|

محمد آقامیری، عضو شورای شهرتهران:

ضرورتی ندارد سیاه‌نمایان در صحن شورا باشند

یک عضو شورای شهر تهران درخواست کرده کسانی که درخصوص عملکرد مدیریت شهری سیاه نمایی می‌کنند در صحن شورا حضور نداشته باشند .

ضرورتی ندارد سیاه‌نمایان در صحن شورا  باشند

یک عضو شورای شهر تهران درخواست کرده کسانی که درخصوص عملکرد مدیریت شهری سیاه نمایی می‌کنند در صحن شورا حضور نداشته باشند . 

به گزارش شبکه شرق، محمد آقامیری، عضو شورای شهرتهران، از بازتاب مصاحبه‌اش با  یک سایت خبری درخصوص جداسازی بوستان‌های محلی برای مادران و کودکان که با تیتر «تایید خبر زنانه-مردانه شدن پارک‌ها در تهران » منتشر شده بود، اظهار نارضایتی کرد.

او در صحن شورای شهر گفت، مصاحبه‌اش  در رد مردانه و زنانه کردن بوستان‌ها و در تایید این طرح جذاب بوده است.

در متن تذکر  آقامیری آمده است:  این تفکیک جنسیتی و داستانها فقط برای ضربه زدن و سیاه نمایی است. متاسفانه یک سایت داخلی که بعضاً عوامل آن در صحن شورا هستند نیز اقدام به این کار کردند و خواهش می‌کنم روابط عمومی شورا بررسی کند و اگر کسانی که در صحن شورا بودند در جعل این خبر دخیل بودند حتما از صحن شورا اخراج کنند.هیچ ضرورتی ندارد کسانی که سیاه نمایی می‌کنند را در صحن شورا داشته باشیم. کار زشتی است که عده‌ای خبرنگار با خبرهای جعلی و دروغ امرار معاش کنند.

او به صدا و سیما هم انتقاد کرده وگفته است: بدتر از همه اینکه پیک بامدادی شب گذشته تماس گرفت و این موضوع را توضیح دادم. اما متاسفانه امروز صبح خبر جعلی را از رسانه های خارجی تکرار می کند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها