|

‌ایران جزء 10 کشور برتر کاشت حلزون شنوایی

‌دوازدهمین مجمع عمومی عادی بنیاد خیریه شنوایی ‌بخشی شفا (بخشش) با حضور اکثریت اعضای هیئت‌امنا برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بنیاد «بخشش»، در ابتدای این نشست خرسندی، رئیس هیئت‌مدیره و عضو هیئت‌امنای «بخشش» گفت: شنوایی اولین حسی است که برای انسان قابل بازگشت است و افزود با همت و حمایت‌های خیرین گران‌قدر و اعضای هیئت‌امنای «بخشش»، این بنیاد توانسته است طی سال‌های اخیر اهداف پیش‌بینی‌شده را به‌خوبی محقق کند.

‌ایران جزء 10 کشور برتر کاشت حلزون شنوایی

‌دوازدهمین مجمع عمومی عادی بنیاد خیریه شنوایی ‌بخشی شفا (بخشش) با حضور اکثریت اعضای هیئت‌امنا برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بنیاد «بخشش»، در ابتدای این نشست خرسندی، رئیس هیئت‌مدیره و عضو هیئت‌امنای «بخشش» گفت: شنوایی اولین حسی است که برای انسان قابل بازگشت است و افزود با همت و حمایت‌های خیرین گران‌قدر و اعضای هیئت‌امنای «بخشش»، این بنیاد توانسته است طی سال‌های اخیر اهداف پیش‌بینی‌شده را به‌خوبی محقق کند. او به موضوع مهم پیشگیری که بسیار حائز اهمیت است نیز اشاره کرده و گفت که این موضوع در سال‌های ابتدایی شروع کار این بنیاد با قوت و دقت نظر پیش رفت، ولی به دلیل تنگناهای مالی متأسفانه این سرفصل در دو سال گذشته قدری کند شد و نتوانستیم اهداف پیش‌بینی‌شده را آن‌طور‌که باید محقق کنیم. او ابراز داشت به لطف خدا و همت خیرین عزیز، این مهم مجددا توسط هیئت‌مدیره و هیئت‌امنا در دستور کار قرار گرفته است.

دکتر خرسندی با بیان این نکته که کشور ما در سطح منطقه دارای برترین رتبه در حوزه کاشت حلزون شنوایی است، گفت با توجه به تهیه به‌موقع تعداد مورد نیاز پروتز و تعداد ناشنوایان و تعداد جراحی‌های صورت‌گرفته در کشور طی سال‌های فعالیت، می‌توانیم ادعا کنیم در جهان هم جزء 10 کشور برتر هستیم.

به نظر این مؤسسه، صورت‌های مالی یادشده و فعالیت‌های بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفا (بخشش) در تاریخ 29 اسفند 1402 و کارکرد مالی و جریان‌های نقدی آن برای سال مالی منتهی به تاریخ مزبور، از تمام جنبه‌های بااهمیت، طبق استانداردهای حسابداری را به نحو مطلوب نشان می‌دهد.

تصویب ترازنامه و بیلان مالی منتهی به تاریخ 29 اسفند سال 1402 و برنامه بودجه سال1403 یکی دیگر از دستورات جلسه بود که مورد تأیید و تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

همچنین در ادامه دستورات جلسه، اعضای هیئت‌مدیره نیز به اتفاق آرا به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت‌مدیره به مدت دو سال ابقا و بازرسین اصلی و علی‌البدل نیز به مدت یک سال انتخاب شدند.

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها