|

ستاد انتخاباتی پزشکیان:

مهمترین رقیب پزشکیان الآن جلیلی است

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان گفت: مهمترین رقیب آقای پزشکیان تا چند روز پیش آقای قالیباف بود و الآن آقای دکتر جلیلی است.

مهمترین رقیب پزشکیان الآن جلیلی است

به گزارش شبکه شرق، رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان گفت: مهمترین رقیب پزشکیان تا چند روز پیش قالیباف بود و الآن جلیلی است.

علی عبدالعلی زاده رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در دومین نشست خبری خود در پاسخ به سؤالی در خصوص واکنش ستاد به ماجرای محمد فاضلی در تلویزیون گفت: این نیست که ما عکس‌العمل نشان‌ ندادیم؛ ما عکس‌العمل منطقی نشان‌ دادیم. به شورای نظارت صدا و سیما نامه نوشتیم و گفتیم کارشناس صدا و سیما بحث کلی اخراج اساتید را شخصی کرد؛ این تخلف آشکار است. خیلی از اعضای هیأت علمی در این دو سه سال خانه نشین شدند.

- دو اینکه مجری فقط برای این نیست که بگوید چه کسی حرف بزند. ضعف مجری هم به مسأله کمک کرد که آقای فاضلی آن عکس‌العمل را نشان‌ دادند.

- ولی در کل برخورد درستی نبود؛ نه کار کارشناس و نه رفتار آقای فاضلی؛ واقعیت این است که باید صبوری می‌کرد. آدم پخته باید وزیر شود و کارشناس بودن کافی نیست.

- مهمترین رقیب آقای پزشکیان تا چند روز پیش آقای قالیباف بود و الآن آقای دکتر جلیلی است.

- اگر مردم‌ بیایند و مشارکت را بتوانیم به ۶۰ درصد برسانیم، بی برو برگرد ما برنده‌ هستیم. از اینجا به بعد هرکس بیاید رأی خاکستری است‌ و به رقیب ما رأی نخواهد داد.

- شبیه‌سازی فضای امروز با ۸۸ خیلی بی انصافی است؛ چرا با ۷۶ مقایسه نمی‌کنید؟ عهد من با آقای دکتر پزشکیان وقتی ستاد را تشکیل دادیم این بود که ما هفتاد و ششی هستیم؛ یعنی یا برنده می‌شویم و از رقبا تشکر می‌کنیم و یا برنده نمی‌شویم و به پیروز انتخابات تبریک می‌گوییم.

منبع: جماران
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها