|

بهترین قالیشویی های تهران (4 تای برتر)

بهترین قالیشویی های تهران (4 تای برتر)

شستشو فرش شاید کار ساده ای به نظر برسد، اما نیاز به تخصص ‌و وقت زیادی دارد که شاید از عهده هر فردی بر نیاید. فارغ از این موارد، شستشو فرش به مکان مناسبی هم نیاز دارد که در محیط های آپارتمانی حال حاضر این فضا فراهم نیست. به همین دلیل دیگر کمتر کسی فرش های خود را در منزل تمیز می کند و بیشتر افراد به دنبال سپردن فرش های کثیف خود به قالیشویی ها هستند. اگر تصمیم به انجام چنین کاری دارید، باید مرکزی را انتخاب کنید که به شکل اصولی ‌و مکانیزه این کار را انجام بدهید. عمده مصرف کنندگان به دنبال انتخاب بهترین قالیشویی تهران هستند اما این مرکز چه ویژگی هایی دارد؟ در این مطلب قصد داریم لیستی از قالیشویی های خوب تهران را به شما معرفی کنیم. با استفاده از این لیست می توانید با خیالی آسوده، مرکزی معتبر برای شستشو فرش های خود پیدا کنید. پس حتما در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

قالیشویی اصیل

قالیشویی اصیل از نظر بیشتر مصرف کنندگان بهترین قالیشویی تهران می باشد، چرا که توانسته خدمات مد نظر آن ها را با کیفیت بالایی ارائه کند. در این مرکز، شستشو فرش با استفاده از تجهیزات کامل انجام می شود و خبری از روش های سنتی در آن نیست. پس طبیعی است که کار با کیفیت، سرعت و دقت بیشتری انجام بشود. این موضوع جزو مهم ترین خواسته های مصرف کنندگان می باشد، اما برای قرار گرفتن در لیست بهترین مراکز شستشو فرش کافی نیست. قالیشویی اصیل جزو خوش قول ترین مراکز می باشد و چه بسا سفارشات تحویل گرفته را در زمان کوتاه تری از تعهد خود انجام بدهد.

میخواهید بهترین قالیشویی در بابل ببینید؟ بزنید روی لینک بهترین قالیشویی در بابل

این مرکز تخصصی از کادری مجرب استفاده می کند که به خوبی با جزئیات شستشو هر نوع فرشی آشنا هستند. به همین دلیل مهم نیست که شما چه نوع فرشی و در چه ابعادی دارید، در هر صورت با اعتماد به این مجموعه می توانید بهترین خدمات ممکن را دریافت کنید.

بهترین قالیشویی

قالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب یکی از بزرگترین و مجهز ترین قالیشویی صادقیه تهران می باشد که دارای شعبه های متعددی در تهران، حومه تهران، البرز و تبریز می باشد. در این مرکز تخصصی شستشو کلیه فرش های دستباف و ماشینی، خدمات ریشه بافی و خشکشویی مبلمان انجام می شود. این مجموعه که از 1340 فعالیت خود را آغاز کرد، توانسته در این مدت بهترین خدمات را ارائه کند. شستشو فرش با استفاده از مواد شوینده مناسب و به شکل اصولی، استفاده از دستگاه های بروز و تعهد کامل در انجام سفارشات، باعث نوپا نگه داشتن قالیشویی ادیب در این سال ها شده است.

قالیشویی نقش جهان

یکی دیگر از قالیشویی‌ های خوب تهران، قالیشویی نقش جهان می باشد که دارای چندین شعبه در تهران پارس و مناطق دیگر تهران می باشد. کیفیت شستشو فرش در این مرکز به حدی است که فرش های کثیف شما را مثل روز اول تمیز ‌و نو می کنند. با انتخاب این مرکز می توانید با هزینه بسیار مناسبی و در کمترین زمان ممکن، سفارشات خود را از قالیشویی نقش جهان تحویل بگیرید. ثبت سفارشات در قالیشویی نقش جهان از طریق تماس تلفنی و از هر نقطه ای از تهران امکان پذیر است.

قالیشویی در ولنجک تهران

برای مشاهده قالیشویی های ولنجک می توانید کلیک کنید تا به صورت کامل مشاهده کنید.

قالیشویی بانو

قالیشویی‌ بانو یکی از با کیفیت ترین قالیشویی ولنجک تهران است که با ارزان ترین تعرفه ممکن خدمات شستشو فرش را انجام می دهد. داشتن شعبه های متعدد در نقاط مختلف تهران، دسترسی به خدمات این مرکز را برای همه ساکنان شهر تهران ممکن می کند. این مجموعه با سابقه ابتدا تنها خدمات شستشو فرش را ارائه کرد اما به مرور و با حمایت مصرف کنندگان خدمات گسترده تری مانند شستشو مبل هم در این مرکز انجام شد.

قالیشویی اقدسیه

34 سال سابقه در زمینه شستشو فرش این مرکز را به یکی از مطمئن ترین مراکز شستشو فرش در تهران تبدیل کرده است. قالیشویی اقدسیه در سال ۱۳۹۲ به واسطه کیفیت خدمات و رضایت مصرف کنندگان لوح تقدیر دریافت کرده است. همه این موارد نشان می دهند که در این مرکز کیفیت خدمات و همچنین تعرفه چقدر مناسب می باشد.

قالیشویی خوب در تهران چه مزیت هایی باید داشته باشد؟

حتما برای شما هم سوال است که یک قالیشویی خوب چه ویژگی هایی دارد و چه چیزی باعث تمایز آن ها از یکدیگر می شود. امروزه مراکز تخصصی شستشو فرش بسیار گسترده شده اند که همین موضوع می تواند انتخاب یک مرکز مناسب را دشوار کند. در این شرایط برخی ترجیح می دهند وقت زیادی برای انتخاب قالیشویی مناسب نگذارند و در دسترس ترین گزینه را انتخاب کنند. اما مطمئنا در نهایت از کیفیت شستشو فرش خود رضایت ندارند. پس مهم است که بتوانید بهترین قالیشویی‌ تهران را شناسایی کنید. از این رو در این بخش قصد داریم تا ویژگی های یک مرکز مناسب و معتبر را برای شما بررسی کنیم.

به کار گیری از روش های بروز

شستشو فرش به روش سنتی به زمان زیادی نیاز خواهد داشت و علاوه بر این احتمال آسیب به فرش هم وجود دارد. در این روش تغییرات اندکی در نوع مواد شوینده و یا مقدار آن می تواند منجر به آسیب به بافت فرش بشود. اما در بهترین قالیشویی تهران تمام فرآیند شستشو به شکل اتوماتیک و مکانیزه انجام می شود که احتمال خطا را بسیار کاهش می دهد.

پرسنل حرفه ای

مجرب بودن پرسنل می تواند نقش مهمی در تمایز قالیشویی های موجود داشته باشد. مهم است که پرسنل یک قالیشویی به اندازه کافی در تحویل گرفتن فرش از مشتری، حمل و نقل آن و همچنین فرآیند شستشو فرش مجرب باشند‌. این موضوع می تواند باعث اطمینان خاطر مشتری هم بشود، از این رو در قالیشویی‌ های درجه یک تهران مشاهده می شود که از پرسنل بسیار با تجربه استفاده شده است

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها