|

جزئیات مهم از زمان بازگشایی خوابگاه‌‌های دانشگاه علامه‌طباطبایی

اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای زمان بازگشایی خوابگاه‌ها و شرایط ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید مقطع ارشد و دکتری (غیربومی) متقاضی خوابگاه در نیم‌سال اول ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را اعلام کرد.

جزئیات مهم از زمان بازگشایی خوابگاه‌‌های دانشگاه علامه‌طباطبایی

به گزارش شبکه شرق، طبق اعلام اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی همه خوابگاه‌های دانشگاه از روز جمعه آینده (۲۳ شهریور) بازگشایی و آماده اسکان دانشجویان خواهد بود.

 

اولویت و نحوه واگذاری خوابگاه

۱-۱ ثبت نام خوابگاه و انتخاب اتاق برای دانشجویان ورودی جدید ، الزاماً پس از انجام انتخاب واحد به صورت الکترونیکی و با مراجعه به سامانه خوابگاهی گلستان به آدرس https://ems.atu.ac.ir و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به ترتیب زمان‌بندی زیر امکان‌پذیر خواهد بود.

۱-۲ همه دانشجویان روزانه و شبانه غیربومی، ورودی جدید می‌توانند با مراجعه به سامانه خوابگاهی، از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه، ۱۹شهریور تا روز یکشنبه، ۲۵ شهریور نسبت به انتخاب اتاق اقدام کنند.

۱-۳ بر اساس بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، همه دانشجویان در ابتدای هر نیمسال تحصیلی و قبل از ورود به خوابگاه دانشجویی ملزم به پرداخت نقدی اجاره‌بها هستند که در این صورت تا ۴۵ روز از ابتدای نیم‌سال تحصیلی مشمول ده درصد تخفیف نقدی می‌شوند و در صورت عدم پرداخت مبلغ از روز ۴۶ تا پایان نیم‌سال تحصیلی به‌صورت بدون تخفیف محاسبه خواهد شد و استفاده از خوابگاه در نیم‌سال بعد منوط تسویه حساب بدهی براساس آخرین نرخ اجاره بها تعیین شده خوابگاه‌های دانشجویان محاسبه خواهند بود.

 

۱-۴ ضرورت دارد دانشجویان دوره روزانه و شبانه سنوات مجاز غیربومی که نیم‌سال قبل در خوابگاه اسکان داشتند و بنا به هردلیلی موفق به پیش‌ثبت‌نام در خرداد ماه نشده‌اند، حداکتر تا روز چهارشنبه مورخ ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب واحد و پرداخت بدهی اجاره‌بهای خوابگاه اقدام کرده و به مسئول خوابگاه مربوطه اطلاع دهند، در غیر اینصورت اداره خوابگاه‌ها تعهدی در قبال اسکان این دانشجویان نخواهد داشت.

۱-۵ دانشجویان دوره روزانه ورودی جدید باید جهت قطعی کردن ثبت‌نام اتاق، شماره حساب تجارت فعال و شماره همراه به نام خود داشته باشند و حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت پس از انتخاب اتاق در سامانه گلستان، نسبت به تسویه حساب و تعیین تکلیف مقطع قبلی، ثبت مقطع جدید و تکمیل اطلاعات در سامانه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به آدرس refah.swf.ir و پرداخت هزینه خوابگاه اقدام کنند. در صورت بروز هرگونه مشکل به مسئول خوابگاه خود مراجعه کنند.

در صورت تشکیل نشدن پرونده یا عدم پرداخت هزینه خوابگاه تا موعد مقرر، اسکان نامبردگان لغو خواهد شد.

۱-۶ پرداخت اجاره‌بهای دانشجویان دوره شبانه از طریق سامانه گلستان است.

۱-۷ همه دانشجویان دوره روزانه ورودی جدید باید مبلغ ۱.۲۵۰.۰۰۰ریال (یک میلیون و دویست و پنجاه هزار ریال) به عنوان ورودیه از سامانه گلستان قسمت پرداخت خدمات رفاهی واریز کنند.

۱-۸ نحوه اسکان دانشجویان کارشناسی ورودی جدید ۱۴۰۳، متعاقباً اعلام خواهد شد.

۱-۹ همه مراحل ثبت نام خوابگاه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

۱-۱۰ درخصوص اسکان دانشجویان کارشناسی ترم ۹، ارشد ترم ۵ و دکتری ترم ۹، به اطلاع می‌رساند وضعیت اسکان این عزیزان بعد از اتمام اسکان دانشجویان ورودی جدید، در قالب اطلاعیه بعدی در هفته آخر مهرماه اطلاع‌رسانی خواهد شد. لذا خواهشمند است از مراجعه حضوری به اداره خوابگاه‌ها خودداری کنند.

منبع: ایلنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها