|

جزئیات جلسه انتخاباتی جبهه اصلاحات

جزئیات جلسه انتخاباتی جبهه اصلاحات با حضور نمایندگان احزاب اصلاح‌طلب و برخی از شخصیت‌های سیاسی این حزب اعلام شد.

جزئیات جلسه انتخاباتی جبهه اصلاحات

به گزارش شبکه شرق، عصر روز یکشنبه «ششم خردادماه»، جلسه فوق‌العاده جبهه اصلاحات با حضور نمایندگان احزاب اصلاح‌طلب و برخی از شخصیت‌های سیاسی این جریان سیاسی به ریاست آذر منصوری برگزار شد.

 در همین راستا، «صفر اسلامی» عضو جبهه اصلاحات گفت: در این جلسه، کم‌و‌کیف ورود جبهه اصلاحات برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری به بحث گذاشته شد و چندین نظر بیشتر از بقیه نظرات مطرح بود.

او در ادامه گفت: یک نظر مهم این بود که جبهه اصلاحات به صورت مشروط وارد انتخابات شده و نظر مهم دوم این بود که نامزد‌های اصلاح طلب برای ثبت نام در انتخابات اقدام کنند و بعد در رابطه با جزئیات حضور؛ نتیجه گیری و نظر قطعی جبهه اصلاحات اعلام شود.

عضو جبهه اصلاحات افزود: البته در این جلسه این موضوع به رای گذاشته نشد و نظر قطعی و رای گیری در این رابطه به جلسه آینده جبهه اصلاحات که در دو سه روز آینده برگزار می‌شود، موکول شد.

این عضو جبهه اصلاحات در پایان گفت: یکی دیگر از تحلیل‌ها و نظراتی که در این جلسه مطرح شد، امکان رقابت سه ضلعی در انتخابات پیش‌رو بود و اعضا معتقد بودند در صورت تایید صلاحیت برخی چهره‌های اعتدالی و اصلاح‌طلب، مردم شاهد رقابت بین اصول گرایان، اعتدالیون و اصلاح طلبان خواهند و جبهه اصلاحات صرفاً در صورت تایید از کاندیدای شناسنامه‌دار اصلاح‌طلب حمایت خواهد کرد.

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها