|

دردسر جدید برای پرسپولیس

حضور ستاره تیم ملی مراکش منتفی شد؟

حضور ستاره تیم ملی مراکش در پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. به گزارش ایرنا، به دنبال علاقه تیم‌های قطری به جذب عبدالکریم حسن، مرد سال آسیا در ۲۰۱۸ که بعد از حضور در پرسپولیس عملکرد قابل قبولی را از خود به ثبت رسانده بود، سرخ‌پوشان در تلاش هستند با پرداخت مبلغ مورد نظر توسط باشگاه العربی برای جذب مدافع قطری، برای انتخاب جانشین عبدالکریم حسن اقدام کنند

حضور ستاره تیم ملی مراکش منتفی شد؟

حضور ستاره تیم ملی مراکش در پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. به گزارش ایرنا، به دنبال علاقه تیم‌های قطری به جذب عبدالکریم حسن، مرد سال آسیا در ۲۰۱۸ که بعد از حضور در پرسپولیس عملکرد قابل قبولی را از خود به ثبت رسانده بود، سرخ‌پوشان در تلاش هستند با پرداخت مبلغ مورد نظر توسط باشگاه العربی برای جذب مدافع قطری، برای انتخاب جانشین عبدالکریم حسن اقدام کنند. از همین رو سرخ‌پوشان مذاکرات جالبی با یحیی عطیه‌الله مدافع تیم ملی مراکش و باشگاه سوچی روسیه داشته‌اند و در صورت پرداخت رضایت‌نامه به باشگاه روسی، مدافع تیم ملی مراکش جانشین عبدالکریم حسن خواهد شد. تعلل باشگاه العربی برای پرداخت رضایت‌نامه به باشگاه پرسپولیس بابت جذب عبدالکریم حالا ماجرای جذب ستاره تیم ملی مراکش را برای سرخ‌پوشان با دردسر همراه کرده است. 

عطیه‌الله از تیم الاهلی مصر نیز پیشنهاد جدی دارد و همین تأخیر باعث شده باشگاه سوچی باب مذاکره با این باشگاه مصری را برای انتقال مدافع مراکشی خود باز کند و چنانچه مدیران پرسپولیس اقدام فوری را در دستور کار خود قرار ندهد، یکی از جذاب‌ترین انتقال‌های فوتبال ایران منتفی خواهد شد. از طرفی حسن با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس مقدمات بازگشت به ایران را برای وی فراهم کرده، از این موضوع امتناع کرده تا باشگاه با مشکل جدی روبه‌رو شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها