|

پزشکیان پاسخ ادعاهای قاضی‌زاده هاشمی را داد؛

افشاگری جنجالی پزشکیان درباره حوادث آبان ٩٨، قطع سراسری اینترنت و فلیترینگ؛ «مسعود پزشکیان» درباره جمعه خونین زاهدان چه گفت؟/ ویدئو

«مسعود پزشکیان» در خصوص ادعاهای «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» در خصوص قطع سراسری اینترنت و فیلترینگ تلگرام در حوادث آبان ۹۸ و همچنین جمعه خونین زاهدان صحبت‌های جدیدی مطرح کرد.

افشاگری جنجالی پزشکیان درباره حوادث آبان ٩٨، قطع سراسری اینترنت و فلیترینگ؛ «مسعود پزشکیان» درباره جمعه خونین زاهدان چه گفت؟/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، «مسعود پزشکیان» به ادعاهای «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» در خصوص قطع سراسری اینترنت و فیلترینگ تلگرام در حوادث آبان ۹۸، پاسخ داد و در مورد ماجرای «جمعه خونین زاهدان» نیز توضیحاتی ارائه کرد.

«مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، در آخرین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری، در پاسخ به ادعاهای «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» در خصوص قطع سراسری اینترنت و فیلترینگ تلگرام در حوادث آبان ۹۸،  که مدعی شده بود «قائم مقام ستاد جناب آقای «مسعود پزشکیان» فرمانده قرارگاه شات‌دان کل اینترنت جهانی و فیلترینگ تلگرام در آبان ۹۸ بود»، گفت: «محمدجواد آذری جهرمی تماس گرفت و گفت زمانی که اینترنت قطع شد، آقای سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف در شورای عالی امنیت ملی بودند و دستور قطع از آنجا آمد.»

پزشکیان: آذری جهرمی گفت جلیلی و قالیباف دستور قطع و فیلترشدن اینترنت را دادند

«مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، در پاسخ به ادعاهای «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» در خصوص قطع سراسری اینترنت و فیلترینگ تلگرام در حوادث آبان ۹۸، در بخشی از مناظره انتخاباتی امروز گفت: «محمدجواد آذری جهرمی تماس گرفت و گفت زمانی که اینترنت قطع شد، آقای سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف در شورای عالی امنیت ملی بودند و دستور قطع از آنجا آمد.»

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم افزود: «مواضع من بسیار روشن است. در زندگی‌ام هیچ رانت و رشوه‌ای نگرفتم و تمام زندگی خود را برای مردم گذاشتم. در جریان اتفاق و حادثه خونین جمعه زاهدان نیرو‌های بسیاری شهید شدند و رهبری فرمودند که آنها شهیدند، اما تاکنون شهادت آنها را اعلام نکرده‌اید. من همیشه طرف مظلوم بودم و هیچ وقت به جبهه ظالم نرفتم.»

«مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در آخرین مناظره انتخاباتی گفت: «من در مورد ماجرای «جمعه خونین زاهدان» که تعداد زیادی از مردم در آن شهید شدند، موضع گرفتم، رهبری فرمودند کسانی که آنجا کشته شدند شهید هستند، چرا شهادت آنها را نمی‌پذیرد و آنها را زیر پوشش بنیاد شهید نمی‌گیرید؟»

او بیان کرد: «تقوا یعنی حرکت و تصمیم بدون خطا. مشکل این مملکت تئوری نیست راه حل وجود دارد. من عوام فریبی می‌کنم؟ بسیاری از شعار‌هایی که داده می‌شود امکان عملیاتی شدن ندارد. من همیشه مدافع مظلومان بودم یک بار پیدا کنید که از یک آدم گردن کلفت دفاع کرده باشم.»

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم افزود: «من همیشه طرف مردم بوده‌ام. مشکل ما همین دعوا‌ها است. شما کار خودتان را بکنید ما هم کار خودمان را می‌کنیم. اما تا آخر بمانید و به مردم ثابت کنید!»

مسعود پزشکیان در ادامه گفت: «آقای زاکانی می‌گوید من از خلافکار دفاع کردم. این خلافکاری که ایشان می‌گویند ۶ مجتهد شورای نگهبان و ۶ نفر حقوقدان وی را مجدداً تایید کردند و نماینده شد. من آمده‌ام تا با ترکیب قدرت نرم و سخت ترکیب دیپلماسی و میدان ترکیب مذاکره و مقاومت و ترکیب همبستگی اجتماعی و قدرت دولت مردم را از تنگنای تحریم‌ها برهانم.»

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم افزود: «آمده‌ام تا مردم ایران حسرت دیدار فرزندان و نوه‌هایشان را نخورند. آمده‌ام تا پلی باشم برای برقرار کردن ارتباط میان حکومت و نسل جوان برای پایان دادن به شکافی که بین قدرت سیاسی و نسل جدید شکل گرفته است. آمده‌ام تا توجه به محیط زیست را در کانون اقدامات توسعه‌ای قرار دهم. روند تخریب بنیان‌های محیط زیست و ظرفیت زیست پذیری ایران را کند کنم.»

او افزود: «من آمده‌ام تا کشور را در مسیر اصلاح زیرساخت‌های تولید و مصرف انرژی و رفع ناترازی قرار دهم. دسترنج روستاییان کشاورزان عشایر و قومیت‌های کشور در معرض سوء استفاده دلالان و رانت‌خواران است. آمده‌ام که استقلال و احترام را در فضای آموزشی گسترش دهم.»

پزشکیان گفت: «بازنشستگان ما عزیزانی هستند که ماه‌هاست در احقاق حقوق خود از این اداره به آن اداره مراجعه می‌کنند. آمده‌ام تا بلکه امکانات زندگی و رفاه حداقلی آنان را فراهم کنم. سرمایه‌گذاران بورس از آنچه در چند سال اخیر بر سرشان آمده است به شدت آزرده‌اند. سهامداران سهام عدالت حق و حقوق خودشان را می‌خواهند.»

او ادامه داد: «من آمده‌ام تا از شکل‌گیری بازار سرمایه قدرتمند و در خدمت تولید اشتغال حمایت کنم. ایران کشوری پهناور با تنوعات فرهنگیف قومی، زبانی، دینی و مذهبی است. آمده‌ام تا به همه تنوعات احترام بگذارم و مشارکت همه ایرانیان در اداره کشور را توأم با همبستگی اجتماعی و میهن دوستی جلب کنم.»

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم تاکید کرد: «جهان با سرعت به سوی دسترسی‌های کم هزینه و پرسرعت به اینترنت حرکت می‌کند. آمده‌ام تا موانع دسترسی مردم و صاحبان کسب و کار را به جدیدترین فناوری‌ها از سر راه بردارم. آمده‌ام رئیس جمهور دولتی باشم که به زنان و دختران این سرزمین و خواسته‌هاشان احترام می‌گذارد و زمینه شکوفایی بیشترشان را فراهم می‌کند.»

قاضی‌زاده هاشمی: قائم‌مقام ستاد «مسعود پزشکیان» عامل اصلی فیلترینگ است

لازم به ذکر است، «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» در بخشی از آخرین مناظره مدعی شده بود: «سال‌ها پروژه‌های عمرانی روی زمین مانده بود که با همت دولت سیزدهم جان دوباره گرفت و اجازه نخواهیم داد این پروژه‌ها دوباره به سرنوشت قبل دچار شوند. توسعه اینترنت و تغییر مبنای فیلترینگ اینترنت با کیفیت پرسرعت و امن تعهد ما نسبت به مردم است. پرده از دعوای دروغین فیلترینگ و مخالفت با فیلتر فضای مجازی نیز بردارم؛ مردم عزیز ایران امروز با وجود این بازار مکاره فیلترشکن فروشی اساساً چیزی به اسم فیلترینگ وجود ندارد.»

او در ادامه گفته بود: «قائم مقام ستاد جناب آقای «مسعود پزشکیان» فرمانده قرارگاه شات‌دان کل اینترنت جهانی و فیلترینگ تلگرام در آبان ۹۸ بود. شش دانگ سیاه‌ترین کارنامه سلاخی اینترنت آزاد به نام دولت آقای روحانی ثبت شده و بدبختانه تمام عوامل پروژه ستیز با آزادی‌های شهروندی در راس ستاد آقای پزشکیان هستند.» 

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم همچنین گفت: «روزی که بحث حجاب در مناظره فرهنگی مطرح شد می‌خواستم فریاد بزنم که به خدا این ملت مسلمانند، به خدا این دختر‌ها بچه‌های خودمان هستند. من معتقدم دختران و زنان ما حتی آنهایی که حجابشان کمی متفاوت است درد‌های شنیدنی بسیاری دارند. درد اینها، درد خیانت کسانی است که با وعده‌های دروغین رای شأن را ربودند.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها