|

بمب خبری انتخابات ریاست جمهوری/ محسن رضایی اطلاعیه داد

محسن رضایی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «اطمینان راسخ دارم که برای اداره بهتر و مطلوب‌تر کشور باید از فردگرایی عبور کرد و تنها با اجماع همه نیروهای انقلاب و با برادری در میان آنان است که می‌توان گام‌های بزرگ برداشت.»

بمب خبری انتخابات ریاست جمهوری/ محسن رضایی اطلاعیه داد

به گزارش شبکه شرق، «محسن رضایی» با صدور یک اطلاعیه‌، اعلام کرد که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را ندارد و به زودی در این خصوص با مردم صحبت خواهد کرد.

متن اطلاعیه محسن رضایی به این شرح است:

وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا

ملت شریف و عزیز ایران

پس از شهادت مظلومانه رئیس‌جمهور و یاران و همراهان او و در ادامه تشییع باشکوه و تاریخی آن شهدای گرانقدر توسط مردم قدرشناس ایران اسلامی، جمهوری اسلامی ایران براساس متن مصرح قانون اساسی، انتخابات ریاست جمهوری را برای انتخاب رئیس‌جمهور  جدید در هشتم تیرماه برگزار می‌کند.

همانگونه که رهبر انقلاب در سخنرانی امروز خود فرمودند: «انتخابات پیش رو مکمل حماسه بدرقه شهیدان است»؛ به همین جهت، حضور پرشور ملت ایران در انتخابات هشتم تیرماه و رقم زدن حماسه دیگری برای تشکیل دولتی قوی، هم سرعت پیشرفت کشور را افزایش می‌دهد و هم بر عمق راهبردی ایران عزیزمان در منطقه و جهان خواهد افزود. لذا همه مردم را به حضور پرشور در این انتخابات دعوت می‌نمایم.

در پایان، ضمن تشکر از همه عزیزانی که از بنده برای حضور در صحنه انتخابات دعوت کردند، در این برهه حساس، وحدت نیروهای انقلاب را یک ضرورت می‌دانم و تمام همت خود را برای اجماع‌سازی و سپس کمک به دولت منتخب قرار داده‌ام و این را به صلاح کشور و انقلاب می‌دانم. اطمینان راسخ دارم که برای اداره بهتر و مطلوب‌تر کشور باید از فردگرایی عبور کرد و تنها با اجماع همه نیروهای انقلاب و با برادری در میان آنان است که می‌توان گام‌های بزرگ برداشت.

سرباز وطن

محسن رضایی

۱۴ خرداد ۱۴۰۳»

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها