|

طرح ترافیک تعلیق شد؟/ عکس

وقتی شهروندان در سامانه شهرداری احساس کنند، دوربین‌های رهگیری طرح ترافیک کار نمی‌کنند یا باگ دارند یا هر مورد دیگر، برخی از آن‌ها تشویق می‌شوند بدون دریافت مجوز، روزانه وارد محدوده طرح ترافیک شوند.

طرح ترافیک تعلیق شد؟/ عکس

به گزارش شبکه شرق، تردد‌ها در سامانه طرح ترافیک تهران، به دلایلی که مشخص نیست، «به شکل منظم و متوالی» ثبت نمی‌شوند؛ همین مساله می‌تواند «زمینه ترافیک بیشتر در مرکز تهران» را فراهم کند.

تصویری از «تردد‌های ثبت‌شده برای خودروی شخصی یک شهروند تهرانی»، در سامانه طرح ترافیک منتشر شده که نشان می‌دهد مشخصات ثبت‌شده برای تردد خودروی این شهروند در محدوده طرح ترافیک، با «واقعیت رفت و آمد او»، زمین تا آسمان تفاوت دارد.

براساس آنچه در سامانه طرح ترافیک تهران برای این شهروند به ثبت رسیده و قابل مشاهده است، از نگاه دوربین‌های ثبت تردد شهری که عبور و مرور به محدوده طرح ترافیک برای اخذ عوارض شهری را رهگیری می‌کنند، خودروی شخصی مورد نظر از «۱۰ اردیبهشت»، تاکنون، هیچ ترددی محدوده طرح نداشته است.
 

طرح ترافیک

اما این شهروند، جز روز‌های پنج‌شنبه، همه روزه وارد محدوده طرح ترافیک- هم محدوده زوج و فرد و هم محدوده اصلی- می‌شود و در ساعات ابتدایی شب از محدوده خارج می‌شود.

تردد‌ها در سامانه طرح ترافیک تهران، به دلایلی که مشخص نیست، «به شکل منظم و متوالی» ثبت نمی‌شود و همین مساله می‌تواند «زمینه ترافیک بیشتر در مرکز تهران» را فراهم کند.

وقتی شهروندان در سامانه شهرداری احساس کنند، دوربین‌های رهگیری طرح ترافیک کار نمی‌کنند یا باگ دارند یا هر مورد دیگر، برخی از آن‌ها تشویق می‌شوند بدون دریافت مجوز، روزانه وارد محدوده طرح ترافیک شوند.

منبع: دنیای اقتصاد
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها