|

امام جمعه موقت تهران:

دغدغه مدیران دولت سیزدهم رفع موانع تولید است

امام جمعه موقت تهران گفت: مدیران دولت سیزدهم در بازدید و رفع موانع تولیدی و صنعتی شهرک های صنعتی حضور دارند که این امر منجر به ارتقای تولید و رشد اقتصادی می شود.

دغدغه مدیران دولت سیزدهم رفع موانع تولید است

 

به گزارش شبکه شرق، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد روز دوشنبه در بازدید از دو واحد تولیدی (شرکت بهران آسانبر و شرکت ترانسفور ری) در شهرک صنعتی پرند اظهار داشت: امروز شاهد حضور مدیران در بازدید از واحدهای تولیدی هستیم که امیدواریم این بازدیدها در رفع موانع تولید کارآمد باشد.

وی افزود: طبق گفته کارآفرینان شاخص، در دولت سیزدهم درها به روی تولید کنندگان باز شده است، مدیران به سهولت به مشکلات بخش صنعتی و تولیدی ورود کرده اند که این امر باعث رفع موانع می شود.

ابوترابی فرد با بیان اینکه شهرک صنعتی پرند یکی از فعالترین و به روزترین شهرهای صنعتی کشور است، گفت: بیشتر شرکت هایی که در این شهرک وجود دارند، فعال هستند و تنها چند شرکت است که غیر فعال است.

وی ادامه داد: حوزه تولید از مهمترین مسائل اساسی و کلان کشور است همچنین فولاد نقش کلیدی در صنایع مختلف دارد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه شرکت های بزرگ ظرفیت علمی و کارشناسی بالایی دارند گفت: 2 شرکتی که امروز از آن بازدید کردیم در تامین نیازهای ملی و صادرات به کشورهای منطقه ای نقش دارند این واقعیت نشان می دهد از نظر نیروی انسانی، دانش و ظرفیت در جایگاه مناسبی قرار داریم و این امر در طول چهار دهه فراهم شده است.

وی تاکید کرد: زیرساخت های بسیار ارزشمندی برای قرار گرفتن ایران در جایگاه فاخر در حوزه تولید و رشد اقتصادی فراهم شده است اما کشورهای غربی و آمریکا تنگناهایی هم برای کشور ما خلق کردند.

ابوترابی عنوان کرد: این فشارهایی که از سوی کشورهای غربی و امریکا برای کشور ایجاد شده از ارزیابی دقیق آنها نسبت به وضعیت اقتصادی کشور صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: اگر عزم و اراده راسخ داشته باشیم با قرار گرفتن در جایگاه برتر، قدرت فشارهای خارجی را کاهش خواهیم داد حتما رشد اقتصادی مطلوب پایدار برای کارآفرینان و نیروی کار فراهم خواهد شد.

شهر شهرک صنعتی پرند در استان تهران و در محدوده‌ی شمال غرب کشورمان واقع شده است. این شهر با شهرهای تهران، باغستان، چهاردانگه، کرج، کمال‌شهر، شهریار، اسلام‌شهر، رباط‌کریم، ری، ماهدشت، پرند، شهرک صنعتی صفادشت، پرندک، زاویه و مأمونیه مجاورت دارد.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها