|

اعلام آمادگی نهاد وکالت برای همکاری همه‌جانبه با دولت چهاردهم/ رئیس اسکودا به «مسعود پزشکیان» تبریک گفت

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب «مسعود پزشکیان» به عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران، پیامی صادر کرد.

اعلام آمادگی نهاد وکالت برای همکاری همه‌جانبه با دولت چهاردهم/ رئیس اسکودا به «مسعود پزشکیان» تبریک گفت

به گزارش شبکه شرق، رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران در واکنش به پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب او به عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران، پیامی صادر و اعلام کرد: «امید است با انتخاب شایسته مردم ایران و ریاست شما بر مسند قوه مجریه کشور، از کارشکنی‌ها علیه کانون وکلای دادگستری، این کهن‌نهاد مدنی ایران‌زمین، کاسته شود و نهاد وکالت بتواند نقش مهم خود را در تحقق عدالت اجتماعی ایفا کند.»

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران در پیامی، ضمن تبریک پیروزی «مسعود پزشکیان» در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، آمادگی نهاد وکالت را برای همکاری همه‌جانبه و هم‌افزایی با دولت در راستای تحقق اهداف عالیه کشور و تقویت عدالت و ارتقای سطح خدمات حقوقی به مردم اعلام کرد.

متن کامل پیام دکتر جعفر کوشا، رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران به مناسبت پیروزی «مسعود پزشکیان» در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رئیس جمهوری منتخب ملّت شریف ایران

با سلام و احترام

انتخاب شایسته جناب‌عالی را به‌عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. این موفقیت سترگ، نشان از اعتماد و امید ملّت بزرگ ایران به بینش، دانش، توانمندی و تجارب ارزشمند حضرت‌عالی در عرصه‌های گوناگون دارد.

بی‌تردید، مسئولیت خطیر رئیس‌جمهوری، نیازمند خردورزی، تدبیر و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های ملّی و بین‌المللی است. یقین دارم که باتوجه‌به سوابق درخشان و دیدگاه‌های مترقی‌تان، مسیر توسعه، عدالت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران را هموار خواهید ساخت.

نهاد وکالت به‌عنوان کهن‌ترین نهاد مدنی در ایران، که همواره خواهان پیشرفت و اعتلای کشور بوده و خدمات بی‌شائبه‌ای را بدون هیچ گونه چشمداشتی به ملّت بزرگ ایران عرضه کرده است، در طول سال‌های اخیر، همواره مورد بی‌توجهی و کینه‌توزی برخی در دولت قرار گرفته که جریان مستمر خدمات‌رسانی به مردم و دادرسی عادلانه در محاکم قضایی را با اختلال مواجه کرده است.

جناب‌عالی همواره از مدافعان کانون وکلای دادگستری بوده و در سخنرانی‌های خود در هیئت عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران بر نقش وکیل دادگستری در احقاق حق و بسط عدالت در جامعه تاکید کرده‌اید که نشان از نگرش ژرف شما در این زمینه دارد.

امید است با انتخاب شایسته مردم ایران و ریاست شما بر مسند قوه مجریه کشور، از کارشکنی‌ها علیه کانون وکلای دادگستری، این کهن‌نهاد مدنی ایران‌زمین، کاسته شود و نهاد وکالت بتواند نقش مهم خود را در تحقق عدالت اجتماعی ایفا کند و به‌عنوان سنگری مستحکم، حافظ حقوق و منافع مردم در مواجهه با چالش‌های حقوقی و قضایی باشد.

این‌جانب به نمایندگی از جامعه وکلای سراسر کشور ضمن تبریک مجدد پیروزی شما در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، آمادگی نهاد وکالت را برای همکاری همه‌جانبه و هم‌افزایی با قوه مجریه در راستای تحقق اهداف عالیه کشور و تامین حقوق شهروندان اعلام می‌دارم و امیدوارم با حسن‌ظن حضرت‌عالی به کانون وکلای دادگستری و با تعامل سازنده و همیاری، بتوانیم گام‌هایی مؤثر درجهت تقویت عدالت و ارتقای سطح خدمات حقوقی به مردم برداریم.

توفیق روزافزون، صحت و سلامت و سربلندی برای جناب‌عالی و تمامی خدمتگزاران صدیق ایران‌زمین را از خداوند متعال مسئلت دارم.

با احترام

جعفر کوشا

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران»

مسعود پزشکیان کانون‌ وکلای دادگستری ایران

مسعود پزشکیان کانون‌ وکلای دادگستری ایران

منبع: سایت اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها