|

صرافی Bingx: معرفی و بررسی صرافی Bingx

انتخاب یک صرافی معتبر، گامی بزرگ برای فعالیت در بازارهای مالی است.

صرافی Bingx: معرفی و بررسی صرافی Bingx

 یک صرافی خوب می‌تواند به شما امکانات زیادی برای انجام معامله بدهد. برای مثال امکان انجام معاملات مشتقات، اسپات، اهرم و مارجین، گرید تریدینگ، کپی تریدینگ و...، ازجمله مزایایی است که یک صرافی معتبر می‌تواند برای کاربران فراهم کند. صرافی Bingx یکی از بهترین صرافی‌های حال حاضر است که با ایرانیان هم همکاری دارد. در این مطلب قصد داریم راجع‌به صرافی بینگ ایکس بیشتر صحبت کنیم تا با مزایای این صرافی بیشتر آشنا شوید.

 

آشنایی با Bingx

صرافی بینگ ایکس فعالیت خود را از سال 2018 شروع کرده و دفتر مرکزی آن در سنگاپور قرار دارد. امکانات فراوان این صرافی باعث شده تا در طول این سال‌ها، کاربران زیادی به آن جذب شوند. یکی از مزایای بینگ ایکس، کارمزد بسیار کم برای انجام معاملات است. این ویژگی کمک می‌کند تا کاربران با خیال راحت‌تری به انجام معامله بپردازند. پشتیبانی قوی از کاربران و پاسخگویی به سوالات آن‌ها از دیگر مزایای صرافی Bingx است. این صرافی پشتیبانی آنلاین فارسی دارد و امکان تماس با پشتیبانی در تمامی روزهای هفته و 24 ساعت شبانه‌روز فراهم است. این پشتیبانی قوی کمک کرده تا کاربران اعتماد بیشتری به این صرافی داشته باشند.

جالب است بدانید، بینگ ایکس در بیشتر از صد کشور دنیا استفاده می‌شود. در این صرافی می‌توانید روی بیشتر از 500 ارز دیجیتال، معامله داشته باشید. محیط کاربری راحت و امن، از دیگر ویژگی‌های بینگ ایکس است. اپلیکیشن بینگ ایکس در دو نسخه Android و IOS ارائه شده‌است؛ به‌این‌ترتیب، کاربران می‌توانند با هر نوع گوشی هوشمندی، اپلیکیشن بینگ ایکس را روی گوشی خود نصب کنند. زمان انتظار برای تأیید برداشت ارز دیجیتال در صرافی Bingx، کمتر از ده دقیقه طول می‌کشد. این پلتفرم قادر است تا از شبکه‌های مختلف بلاک‌چین پشتیبانی کند. نکته جالب دیگر راجع‌به بینگ ایکس، اهدای پاداش 120 دلاری هنگام ثبت‌نام کاربران است. با کمک بینگ ایکس، تریدرها می‌توانند به‌طور مستقیم به وب‌سایت تریدینگ ویو متصل شوند.

چند نوع کارمزد در صرافی بینگ ایکس وجود دارد؟

در بینگ ایکس برای فعالیت‌های مختلف تریدرها، کارمزد‌های متفاوتی لحاظ شده‌است. در ادامه به انواع کارمزدها در بینگ ایکس، اشاره خواهیم داشت:

کارمزد برداشت

درصورتی‌که هرگونه برداشت یا به‌اصطلاح Withdrawal داشته باشید، کارمزد هر برداشت از حساب شما در صرافی Bingx کسر می‌شود. میزان این کارمزد به مقدار برداشت و نوع ارز درخواستی شما وابسته است.

کارمزد معاملات اسپات

این کارمزد برای هر کدام از معاملات اسپات یا نقطه‌ای در صرافی Bingx و در بازار ارز دیجیتال، اعمال می‌شود. این نوع کارمزد گاهی به شکل درصدی و گاهی به شکل ثابت از معاملات کسر می‌شوند.

کارمزد معاملات فیوچرز استاندارد

این نوع کارمزد از مقدار معامله به شکل درصدی یا به شکل ثابت کسر می‌شود.

کارمزد معاملات فیوچرز پرپچوال

برای معاملات فیوچرز پرپچوال در بینگ ایکس، کارمزدی در نظر گرفته شده که اغلب به شکل درصدی از مقدار معامله کسر می‌شود.

کارمزد تبدیل ارز

اگر قصد تبدیل یک ارز خاص به ارزی دیگر را داشته باشید، باید کارمزد تراکنش را در بینگ ایکس پرداخت کنید. این کارمزد می‌تواند درصدی از مقدار ارز تبدیل‌شده یا مقدار ثابتی از کل معامله باشد.

مروری بر امکانات صرافی Bingx

برای انجام معاملات در بینگ ایکس، لازم است تا ابزارها و امکانات موجود را به‌خوبی بررسی کرده و سپس با استراتژی‌های خود مطابقت دهید. در ادامه برخی از امکانات Bingx را شرح خواهیم داد:

معاملات اسپات

در بینگ ایکس می‌توانید معاملات اسپات را با سرعت بالایی اجرا کنید. در این صرافی امکان خرید و فروش با فیات یا ارزهای دیجیتال فراهم آمده‌است؛ علاوه‌براین، سواپ تتر، اتریوم و بیت کوین نیز بدون نیاز به انجام معاملات اسپات، امکان‌پذیر است.

معاملات مشتقات

بینگ ایکس یکی از بهترین گزینه‌ها برای انجام معاملات مشتقات ارز دیجیتال است. در این صرافی می‌توانید انواع متفاوتی از معاملات فیوچرز دائمی و معاملات استاندارد فیوچرز را انجام دهید.

معاملات اهرم و مارجین

با کمک اهرم در صرافی Bingx می‌توانید سود معاملات خود را تصاعدی کنید. با ابزارهایی نظیر مارجین و اهرم، کاربران می‌توانند سود حاصل از معاملات خود را افزایش داده و مدیریت ریسک هوشمندانه‌تری داشته باشند.

گرید تریدینگ

یکی از روش‌های معروف معامله‌گری در بینگ ایکس، گرید تریدینگ است. این روش امکان کسب سود حداکثری از نوسانات قیمت را به‌وجود می‌آورد. با کمک گرید تریدینگ کاربران می‌توانند در بازه‌های زمانی مشخص، خرید و فروش را انجام داده و از بازار، سود کسب کنند.

معامله در بازارهای سنتی

کاربران در بینگ ایکس می‌توانند با انجام معاملات مشتقات، در بازارهای سنتی هم فعالیت داشته باشند. درنتیجه، در بینگ ایکس به دارایی‌های مختلفی نظیر جفت ارزهای فارکس، کالا و انواع سهام نیز دسترسی خواهند داشت.

کپی تریدینگ

کپی تریدینگ یکی از روش‌های سود در بازارهای مالی است. در صرافی Bingx شما می‌توانید از این امکان نیز روی حساب خود استفاده کنید. کاربران بینگ ایکس می‌توانند با کپی از استراتژی‌های معاملاتی موفق، به کسب سود برسند. با این ویژگی، کاربران می‌توانند از استراتژی و تجربه معامله‌گران حرفه‌ای فعال استفاده کنند.

میزان امنیت بینگ ایکس

قبل از آن‌که اقدام‌به ثبت‌ نام در صرافی Bingx کنید، باید امنیت صرافی را بررسی کنید. بدون وجود امنیت بالا در صرافی، سرمایه شما همواره در معرض ریسک خواهد بود.

بینگ ایکس توسط FinCen در آمریکا و نهاد دیگری به‌نام AUSTRAC در استرالیا، که هر دو نهادهای نظارتی مهمی در دنیا هستند، رگوله شده‌است؛ علاوه‌براین، بینگ ایکس مجوز MSB را نیز دارد که آن را از نهاد FinCen گرفته است. تمامی این ویژگی‌ها نشان از امنیت بالای این صرافی در بازارهای مالی دارند. از سویی دیگر تاکنون هیچ گزارشی مبنی‌بر هک یا فعالیت‌های نقض امنیتی در بینگ ایکس گزارش نشده‌است. با این توضیحات می‌توان فهمید که بحث امنیت در این صرافی یک بحث کاملا جدی است.

کلام آخر

اگر قصد انتخاب صرافی برای فعالیت در بازارهای مالی را دارید، صرافی Bingx یکی از بهترین انتخاب‌ها است. در این صرافی امکانات بسیار زیادی برای کاربران وجود دارد؛ به‌این‌ترتیب، کاربران می‌توانند انواع معاملات را در بینگ ایکس انجام دهند. پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت‌ نام در صرافی Bingx حتما این مطلب را بخوانید تا با امکانات این صرافی بیشتر آشنا شوید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها