|

تجلیل سپاه ناحیه شهرستان اسکو از شهردار جهادی سهند‌

شهردار سهند: افتخار می‌کنم یک بسیجی هستم

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسکو با حضور در شهرداری سهند ضمن تبریک انتخاب شایسته دکتر محمدی به‌عنوان شهردار شهر جدید سهند، از اهتمام ستودنی وی در راستای اقدامات جهادی برای توسعه شهری قدردانی کرد.

شهردار سهند:  افتخار می‌کنم یک بسیجی هستم

آذربایجان شرقی، شرق: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسکو با حضور در شهرداری سهند ضمن تبریک انتخاب شایسته دکتر محمدی به‌عنوان شهردار شهر جدید سهند، از اهتمام ستودنی وی در راستای اقدامات جهادی برای توسعه شهری قدردانی کرد. فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسکو‌ همچنین اقدامات خوب و ارزشمند مدیریت جدید شهری سهند را در‌خصوص پیگیری و اتمام تفاهم‌نامه‌ها و پروژه‌های بر‌جای‌مانده سالیان قبل، مصداق بارز مدیریت جهادی دانست و از کاردانی و درایت دکتر محمدی در ایجاد تحولات امیدبخش شهرداری سهند تقدیر و تشکر کرد. دکتر محمدی، شهردار سهند نیز با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و آرزوی قبولی عزاداری‌های ماه‌های محرم و صفر اظهار کرد: پاسداران در مقاطع حساس حافظ ارزش‌های ناب نظام و انقلاب اسلامی در مقابل یاوه‌گویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی و ایادی آن بوده و در این مسیر از نثار ارزشمندترین دارایی خود که جان‌شان است، دریغ نکرده‌اند. شهردار سهند خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنم یک بسیجی هستم. بسیج بر‌آمده از اراده یک ملت با روحیه عالی جهادی است و در این مسیر، راه شهدای خدمت را در جهت رضای خدا و شهروندان ادامه خواهیم داد.

شهر جدید سهند روی مدار توسعه

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت مادر‌تخصصی عمران شهرهای جدید از هشت مدرسه در حال ساخت شهر جدید سهند بازدید کرد. مختار محمدی در این بازدید با بررسی آخرین روند ساخت هشت مدرسه تکلیف‌‌شده در شهر جدید سهند، از پیگیری و مکاتبه با شرکت مادر‌تخصصی جهت تخصیص منابع مالی مورد نیاز خبر داد. وی در ادامه از آخرین وضعیت طرح‌های در آستانه افتتاح نهضت ملی مسکن از‌جمله پروژه‌های چشمه، شقایق، آزاده، کوی شهید تجلایی و... نیز بازدید کرد. او آخرین روند طرح‌های نهضت ملی مسکن را مورد بررسی قرار داد و در نهایت مقرر شد‌ مکاتبات و پیگیری‌های لازم برای تأمین تسهیلات انجام شود. ساخت هشت باب مدرسه در سهند آغاز شده که تعدادی در مرحله اجرای سازه، تعدادی در مرحله پی‌سازی و برخی دیگر از‌جمله بزرگ‌ترین و اولین مدرسه کودکان استثنائی هوشمند به افتتاح رسیده است. اخیرا و در ایام هفته دولت نیز با اهتمام دکتر محمد محمدی، شهردار شهر جدید سهند، ناوگان حمل‌ونقل عمومی این شهر تجهیز و توسعه پیدا کرد و شاهد ورود اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌های ون و تاکسی‌های جدید بودیم که اسباب رضایت شهروندان و ساکنان سهند را فراهم کرد. شهر جدید سهند در ۲۵‌کیلومتری جنوب تبریز واقع شده و در حدود ۳۵ هزار واحد مسکن مهر در فازهای دو، سه و چهار این شهر احداث شده و از کانون‌های اصلی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی است. طرح جامع شهر جدید سهند در جنوب غربی تبریز در سال ۱۳۷۷ برای جمعیت ۹۰ هزار نفر تصویب شد که در بازنگری طرح جامع به ۲۵۰ هزار نفر افزایش یافت. طرح تفصیلی این شهر نیز در سال ۱۳۸۶ تصویب و در سال ۱۳۸۷ برای جمعیت ۱۸۰ هزار نفر به شرکت عمران شهر جدید سهند ابلاغ شد. مساحت شهر با توجه به فازهای پنج‌گانه شهر حدود دوهزار‌و ۵۰۰ هکتار است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها