراین، یادگیری این زبان از مزایای بسیاری در زندگی شخصی و حرفه ای برخوردار است. یکی از بهترین آموزشگاه ها برای یادگیری زبان انگلیسی مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد می باشد که صفر تا صد زبان انگلیسی را به شما آموزش می دهد.

  • دپارتمان فیلم و صدا (آموزش عکاسی):

دوره های عکاسی در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد به گونه ای طراحی شده است که شرکت کنندگان را با تمام اصول و مبانی عکاسی از نورپردازی و ترکیب بندی گرفته تا شناخت دوربین و تنظیمات آن، آشنا می کند.

  • دپارتمان فناوری اطلاعات:

همانطور که می دانید فرصت های شغلی بسیاری برای متخصصان IT در دنیا وجود دارد. با یادگیری مهارت های IT موردنظر می توانید به راحتی شغل مناسب را به دست آورید. از جمله این مشاغل های پرطرفدار در حوزه IT می توان به برنامه نویسی، مهندسی شبکه و ... اشاره کرد.

  • دپارتمان فناوری مد و پوشاک:

دپارتمان مد و پوشاک انواع مختلفی از دوره های طراحی لباس از مقدماتی گرفته که اصول اولیه طراحی لباس را شامل می شود تا دوره های پیشرفته را به هنرجویان آموزش می دهد.

  • دپارتمان فنی و مهندسی:

یادگیری دوره‌ های دپارتمان فنی و مهندسی در مجتمع فنی تهران، فرصت‌ های شغلی گسترده ای در حوزه‌ های گوناگون مهندسی از جمله ساخت و ساز، فناوری ارتباطات و ... را به دنبال دارند. این دوره‌ ها به فرد امکان استقلال شغلی و درآمد بالا را نیز می‌ دهند.

  • دپارتمان حسابداری:

برای حسابداران فرصت های شغلی بسیار زیادی وجود دارد. از مهارت های حسابداری در انواع مختلف مشاغل و صنایع استفاده می شود و همچنین به کارگیری این مهارت ها در زندگی روزمره نیز بیسار پرکاربرد هستند. دوره های حسابداری در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد می تواند به شما مهارت ها و دانش لازم برای موفقیت در این زمینه را بدهد.

  • دپارتمان گوهرشناسی و طراحی طلا و جواهر:

با توجه به دوره های متنوع گوهرشناسی و طراحی طلا و جواهرات در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، می توانید دوره ای را انتخاب کنید که با شرایط و نیازهای شما مطابقت داشته باشد. تا با دانش و مهارت هایی که به دست می آورید بتوانید کسب و کار خود را در زمینه گوهرشناسی یا طراحی طلا راه اندازی کنید.

  • دپارتمان کافی شاپ:

دوره های کافی شاپ به شرکت کنندگان مهارت هایی از جمله تهیه قهوه و نوشیدنی های مختلف، باریستایی و مدیریت کافی شاپ را آموزش می دهند تا فرد در صنعت رقابتی کافی‌ شاپ‌ ها به عنوان یک کارمند موفق و فعال شناخته شود.

معرفی مدارک پایان دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

مدرک مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد.

مدرک مجتمع فنی تهران- میرداماد

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها