|

پیکر حسام محمودی به خاک سپرده شد

پیکر حسام محمودی، بازیگر جوان سینما و تلویزیون، صبح روز گذشته ۱۵ اردیبهشت در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد. او شامگاه ۱۲ اردیبهشت‌ در 37سالگی بر اثر ایست قلبی در منزلش از دنیا رفت.

پیکر حسام محمودی به خاک  سپرده شد

پیکر حسام محمودی، بازیگر جوان سینما و تلویزیون، صبح روز گذشته ۱۵ اردیبهشت در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد. او شامگاه ۱۲ اردیبهشت‌ در 37سالگی بر اثر ایست قلبی در منزلش از دنیا رفت. در ابتدای این مراسم باربد بابایی که اجرای برنامه را بر عهده داشت، گفت: مطمئنم هیچ‌کس از حسام محمودی خاطره بدی ندارد، او قلب رئوف و مهربانی داشت و به افتخار همه خوبی‌های او دست بزنید.

شهره سلطانی، بازیگر، در سخنانی کوتاه گفت: «من تقریبا ۹ ماه سر سریال «لحظه گرگ و میش» با حسام محمودی همکار بودم. چه بگویم از خوبی و از شرافت و از مهربانی‌هایش، چه بگویم؟!». او ادامه داد: «او همکار و دوست خوبی بود. چند ماه قبل قرار بود باز با هم کار کنیم؛ اما قسمت نشد. روحش شاد. باز هم تشویقش کنید».

سپس علیرضا کمالی، بازیگر، به روی صحنه آمد و در سخنانی کوتاه از اندوه این فراق گفت؛ درحالی‌که بسیار متأثر بود. نوید محمودی، کارگردان و تهیه‌کننده هم در سخنانی گفت: «سال‌ها با حسام دوست بودم و خواهم بود. دو شب پیش داشتم فکر می‌کردم، ما موجودات تنهایی هستیم که همه از ما توقع دارند. وقتی یک کاری می‌کنیم شما ما را دوست دارید؛ اما وقتی کاری دیگر می‌کنیم بدتان می‌آید».

او خطاب به مردم گفت: «شما نمی‌دانید شادی و غم شما چه بر سر ما می‌آورد. هرکدام از عزیزان ما می‌رود، بخشی از قلب ما می‌رود، حسام کاری با من کرد که تا ساعت‌ها نمی‌توانستم باور کنم. بسیار او را دوست داشتم. عزیز و نجیب بود. لطفا هرکسی صدای من را می‌شنود، تو را به قرآن مراقب ما باشید، ما موجودات تنهایی هستیم که بتوانیم شما را راضی نگه داریم».

محمودی با اشاره به درگذشت کیومرث پوراحمد، کارگردان، در چند وقت گذشته ادامه داد: «آن اتفاق هم متأثرکننده و عجیب بود و درگذشت حسام هم عجیب‌ترین اتفاق این چند وقت اخیر بود. حسام محمودی بسیار عزیز و دوست‌داشتنی بود». مجری برنامه هم در ادامه با اشاره به خانه‌نشینی برخی هنرمندان در چند ماه گذشته بر سخنان نوید محمودی تأکید کرد. پدر ‌و همسر حسام محمودی با وجود درخواست مجری برنامه نتوانستند به دلیل شرایط روحی نامناسب روی صحنه برای سخنرانی حاضر شوند. پیکر حسام محمودی پس از خواندن نماز میت در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد. مازیار میری، همایون اسعدیان و نوید محمودی، هادی حجازی‌فر، علیرضا کمالی، فرید سجادی‌حسینی، شهره سلطانی، بانیپال شومون، علیرضا استادی، باران کوثری و... از دیگر هنرمندان حاضر در این مراسم بودند. محمودی که این روزها فیلم سینمایی «غریب» را روی پرده سینماها دارد، نخستین‌بار با سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» مازیار میری بازیگری را شروع کرد و با مجموعه «گرگ و میش» همایون اسعدیان به شهرت رسید، فیلم «عطرآلود» هادی مقدم‌دوست در کنار فیلم «غریب» از آخرین آثار این بازیگر در جشنواره فجر سال گذشته بودند، «رمانتیسم عماد و طوبا»، «آستیگمات»، «سد معبر»، «مرگ ماهی»، «امروز»، «حق سکوت»، «مردن به وقت شهریور»، «شب بیرون» و «خسته نباشید!» از دیگر فیلم‌های سینمایی این بازیگر بودند.

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها