|

اتحادیه فوتبال آلمان طرح بازگشت تماشاگران را به دولت ارائه داد

تماشاگران به استادیوم‌های آلمان باز می‌گردند

اتحادیه فوتبال آلمان (DFL) با بازگشت تماشاگران به ورزشگاه ها در فصل آینده موافقت کرد.

تماشاگران به استادیوم‌های آلمان باز می‌گردند

به گزارش فارس، این سازمان از مدت ها قبل در نظرداشت تحت شرایطی امکان حضور مجدد تماشاگران را در ورزشگاه ها فراهم کند. بعد از آنکه در اسفند گذشته به خاطر شیوع کرونا مسابقات فوتبال دچار تعلیق شدند، پیکارهای فصل اخیر بوندس لیگا پس از هفته ها سومین ماه بهار به صورت فشرده و بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه ها از سرگرفته شدند.

مدیران اتحادیه بعد از بررسی وضعیت کرونا در آلمان، اظهارکردند طرح بازگشت هواداران را برای فصل بعد درنظر دارند. مقام های این سازمان بعد از جلسه با روسای فدراسیون و همچنین 36 باشگاه فوتبال طرح حضور طرفداران تیم ها در ورزشگاه را مصوب کردند. برهمین اساس برای هر مسابقه قرار است به گروهی از تماشاگران اجازه ورود به ورزشگاه داده شود.

البته طبق پروتکل های بهداشتی، هواداران با رعایت فواصل اجتماعی در ورزشگاه مستقر می شوند. با همه این حرفها بخش هایی که مربوط به تماشای بازی به صورت ایستاده خواهد بود، فعلا حذف خواهد شد.

همینطور سالن های که هواداران با اعضای تیم ها دیدار می کنند، نیز فعال نخواهد بود. از نظر تامین مواد خوراکی، هواداران موظف به رعایت اصول خواهند شد. ضمن آنکه هر باشگاه مسئولیت تقسیم بلیت مسابقه را به هوادارانش خواهد داشت.

این طرح کلی اکنون ازطرف اتحادیه به دولت آلمان ارائه شده تا با تایید نهایی اجرا شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها