|

پیام هشدارآمیز پزشکیان پس از ترور «اسماعیل هنیه»؛ اسرائیل را پشیمان می‌کنیم/ عکس

«مسعود پزشکیان» در پی ترور «اسماعیل هنیه» در تهران، پیامی صادر کرد.

پیام هشدارآمیز پزشکیان پس از ترور «اسماعیل هنیه»؛ اسرائیل را پشیمان می‌کنیم/ عکس

به گزارش شبکه شرق، «مسعود پزشکیان» با انتشار پیامی، به ترور «اسماعیل هنیه» در تهران و شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، واکنش نشان داد.

«مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور، به دنبال ترور «اسماعیل هنیه» در تهران و شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، پیامی صادر کرد.

«مسعود پزشکیان» نهمین رئیس‌جمهوری کشور، در واکنش به ترور «اسماعیل هنیه» رئییس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد: «ایران از تمامیت ارضی و عزت و حیثیت و افتخار و شرف خود دفاع، و اشغالگران تروریست را از اقدام بزدلانه خود پشیمان خواهد کرد.»

«مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق)، به ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس واکنش نشان داد و نوشت: «‌امروز ایران عزیز به سوگ شریک غم و شادی خود، همراه همیشگی و پرافتخار راه مقاومت، رهبر شجاع مقاومت فلسطین، شهید القدس، حاج اسماعیل هنیه نشسته است. دیروز دست فاتح او را بالا بردم و امروز باید بر روی شانه‌هایم او را تشییع کنم.

شهادت هنر مردان خدا است. پیوند دو ملت سربلند ایران و فلسطین مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و مسیر مقاومت و دفاع از مظلوم پر قدرت‌تر از همیشه دنبال می‌شود. جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی و عزت و حیثیت و افتخار و شرف خود دفاع، و اشغالگران تروریست را از اقدام بزدلانه خود پشیمان خواهد کرد.

«إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ»

مسعود پزشکیان ترور اسماعیل هنیه

تیتر یک سایت مسعود پزشکیان پس از ترور اسماعیل هنیه

مسعود پزشکیان

آخرین دیدار مسعود پزشکیان و اسماعیل هنیه پیش از مراسم تحلیف در تهران

«مسعود پزشکیان» صبح روز سه‌شنبه «۹ مرداد ۱۴۰۳»، در دیدار «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس که به منظور شرکت در آیین تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ایران سفر کرده بود، با اشاره به اینکه آرمان آزادی فلسطین نه فقط پس از انقلاب اسلامی، که قبل از آن نیز دغدغه مردم ایران بوده است، تصریح کرد: «مردم ایران همواره از جنایات و تجاوزگری اسرائیل نفرت داشته و از حقوق مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و پس از این نیز این حمایت را با قوت و قدرت بیشتر ادامه خواهند داد.»

مسعود پزشکیان

 

مسعود پزشکیان

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها