|

استاندار تهران: روند حضور پای صندوق‌های رای نسبت به هفته گذشته ۲۰ درصد بیشتر است

استاندار تهران گفت: روند شتاب حضور پای صندوق رای در ساعت ۸ و نیم نسبت به هفته گذشته ۲۰ درصد بیشتر بوده است اگر این روند ثابت باشد مشارکت بیشتری نسبت به هفته گذشته خواهیم داشت.

استاندار تهران: روند حضور پای صندوق‌های رای نسبت به هفته گذشته ۲۰ درصد بیشتر است

به گزارش شبکه شرق، فخاری گفت: از کل شعب استان تهران ۳۸۵۰ شعبه در شهر تهران داریم و اقدامات ایمنی و انتظامی در دستور کار است.

علیرضا فخاری، استاندار تهران در جمع خبرنگاران حاضر در استانداری گفت: دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با همفکری و همگرایی همکارانی که در هفته گذشته برای انجام این کار در خدمت آنها بودیم امروز برگزار می شود تا از ۴ رکن راهبردی مدنظر رهبر انقلاب که شامل صیانت، نظارت، رقابت و سلامت در انتخابات است، بهره‌گیری کنیم.

وی بابیان اینکه در استان تهران ۶ هزار و ۶۹۶ صندوق اخذ رای داریم، گفت: همچنین ۴۹۲ شعبه سیار است که به مراکز بیمارستانی و مراکزی که مورد نیاز است می روند و همچنین ۷ هزار و ۱۰ نفر از نمایندگان نامزدها که معرفی شدند پای صندوق های رای هستند و به روند انتخابات نظارت دارند.

وی ادامه داد: روند شتاب حضور پای صندوق رای در ساعت ۸ و نیم نسبت به هفته گذشته ۲۰ درصد بیشتر بوده است اگر این روند ثابت باشد مشارکت بیشتری نسبت به هفته گذشته خواهیم داشت.

استاندار تهران گفت: از کل شعب استان تهران ۳۸۵۰ شعبه در شهر تهران داریم و اقدامات ایمنی و انتظامی در دستور کار است.

 

منبع: ایلنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها