|

افشاگری جدید و جنجالی علیه سعید جلیلی/ عکس

معاون پیشین وزیر امور خارجه در واکنش به اظهارات اخیر «سعید جلیلی»، اطلاعاتی جدید در خصوص ادعاهای جلیلی، افشا و منتشر کرد.

افشاگری جدید و جنجالی علیه سعید جلیلی/ عکس

به گزارش شبکه شرق، معاون پیشین وزیر امور خارجه، در واکنش به اظهارات اخیر «سعید جلیلی»، اطلاعاتی جدید در خصوص ادعاهای «سعید جلیلی»  کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، افشا و منتشر کرد.

«سیدعباس عراقچی» معاون «محمدجواد ظریف» وزیر پیشین امور خارجه، در واکنش به اظهارات اخیر «سعید جلیلی» درباره برجام، مذاکرات رفع‌ تحریم‌ها و قطعنامه‌های شورای امنیت علیه ایران و سخنان جلیلی علیه «محمدجواد ظریف» و تیم سیاست خارجه دولت یازدهم و دوازدهم «حسن روحانی»، پیامی منتشر کرد و نوشت: «منافع ملی بازیچه اهداف جناحی و شخصی نیست، وگرنه گفتنی زیاد است...»

سیدعباس عراقچی، معاون پیشین وزیر امور خارجه در واکنش به اظهارات «سعید جلیلی» علیه برجام، محمدجواد ظریف، مذاکرات رفع‌ تحریم‌ها، قطعنامه‌های شورای امنیت علیه ایران،  و تیم سیاست خارجه دولت یازدهم و دوازدهم «حسن روحانی» نوشت:«همین که می‌پذیرید قطعنامه‌های شورای امنیت کاغذ پاره نیستند و خسارت‌های راهبردی به کشور زده‌اند، و اکنون دنبال شریک جرم می‌گردید، پیشرفت خوبی است.

منافع ملی، بازیچه اهداف جناحی و شخصی نیست، وگرنه گفتنی زیاد است...

ضمنا جهت اطلاع، دکتر لاریجانی به دلیل سنگ‌اندازی‌ها و کارشکنی‌ها در مسیر مذاکرات، که دکتر ولایتی در مناظره‌های سال ٩٢، شمه‌ای از آن‌ها را گفت، در نهایت، استعفا داد و بنده هم از معاونت برکنار شدم. دکتر ظریف هم در نیویورک اصولاً از مذاکرات حذف بود.»
سعید جلیلی و عباس عراقچی

منبع: جماران
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها