|

ایران خودرو دوباره گران کرد؛ قیمت جدید خودروهای ایران خودرو اعلام شد/ جدول

فهرست قیمت‌های مرداد خودروهای ایران‌ خودرو منتشر شد.

ایران خودرو دوباره گران کرد؛ قیمت جدید خودروهای ایران خودرو اعلام شد/ جدول

به گزارش شبکه شرق، شرکت خودروسازی ایران خودرو قیمت جدید محصولات خود را منتشر کرد.

شرکت ایران خودرو فهرست جدید قیمت ۱۴ محصول خود را برای مرداد ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد.

فهرست قیمت‌های مرداد ایران‌ خودرو امروز «شنبه، ۶ مرداد ۱۴۰۳» منتشر شد؛ مقایسه نرخ‌های جدید با آخرین فهرستی قیمتی این شرکت، حکایت از افزایش قیمت کارخانه‌ای محصولات این خودروساز دارد.

مقایسه لیست قیمت محصولات این شرکت در مرداد ماه امسال با آخرین لیست قیمت این شرکت خودرو ساز که در تیرماه ۱۴۰۲ توسط شرکت مذکور بر روی سایت این خودروساز قرار گرفته است حاکی از آن است که قیمت کارخانه‌ای مصرف کننده محصولات این خودروساز افزایش قابل توجهی یافته است.

مقایسه قیمت‌ها نشان می‌دهد که قیمت مصرف‌کننده «سورن پلاس دوگانه سوز» با رادیوپخش که در تیرماه سال گذشته، ۳.۷۲۴.۷۵۷.۳۵۱ ریال بوده، در مرداد امسال به ۵.۰۴۱.۹۱۶.۷۰۱ ریال افزایش یافته است.

همچنین قیمت «پژو ۲۰۷ دستی» با سقف شیشه‌ای که در تیرماه سال گذشته، ۳.۴۳۷.۲۵۳.۳۷۷ ریال بوده، با عنوان ارتقایافته، در مرداد امسال، به ۵.۰۸۷.۲۰۲.۸۷۴ ریال افزایش یافته است.

قیمت «هایما S۷» نیز که در تیرماه سال گذشته، ۱۰.۰۷۰.۲۶۹.۴۸۰ ریال بوده، در مرداد ماه امسال، به ۱۱.۹۰۶.۹۱۸.۹۸۴ ریال افزایش یافته است.

قیمت جدید خودروهای ایران خودرو

قیمت «هایما S۵» نیز از ۹.۸۲۶.۸۹۴.۱۴۴ ریال در تیرماه ۱۴۰۲ به ۱۱.۷۰۶.۶۹۰.۱۱۱ ریال در مرداد ماه امسال افزایش یافته است. قیمت «وانت دوگانه سوز آریسان (۲)» نیز از ۳.۸۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال در تیرماه سال گذشته، به ۴.۱۸۳.۵۳۳.۴۷۳ ریال در مرداد ماه امسال افزایش یافته است.

قیمت جدید خودروهای ایران خودرو

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها