|

آمریکا:

به بابل حمله کردیم/ عکس

یک مقام آمریکایی از حمله آمریکا به پایگاه «الحشد الشعبی» در «بابل» عراق خبر داد.

به بابل حمله کردیم/ عکس

به گزارش شبکه شرق، در حمله پهپادی آمریکا به پایگاه نظامی نیروهای «الحشد الشعبی» در شمال «بابل» عراق، زاغه‌های مهمات این نیروها منهدم شد؛ یک مقام آمریکایی، از حمله به پایگاه «الحشد الشعبی» در «بابل» عراق خبر داد.

یک مقام آمریکایی اعلام کرد که آمریکا، به پایگاه «الحشد الشعبی» در «بابل» عراق حمله کرده است.

به نقل از خبرگزاری رویترز، آمریکا مسئولیت حمله به پایگاه نیروهای الحشد الشعبی را برعهده گرفت.

بر این اساس، یک مقام آگاه آمریکایی که نخواست نامش فاش شود، اعلام کرد: «ارتش آمریکا اقدام به انجام یک حمله در عراق، به منظور دفاع از خود کرد. این حمله به دلیل آن انجام شد که احساس خطر علیه ائتلاف به رهبری آمریکا به وجود آمده بود.»

در حمله پهپادی آمریکا به پایگاه نظامی نیروهای الحشد الشعبی در شمال «بابل» عراق، زاغه های مهمات این نیروها منهدم شد.

منابع محلی اعلام کردند این حمله دارای تلفات انسانی نیز بوده است.

«شیخ قیس الخزعلی»، دبیرکل عصائب اهل الحق عراق، حمله پهپادی آمریکا به مقر الحشد الشعبی در منطقه «جرف النصر» در جنوب عراق و همزمانی آن با حمله هوایی ارتش اسرائیل به جنوب بیروت را نشان‌دهنده پروژه واحد و «وحشی‌گری» و «بی پروایی» هر دو متجاوز دانست.

«هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر عراق نیز حمله پهپادی آمریکا به نیروهای الحشد الشعبی را به شدت محکوم کرد و گفت همزمانی این جنایت با جنایت حمله به بیروت نشان از این دارد که آمریکا نه تنها حامی اسرائیل است، بلکه در عمل نیز در جنگ مشارکت مستقیم دارد.

او همچنین از دولت عراق خواست تا گام‌های عملی لازم و سریع را برای پایان دادن به حضور نظامی «غیرقانونی» آمریکا در عراق بردارد.

حمله آمریکا به بابل عراق

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها