|
نویسنده: فاطمه شفیعی

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

اصفهان در رتبه نخست استخدامی معلمان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بالاترین درصد استخدام از طریق آزمون استخدامی معلمی در کشور متعلق به شهر اصفهان است.

اصفهان در رتبه نخست استخدامی معلمان است

 محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تابستان دوره ویژه برای آموزش پرورش در حوزه ثبت‌نام دانش‌آموزان، سازماندهی نیروی انسانی و آماده‌سازی فضا برای سال آینده است که همه این‌ها با عنوان پروژه بزرگ مهر تعریف می‌شود.

وی افزود: پروژه مهر، بزرگ‌ترین پروژه کشور است و نیازمند همکاری، همیاری و همدلی نهادهای مختلف و فرمانداران به‌عنوان رؤسای شورای آموزش پرورش و سایر اعضای شورای آموزش پرورش شهرستان‌ها است.

ابراهیمی گفت: اوقات فراغت موضوع اصلی شورای آموزش پرورش استان در اردیبهشت‌ماه بود، در شهرستان‌هایی که شورای آموزش و پرورش تشکیل نشده رؤسای شوراها جلسات را تشکیل دهند و اقدامی عاجل انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: اگر بخواهیم تربیت دینی، آموزش و پرورش و تربیت را انجام دهیم باید اوقات فراغت را جدی بگیریم.

وی تصریح کرد: استان اصفهان امسال استخدام ویژه‌ای داشت و بالاترین درصد استخدام در کشور متعلق به این شهر بود ۳ هزار و ۸۶۰ نفر در مقطع ابتدایی، ۲ هزار و ۴۰۰ نفر متوسطه و هزار نفر در کیفیت‌بخشی استخدام شدند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: ارزیابی آموزش ابتدایی به پایان رسیده و آموزش متوسطه و کیفیت هم به‌زودی ارزیابی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش تشریح کرد: در سال آینده مشکل کمبود نیروی انسانی کمتر می‌شود و تا مردادماه تعیین تکلیف می‌شود.

وی افزود: در خصوص آزمون‌های سراسری هر امتحانی که در پایه دهم، یازدهم و دوازدهم از دانش‌آموز گرفته می‌شود در راستای توصیه‌های مقام معظم رهبری و تکلیفات رئیس شورای‌عالی آموزش و پرورش و رئیس‌جمهور شهید، قرار است در آینده ارزیابی دانشگاه‌ها بر همین اساس صورت گیرد و کنکور محسوب شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها