|

بهترین و ارزان ترین مرکز آفتابگیر تبلیغاتی کجاست؟

بهترین و ارزان ترین مرکز آفتابگیر تبلیغاتی کجاست؟

 

معرفی آفتابگیر ماشین و کاربرد آن

هما‌ن‌ طور‌ که از نام آن پیداست، این محصول مانند یک سپر از ورود نور خورشید به فضای داخلی ماشین جلوگیری می‌کند. آفتابگیر اتومبیل، روی شیشه جلو و عقب ماشین، پنجره‌ ها و قسمت روبه‌روی راننده و شاگرد نصب می‌شود و نقش مهمی در کاهش دما و حرارت ماشین دارد.آفتابگیر ماشین، با عنوان آفتابگیر تبلیغاتی خودرو نیز شناخته می‌شوند؛ زیرا این محصول شما را قادر می‌سازد تا با صرف هزینه‌ای بسیار ناچیز، لوگو یا تبلیغات مورد‌نظر خود را به‌سادگی در معرض دید عموم مردم قرار دهید و به‌این‌صورت، موجب رشد و دیده شدن کسب‌و‌کار خود شوید. این روش تبلیغ، یکی از راحت‌ترین، کم‌هزینه‌ترین و جذاب‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی به‌شمار می‌رود؛ زیرا از طریق آن، هم خودروی خود را از تابش نور خورشید محافظت کرده و هم کسب‌و‌کار خود را در مکان‌های گوناگون تبلیغ کرده‌اید.

آفتابگیر خودرو

مزایای نصب آفتابگیر ماشین

خرید افتابگیر تبلیغاتی مزایای متعددی برای شما به‌دنبال خواهد داشت. درحقیقت، وجود همین مزایا است که سرعت تولید و فروش این محصول را با چنین افزایشی روبه‌رو کرده است. در این بخش از مقاله، مهم‌ترین خصوصیات آفتابگیر اتومبیل را معرفی کرده و در مورد هرکدام از آن‌ها، اطلاعاتی ارائه داده‌ایم:

جلوگیری از ورو‌د بیش از حد نور

می‌توان گفت که ممانعت از ورود بیش از حد نور خورشید، اصلی‌ترین و نخستین دلیل استفاده از آفتابگیر برای ماشین است. این آفتابگیرها با جلوگیری از ورود نور بیش از حد به داخل خودرو، به حفظ راحتی راننده و همچنین آسایش هرچه بیشتر سرنشینان کمک می‌کنند؛ به‌طوری‌که با خرید این محصول، دیگر لازم نیست نگران اذیت شدن چشمان‌تان در شرایط تابش نور خورشید باشید. این آفتابگیرها می‌توانند از تابش نور خورشید به چشم‌های شما جلوگیری کرده و درنتیجه، به سلامت چشم‌ها کمک کنند.

محافظت از داخل خودرو

آفتابگیر ماشین علاوه‌بر اینکه از سلامت چشم‌های شما در برابر نور خورشید محافظت می‌کند، موجب کاهش تابش مستقیم نور خورشید بر روی صندلی‌ها، بخاری و داشبورد خودرو نیز می‌شود؛ به‌این‌ترتیب، احتمال خرابی اجزا و آسیب‌دیدگی قطعات مختلف خودرو کاهش می‌یابد. درنتیجه، اگر می‌خواهید عمر خودروی خود را افزایش دهید، توصیه ما این است که حتما از آفتابگیر مخصوص ماشین استفاده کنید.

کاهش دما

یکی دیگر از مزایای بسیار مهم آفتابگیرهای خودرو، کاهش دمای اتومبیل است. این نوع آفتابگیر می‌تواند در فصل تابستان و در مناطقی با آب‌و‌هوای گرم، از افزایش بیش از حد دما در داخل خودرو جلوگیری کند و به‌این‌ترتیب، احساس راحتی و خنکی بیشتری برای راننده و سرنشینان به ارمغان آورد؛ به‌طوری‌که در بسیاری از موارد، دیگر نیازی به روشن کردن کولر نخواهد بود.

زیبایی خودرو

زیبایی و جلوه‌بخشی به خودرو، یکی دیگر از مزایای استفاده از آفتابگیر برای ماشین است؛ زیرا استفاده از این محصول موجب می‌شود تا خودروی شما ظاهری زیباتر و جذاب‌تر به خود بگیرد. علاوه‌بر این، آفتابگیرهای خودرو دارای تنوع بسیار بالایی بوده و شما می‌توانید با‌توجه‌به سلیقه خود، بهترین گزینه را انتخاب و آن را خریداری کنید.

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو

قیمت آفتابگیر تبلیغاتی خودرو

یکی از مسائل بسیار مهمی که هنگام خرید یک محصول مورد توجه قرار می‌‌گیرد، قیمت آن محصول است. خرید آفتابگیر ماشین نیز از این قاعده مستثنی نبوده و خریداران همواره در جستجوی خرید آفتابگیر باکیفیت و در‌عین‌حال مقرون‌به‌صرفه هستند. خوب است بدانید که قیمت آفتابگیر تبلیغاتی خودرو به عوامل گوناگونی بستگی دارد. به‌طوری‌که، هرکدام از این عوامل به‌نوبه خود بر قیمت نهایی محصول تأثیرگذار هستند. در این بخش، مهم‌ترین مواردی که بر قیمت آفتابگیرهای ماشین تأثیر می‌گذارند را معرفی کرده‌ایم:

کیفیت آفتابگیر

به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مواردی که همواره بر قیمت محصولات مختلف تأثیر می‌گذارد، می‌توان به کیفیت آن محصول اشاره کرد؛ به‌طوری‌که هرچه محصول باکیفیت‌تر باشد، قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. البته ناگفته نماند که در بسیاری از موارد، افراد سودجو تنها با هدف کسب سود بیشتر، قیمت‌های هنگفتی را برای محصولات بی‌کیفیت خود تعیین می‌کنند.

امروزه برندهای مختلفی در زمینه تولید افتابگیر تبلیغاتی مشغول به فعالیت هستند؛ به‌همین‌دلیل، این محصول پرکاربرد با سطوح کیفی مختلف تولید و روانه بازار می‌شود. پس بهتر است قبل از خرید آفتابگیر ماشین، نسبت‌به کسب اطلاعات لازم درباره کیفیت محصول مورد‌نظر خود اقدام کنید تا درنهایت، موفق به خرید محصولی ایده‌آل شوید.

جنس آفتابگیر ماشین

جنس آفتابگیر ماشین معمولا پلاستیکی یا شمعی است. البته آفتابگیرهای شمعی استحکام بالاتری داشته و در برابر شرایط آب‌و‌هوایی مختلف مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند؛ به‌همین‌دلیل، تقاضا برای خرید آفتابگیر شمعی، نسبت‌به نوع پلاستیکی بیشتر است. ضمنا خوب است بدانید که سرعت پوسیده شدن آفتابگیرهای شمعی در مقایسه با آفتابگیرهای پلاستیکی بسیار کمتر است. با‌این‌حساب، قیمت آفتابگیرهای تبلیغاتی شمعی بالاتر از نوع پلاستیکی خواهد بود.مورد دیگری که بر قیمت آفتابگیر ماشین تأثیر می‌‌‌گذارد، جنس فنر به‌کاررفته در دور آفتابگیر است. این فنر باید نرم و انعطاف‌پذیر باشد تا به‌راحتی تا شود و فضای زیادی را نیز اشغال نکند.

طرح و رنگ آفتابگیر

تولید آفتابگیر تبلیغاتی، در تنوع بالایی از طرح و رنگ انجام می‌شود؛ به‌طوری‌که همه افراد می‌توانند مطابق با سلیقه خود و اعضای خانواده‌شان، آفتابگیر مناسب را خریداری کنند. ضمن اینکه طرح و رنگ آفتابگیر می‌تواند بر عملکرد آن نیز تأثیر قابل توجهی باشد؛ برای مثال، آفتابگیرهایی با رنگ روشن مانند سفید، نور را به میزان خیلی کمی جذب می‌کنند و بخش زیادی از نور را بازتاب می‌دهند؛ بنابراین، توصیه ما این است که هنگام خرید آفتابگیر تبلیغاتی ماشین، مدل‌هایی با رنگ روشن را انتخاب کنید.

بهترین مرجع برای خرید آفتابگیر تبلیغاتی

در این مطلب، آفتابگیر ماشین را به‌طور دقیق معرفی کرده و اصلی‌ترین مزایای این محصول را مورد بررسی قرار دادیم. ضمن اینکه در مورد قیمت آفتابگیر تبلیغاتی خودرو و عوامل موثر بر آن نیز مطالبی را مطرح کردیم. آفتابگیر تبلیغاتی یکی از محصولات پربازدید تبلیغاتی است که از قابلیت پوشش‌دهی شیشه خودرو برخوردار بوده و از اتومبیل شما در برابر نور و گرما به‌خوبی محافظت می‌کند. همچنین، شما می‌توانید با چاپ لوگو و تبلیغ موردنظر خود بر روی این آفتابگیرها، کسب‌و‌کار خود را در مکان‌های مختلف با کمترین هزینه و دردسر تبلیغ کنید. ما می‌توانیم با اجرای کامل چاپ موردنظر شما روی آفتابگیر تبلیغاتی، این فرصت را برایتان فراهم کنیم. پس اگر قصد خرید این محصول با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را دارید،به سایت ما  https://tolidaftabgir.ir ما سر بزنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها