|
نویسنده: رضا فتوح

مدیر عامل آبفا استان اصفهان خبرداد:

بررسی طرحهای اجرایی حوزه آب و فاضلاب شاهین شهر

در نشست مشترک مسوولین آبفابا نماینده مردم شاهین شهر ، میمه و دولت آباد در مجلس شورای اسلامی پیشرفت طرحهای در دست اجرای آبفای استان مورد بررسی قرار گرفت .

بررسی طرحهای اجرایی حوزه آب و فاضلاب شاهین شهر

حسین اکبریان گفت: در نشست مشترک مسوولین آبفابا نماینده مردم شاهین شهر ، میمه و دولت آباد در مجلس شورای اسلامی پیشرفت طرحهای در دست اجرای آبفای استان مورد بررسی قرار گرفت .

وی افزود: در این دیدار که مدیر کل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور نیز حضور داشت ، گزارشی از روند پیشرفت پروژه ها و طرحهای در حال انجام توسط معاونین آبفای استان و مدیران مناطق ارائه گردید .

مدیر عامل آبفا استان اصفهان اظهار کرد: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر ، برخوار و میمه در این دیدار ضمن قدردانی ازفعالیتهای صورت گرفته آبفا در مناطق حوزه انتخابیه خود، خواستارپیگیری و تسریع درتکمیل طرحهای در دست اقدام ، جهت بهره مندی مردم از فعالیتهای صورت گرفته شد .

اکبریان مدیر عامل آبفای استان در این دیدار ضمن برشمردن طرحهای در دست اقدام آبفا، اصلاح شبکه فرسوده فاضلاب در منطقه شاهین شهر را به عنوان یکی از اقدامات مهم عنوان کرد و گفت: اصلاح خط انتقال خیابان طالقانی به طول شش ونیم کیلومتر در حال تکمیل میباشد و فقط ۹۰۰ متر از این مسیر باقی مانده است ، ضمن اینکه خط انتقال خیابان منتظری به قطر ۱۰۰۰میلیمترنیز به طول دو و نیم کیلومتر در حال اجرا میباشد .

وی در خصوص پیشرفت ۷۰ درصدی اصلاح خط انتقال خیابان مخابرات نیز گفت : این شبکه به اقطار ۲۵۰ ، ۳۰۰ و ۴۰۰ میلیمتر به طول یک کیلومتر در حال انجام است ، در حال که حدود ۵ کیلومتر از خطوط متفرقه در خیابان‌های مختلف شهر از جمله فردوسی ، حافظ و رازی تکمیل شده است .

مدیر عامل آبفا استان اصفهان به پیشرفت خوب سازه لیفت گرگاب در بخش ابنیه اشاره کرد و خواستار پیگیری تخصیص و جذب اعتبارات لازم برای تامین ونصب تجهیزات الکترومکانیکال و همچنین محوطه سازی این سازه شد و گفت : با تکمیل کامل این لیفت تعداد ۵۳۰۰ واحد انشعاب فاضلاب قابل نصب خواهد بود و جمعیتی بالغ بر هفده هزار نفر از نعمت دفع بهداشتی فاضلاب در منطقه گرگاب بهره مند خواهند شد و این در حالی است که خط انتقال این پروژه بصورت کامل اجرا شده و شبکه داخلی نیز به پیشرفت ۸۰ درصدی رسیده است .

اکبریان تصریح کرد: در نظر گرفتن تمهیدات و اعتبارات لازم جهت اجرای خط انتقال آب شهر سین ، شهرک سیمرغ ، خطوط انتقال فاضلاب شهرستان برخوار،تکمیل و بهره برداری ایستگاه پمپاژ علی آباد، اصلاح شبکه آب قسمتی از شهر لایبید ، آبرسانی زرکان و استفاده از ظرفیت مخزن پالایشگاه اصفهان برای تامین فشار آب لازم در بالادست شهر شاهین شهر از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود .

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها