|

گزارش جامع حقوق و درآمد کارکنان مرکز تماس 1402

گزارش جامع حقوق و درآمد کارکنان مرکز تماس 1402

 

اگر یکی از کارکنان مرکز تماس هستید، سال 1403 تمایل دارید چقدر حقوق بگیرید؟ همکاران‌تان در 1402 چقدر حقوق می‌گرفتند؟ اگر مدیر یک کسب‌و‌کار هستید، به کارکنان‌تان در واحد مرکز تماس چقدر باید حقوق بدهید؟ شرکت‌های دیگر در سال 1402 چقدر حقوق می‌دادند؟ یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران و کارکنان هر صنعت آگاهی از میزان حقوق متناسب با هر موقعیت شغلی است. اگر مدیر یک کسب‌و‌کار هستید حتما این سوال در ذهن‌تان است که «چقدر باید حقوق بدهم؟» و اگر از کارشناسان این حوزه هستید حتما از خودتان می‌پرسید که «چقدر باید حقوق بگیرم؟»

مرکز ارتباط با مشتری، خط مقدم سازمان‌ها

کارکنان مرکز ارتباط بیشترین و اولین برخورد را با مشتریان‌ دارند؛ اگر بگوییم «مرکز تماس خط مقدم سازمان است» بیراه نگفته‌ایم. توجه به کارکنان مرکز تماس به‌معنای توجه به هویت سازمان است؛ زیرا نحوه رفتار و گفت‌و‌گوی این افراد آیینه تمام‌نمایی است که هویت و ارزش‌های یک سازمان را منعکس می‌کند.

یکی از شاخص‌های مهم مرتبط با وضعیت شغلی کارکنان مرکز تماس، نرخ ریزش (Attrition Rate) است. این شاخص به مفهوم نرخ ترک کارکنان مرکز تماس است. گزارشی از نرخ ریزش مرکز تماس در ایران نداریم اما میانگین نرخ جهانی این شاخص 30% تا 45% است که نشان‌دهنده این است که موضوع چالش‌های شغلی این افراد نه‌تنها در ایران، بلکه در سطح جهانی مورد بحث و توجه است.

 

مخاطبان این گزارش چه کسانی هستند؟

مخاطبان هدف گزارش «حقوق و درآمد کارکنان مرکز تماس» تمام کارکنان مرکز تماس شامل کارشناسان پاسخگو، سرپرست مرکز تماس، مدیر مرکز تماس، کارشناس کنترل کیفیت، کارشناس تضمین کیفیت و مشاوران مرکز تماس هستند و هدف از این تحلیل و بررسی، دستیابی به اطلاعاتی دقیق و کارآمد برای تمام افراد فعال در صنعت مرکز تماس ایران است.

  • مدیران شرکت‌هایی که مرکز تماس دارند یا BPO هستند
  • تمام کارکنان مرکز تماس
  • تمام افرادی که به نحوی با صنعت مرکز ارتباط با مشتری در ارتباط هستند

 

افراد به چه سوالاتی پاسخ دادند؟

1) خانم هستید یا آقا؟

2) آخرین مدرک دانشگاهی شما چیست؟

3) سمت سازمانی شما چیست؟

4) فعالیت شما به‌ چه شکل است؟ (این سوال از مشاوران پرسیده شد)

5) فعالیت شما به‌ چه شکل است؟ (این سوال از تمام افراد غیر از مشاوران پرسیده شد)

6) میزان حقوق ماهیانه شما چطور محاسبه می‌شود؟ لطفا کامل توضیح دهید.

7) معمولا حق مشاوره شما بر اساس ساعت چقدر است؟

8) افراد تحت مدیریت مستقیم شما چند نفر هستند؟

9) چند سال سابقه کار دارید؟

10) میانگین درآمد خالص ماهیانه شما چقدر است؟

11) چقدر از درآمدتان راضی هستید؟

12) چه عواملی در افزایش یا کاهش حقوق «ماهانه‌» شما تاثیر دارد؟

13) انتظار دارید در سال 1403 چقدر به حقوق‌تان اضافه شود؟

 گزارش جامع حقوق و درآمد کارکنان مرکز تماس 1402

درباره مرکز تماس ایرانیان‌تل

ایرانیان‌تل یکی از شرکت‌های زیر مجموعه «نسیم ارتباط آینده» است که از سال 1400 فعالیت خود را در صنعت مرکز ارتباط شروع کرد. زیرساخت ارتباطی ایرانیان‌تل قدرت‌گرفته از «نرم‌افزار مرکز تماس سیموتل» و« نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری سلام» است. وجه تمایز خدمات برون سپاری مرکز تماس ایرانیان‌تل، «مدیریت و پایش تماس‌ها با بهره‌گیری از هوش‌مصنوعی (AI) است.» ایرانیان‌تل علاوه‌بر ارائه خدمات امور مشتریان، بازاریابی و فروش تلفنی، سه سرویس هوشمند زیر را نیز ارائه می‌کند:

  1. سرویس پایش و کنترل کیفیت مکالمات
  2. سرویس گفت‌و‌گو، استعلام و هدایت هوشمند تماس
  3. سرویس پیام صوتی هوشمند و شخصی‌سازی‌شده

 

گزارش جامع حقوق و درآمد کارکنان مرکز تماس 1402

 

 

دانلود رایگان گزارش جامع حقوق و درآمد کارکنان مرکز تماس در سال 1402

به نقل از ایرانیان‌تل: «امیدواریم تمام فعالان صنعت مرکز تماس بتوانند از نتیجه این بررسی استفاده لازم را ببرند و روز‌به‌روز شاهد پیشرفت این صنعت در کشور عزیزمان ایران باشیم. تلاش می‌کنیم این گزارش را هر سال منتشر کنیم و امیدواریم در سال‌های آینده افراد بیشتری مشارکت کنند.»

برای دانلود فایل PDF گزارش روی «حقوق و درآمد کارکنان مرکز تماس در 1402» کلیک کنید یا به سایت ایرانیان‌تل | Iraniantel.com مراجعه کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها