|

آخرین وضعیت توله شیر آسیب‌دیده در باغ وحش صفادشت

رئیس اداره حفاظت حیات وحش محیط زیست استان تهران گفت: توله شیر آسیب دیده حیات وحش صفادشت به منظور سیر مراحل درمانی به یکی از مراکز دامپزشکی تهران منتقل شد.

آخرین وضعیت توله شیر آسیب‌دیده در باغ وحش صفادشت

به گزارش شبکه شرق، تیم کارشناسی محیط زیست استان تهران صبح امروز از این مرکز بازدید کردند و پس از بررسی توله شیر آسیب دیده و هماهنگی‌های لازم، این حیوان به منظور معاینه و سیر مراحل درمانی به یکی از مراکز دامپزشکی تهران منتقل شد.

رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش، تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی محیط زیست استان تهران گفت: توله شیر آسیب دیده حیات وحش صفادشت به منظور معاینه و سیر مراحل درمانی به یکی از مراکز دامپزشکی تهران منتقل شد.
 
محمد کرمی در خصوص بررسی وضعیت مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت اظهارکرد: تیم کارشناسی محیط زیست به این مرکز مراجعه کرد و پس از بررسی موضوع اقدامات لازم در خصوص گونه‌های حیات وحش این مرکز را به انجام رساند.
 
او در تشریح خبر با اشاره به اینکه پیرو انتشار اخباری مبنی بر آسیب دیدگی توله شیر، فرار مار و مرگ مرال در مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت، گفت: تیم کارشناسی محیط زیست استان تهران صبح امروز از این مرکز بازدید کردند و پس از بررسی توله شیر آسیب دیده و هماهنگی‌های لازم، این حیوان به منظور معاینه و سیر مراحل درمانی به یکی از مراکز دامپزشکی تهران منتقل شد.
 
 
رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش، تاریخ طبیعی و ذخائر ژنتیکی محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه در خصوص گونه ماری که گفته شد از این مرکز فرار کرده است، تصریح کرد: پس از بررسی محل مشخص شد این حیوان صرفا از محل نگهداری خود خارج شده است و عوامل مستقر در مرکز بلافاصله این حیوان را به تراریوم دیگری منتقل کردند و این مار به هیچ عنوان از این مرکز نگهداری خارج نشده بود.
 
کرمی خاطرنشان کرد: در خصوص مرال تلف شده نیز در بررسی‌ها مشخص شد این حیوان گوساله تازه متولد شده بوده که متاسفانه در بدو تولد تلف شد.
 
به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، این مرکز بر اساس دستور قضایی و حکم صادره از حدود شش روز پیش تعطیل است.
منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها