|

سیگار ترا Terea انتخاب لاکچری برای ایکاس ایلوما

سیگار تریا یک نوع فیلتر سیگار الکترونیکی است که برای استفاده در دستگاه آیکاس ایلوما تولید و وارد بازار شده است. شرکت فیلیپس موریس ژاپن به‌عنوان تولیدکننده این محصول در داخل فیلتر ترا قطعه فلزی تعبیه کرده‌اند تا گرمای دستگاه آیکاس ایلوما را به تنباکوی داخل سیگار انتقال دهد.

سیگار ترا Terea انتخاب لاکچری برای ایکاس ایلوما

سیگار ترا که با نام سیگار تریا نیز شناخته می‌شود، یک نوع سیگار الکترونیکی است که با استفاده از دستگاه آیکاس ایلوما (Iqos iluma) مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه الکترونیکی آیکاس محصول شرکت فیلیپس موریس ژاپن است و نزدیک به دو دهه از تولید آن می‌گذرد. دستگاه ایلوما به‌عنوان یکی از انواع دستگاه‌های آیکاس با فناوری گرمایش القایی، یکی از فناوری‌های جدید شرکت فیلیپ مورس در سال 2021 تولید و وارد بازار شده است. هدف از تولید این دستگاه، استفاده از فناوری گرمایش القایی برای استعمال سیگار Terea و شبیه‌سازی تجربه سیگارکشیدن برای ترک‌ راحت سیگارهای معمولی است. در این مطلب اطلاعات بیشتری درباره این سیگار الکترونیکی لاکچری در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

معرفی سیگار ترا و مزایای مهم آن

سیگار تریا یک نوع فیلتر سیگار الکترونیکی است که برای استفاده در دستگاه آیکاس ایلوما تولید و وارد بازار شده است. شرکت فیلیپس موریس ژاپن به‌عنوان تولیدکننده این محصول در داخل فیلتر ترا قطعه فلزی تعبیه کرده‌اند تا گرمای دستگاه آیکاس ایلوما را به تنباکوی داخل سیگار انتقال دهد.

فیلتر سیگارهای الکترونیکی با فیلتر سیگارهای سنتی به‌طور کامل متفاوت است و به‌عنوان کم‌ضررترین سیگار جهان شناخته می‌شود. در هر پاکت از سیگار terea بیست عدد فیلتر سیگار با طعم‌های متنوع وجود دارد. در هر باکس از این نوع سیگار الکترونیکی 10 پاکت سیگار قرار داده شده است. در مجموع هر یک از باکس‌ها حاوی 200 فیلتر ترا هستند. قیمت سیگار ترا نسبت‌‌ به سایر سیگارهای الکترونیکی مانند هیس گران‌تر است. از مهم‌ترین مزایای این نوع سیگار می‌توان موارد زیرا را نام برد:

  • نیکوتین کمتر نسبت‌به سیگارهای معمولی

  • کم‌ضرر بودن

  • کمک به افراد سیگاری برای ترک راحت‌تر سیگار

  • کاهش آمار بیماری و مرگ‌‌ومیر ناشی از مصرف دخانیات

  • کاهش اثرات سوء سیگار بر سلامت سیستم تنفسی و ریه‌ها

  • کاهش بوی نامطبوع سیگار و حفظ هوای تمیز در اطراف مصرف‌کننده

  • شارژ سریع و طول عمر بالای باتری

  • عدم نیاز به شارژ مکرر دستگاه آیکاس ایلوما

  • طراحی شیک و مدرن

  • راحت‌بودن نحوه نظافت

  • داشتن طعم‌های متنوع و متفاوت

  • گرم‌گردن سیگار به‌جای سوزاندن آن

  • کیفیت بالای ساخت و افزایش کارایی و عمر مفید دستگاه آیکاس ایلوما

  • کاهش میزان سمیت سیگار به‌میزان 90 تا 95 درصد

  • طراحی ساده و کاربرپسند

  • سهولت در استفاده حتی برای افراد تازه‌کار

کیفیت بسیار بالا و تنوع طعمی از مهم‌ترین تفاوت‌های سیگار ترا با سایر سیگارهای الکترونیکی محسوب می‌شود. در تولید این نوع سیگار سیستم هسته هوشمند داخلی به‌کاررفته است، درحالی‌که در دیگر سیگارهای الکترونیکی از سیستم تیغه هوشمند استفاده شده است.

معرفی 4 مورد از بهترین و پرطرف‌دارترین طعم‌های سیگار ترا

درست است که سیگار الکترونیکی تریا از طعم‌های متنوعی برخوردار است؛ اما طرف‌داران بعضی از طعم‌ها بیشتر از طعم‌های دیگر است.‌ از بهترین و پرطرف‌دارترین طعم‌های سیگارهای تریا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فیلتر ترا رگولار ژاپنی (Terea Japan Regular)

یکی از بهترین طعم‌های سیگار الکترونیکی ترا به فیلتر تریا رگولار ژاپنی تعلق دارد. این سیگار الکترونیکی با رایحه تنباکو، عطر ملایم و سبک و طعم لذیذش طرف‌داران زیادی را به خود جذب کرده است و برای افرادی که به‌دنبال یک تجربه اصیل و کلاسیک هستند، گزینه بسیار مناسبی است. در این سیگار به‌جای دود، بخار تمیز و کم‌خطر تنباکو تولید می‌شود و استعمال آن هیچ ضرری به همراه ندارد.

انواع سیگار ترا دستگاه آیکاس ایلوم پرایم

فیلتر ترا اروپایی یلو (Tetea Yellow)

ترا اروپایی یلو در بسته‌بندی زرد رنگ، یکی دیگر از طعم‌های پرطرف‌دار سیگار تراست که دارای رایحه لیمویی نسبتا تندی است و کیفیت بسیار بالایی دارد. این سیگار فقط با دستگاه آیکاس ایلوما قابل استفاده است. طعم این سیگار برای افرادی که به تازگی سیگار سنتی را ترک کرده‌اند، جایگزینی لوکس، تمیز، بی‌ضرر و متفاوت است.

فیلتر ترا پرپل ویو اندونزی(Terea purple wave)

فیلتر ترا‌ پرپل ویو اندونزی مانند سایر سیگارها فقط برای استفاده در دستگاه آیکاس ایلوما طراحی و تولید شده و به‌عنوان سفارش کشور اندونزی توسط شرکت فیلیپس موریس ژاپن تولید شده است. طعم این سیگار الکترونیکی نیز طرف‌داران بسیار زیادی دارد که ترکیبی از رایحه ملایم و دلپذیر نعنا و توت وحشی همراه با منتول یا خنک‌کننده است. در پاکت بنفش رنگ این سیگار 20 عدد فیلتر قرار دارد.

فیلتر ترا سینا اندونزی (Terea Sienna)

یکی دیگر از سفارش‌های کشور اندونزی به شرکت فیلیپس موریس ژاپن، سیگار ترا سیناست که طعم و عطر بی‌نظیر و پرطرف‌داری دارد. طعم سبک و ساده این محصول ترکیبی از طعم و عطر کهنگی چوب و تنباکوی تازه و برشته‌شده ویرجینیاست. با قرارگرفتن فیلتر در داخل دستگاه آیکاس ایلوما به‌جای سوختن تنباکو و تولید دود، بخار ملایم و کم‌خطری تولید می‌شود که هیچ ضرر خاصی برای سلامتی مصرف‌کننده ندارد.

نکات مهم در استفاده از دستگاه آیکاس ایلون و سیگار ترا

مهم‌ترین نکاتی که برای استفاده از طعم‌های مختلف سیگار تریا باید مورد توجه قرار بگیرند، عبارت‌اند از: خرید سیگار ترا و دستگاه آیکاس ایلوم باکیفیت از فروشگاه‌های معتبر، تنظیم درست قدرت و دمای دستگاه آیکاس ایلوما، تمیزکردن و نگهداری مناسب از این دستگاه، کسب آگاهی و اطلاعات کافی درباره اجزای دستگاه، نحوه استفاده و تنظیمات.

تنظیم درست قدرت و دمای این دستگاه هنگام استفاده از فیلتر ترا به افزایش طول عمر باتری آن کمک زیادی می‌کند و تجربه مصرف‌کننده را به میزان زیادی بهبود می‌بخشد. با تمیزکردن قسمت‌های مختلف آیکاس ایلوم بعد از کشیدن سیگار، طول عمر این محصول افزایش پیدا می‌کند. مصرف‌کنندگان برای کسب آگاهی و اطلاعات کافی بهتر است دفترچه راهنمای محصول را با دقت مطالعه کنند و درصورت نیاز با کارشناسان فروشنده دستگاه آیکاس ایلوما و سیگار Terea مشاوره داشته باشند.

خرید سیگار الکترونیکی آیکاس از فروشگاه آتلانتیس

خرید سیگار ترا از فروشگاه اینترنتی آتلانتیس ایکاس

در این مطلب راجع‌به مزایای سیگار الکترونیکی ترا یا تریا به‌عنوان یکی از بهترین انواع سیگارهای الکترونیکی ساخت شرکت فیلیپس موریس صحبت کردیم و به معرفی 4 مورد از پرطرف‌دارترین طعم‌های این سیگار دستگاه ایلوما پرداختیم. با توجه‌ به پرطرف‌داربودن این محصول، انتخاب یک فروشگاه مناسب برای خرید سیگار ترا Terea اهمیت بالایی دارد. یکی از فروشگاه‌های معتبر فعال در حوزه فروش سیگارهای الکترونیکی که این محصول را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، فروشگاه اینترنتی آتلانتیس ایکاس است‌. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09216970338 تماس بگیرید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها