|

مزایای خرید آنلاین تاج گل ترحیم

مزایای خرید آنلاین تاج گل ترحیم

تاج گل ترحیم یکی از پر طرفدار ترین گل های مراسم ختم و عرض تسلیت می باشد که توسط بسیاری از افراد تهیه می شود و برای ابراز همدردی با خانواده صاحب عزا ارسال می شود که این گلها در زمان مراسم جلوی درب مسجد، تالار و رستوران ها و یا منزل قرار می گیرد. اگر شما عزیزان هم جزو آن دسته از افراد هستید که هنوز هم به صورت فیزیکی و حضوری گل مورد نظر خود را از فروشگاه ها و گل فروشی های سطح شهر تهیه میکنید باید خدمتتان عرض کنیم که این روش معایب بسیاری دارد.در عوض میتوانید این محصولات را  را بدون دردسر و به صورت آنلاین تهیه کنید که در ادامه به بررسی این موارد پرداخته ایم.

 

تاج گل

تاج گل ها نوعی از محصولات و دیزاین های گل می باشند که در بسیاری از مراسم ها استفاده می شوند. مراسم هایی مانند مراسم افتتاحیه و برگزاری نمایشگاه، مراسم عروسی، نامزدی و بله برون و عرض تبریک و همچنین مراسم ترحیم و ختم. در ساخت این نوع محصولات معمولا از یک پایه چوبی و یا فلزی استفاده می شود که گل آرایی یا دیزاین گل ها بر روی آنها انجام می شود. برای انجام این کار نیز گلفروشی ها از اسفنج های آبکش و یا به قول معروف اسفنج های خیس استفاده می کنند تا طراوت و عمر گلها بیشتر شود و همچنین به راحتی بتوان کار گل آرایی را انجام داد.

انواع مختلف تاج گل (یک طبقه، دو طبقه، سه طبقه)

این نوع گلها میتوانند در ابعاد و اندازه های دلخواه طراحی شوند که این مورد با توجه به نیاز مشتری میتواند هماهنگ شود. اگر برای مراسم خود نیاز به این محوصلات داشتید می توانید با توجه به اندازه هایی که در زیر برای شما مشخص کرده ایم بهترین مورد را انتخاب کنید و آنرا برای آدرس مورد نظر ارسال کنید.

  • تاج گل یک طبقه : ارتفاعی که این محصول دارد معمولا بین 140 تا 190 سانتی متر می باشد.
  • تاج گل دو طبقه : ارتفاعی که این محصول دارد معمولا بین 200 تا 280 سانتی متر می باشد.
  • تاج گل سه طبقه : این محصول نیز میتواند ارتفاعی بین 290 تا 350 سانتی متر داشته باشد.

تاج گل لاکچری یا ارزان قیمت، شما انتخاب میکنید

لاکچری بودن یا ارزان قیمت بودن یک تاج گل نسبت مستقیم با گلهای مورد استفاده شده و تعداد آنها دارد که مشخص کننده قیمت نهایی این محصول می باشد. البته در مواردی استفاده از پایه های فلزی و یا سایر اکسسوری ها در این محصولات می تواند در قیمت این محصولات نیز تاثیرگذار باشد. گلهایی که قیمت های بیشتری نسبت به سایر گلها در این محصولات دارند شامل : گل های آنتوریم (در رنگ های مختلف)، گل های مرغ بهشتی یا استرلیتزیا، گل های لیلیوم اورینتال و گلهای شیپوری و رز در رنگ های مختلف می باشند.

مزایای خرید آنلاین تاج گل ترحیم

مزایای سفارش و خرید آنلاین تاج گل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استقبال افراد جوامع مختلف از این تکنولوژی همه خدماتی که قبلا بایستی به صورت حضوری انجام می شد را امروزه به صورت کاملا آنلاین و اینترنتی می توان انجام داد که سهم بیشترین خدمات شامل خرید و پرداخت های اینترنتی و کارهای بانکی می باشد. از این رو در این چند ساله اخیر، اکثر فروشگاه ها شعبات آنلاین خود را نیز راه اندازی کرده اند که به نوعی با این تکنولوژی کنار آمده و به روز شده اند. در زمینه خدمات گلفروشی نیز همین اتفاق افتاه و بسیاری از گل فروشی ها سایت های خود را راه اندازی کرده اند و به صورت کاملا آنلاین محصولات خود را به فروش می رسانند که در این حالت مشتریان عزیز بسیار راحت‌تر از قبل میتوانند خرید های خود را انجام دهند.

ازجمله مزایای خرید آنلاین گل میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. جلوگیری از هدر رفتن وقت و هزینه
  2. پیشگری از آسیب های ناشی از آلودگی هوا
  3. امکان مقایسه و انتخاب راحت از بین هزاران محصول متنوع
  4. امکان ارسال رایگان محصول به آدرس دلخواه شما

 

نتیجه گیری

اگر شما عزیزان برای تهیه گل مورد نظر خود به این نتیجه رسیده اید که این محصولات را به صورت آنلاین سفارش دهید پیشنهاد میکنیم حتما به مجموعه گل فروشی آنلاین تاج سرا به آدرس اینترنتی : www.tajsara.com  سر بزنید و از بین انواع محصولات متنوع این فروشگاه، محصول مورد نظر خود را از بین دسته بندی های مختلف که شامل : تاج گل ترحیم ، تاج گل تبریک، تاج گل نمایشگاه و همچنین افتتاحیه می شود را انتخاب کرده و سفارش خود را به صورت کاملا آنلاین و اینترنتی ثبت کنید. گلهای این مجموعه به صورت روزانه از باغ گل تهیه می شوند و تازه و با طراوت می باشند که این مورد میتواند خیالتان را از بابت تازگی و سرزندگی گلها راحت کند و با آسودگی خاطر بتوانید گل مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها