|

نگاهی به بهترین هتل آپارتمان های شهر مشهد

اگر به دنبال اقامتی راحت در شهر مشهد مقدس هستید، ما هتل آپارتمان‌های این شهر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هتل آپارتمان‌های این شهر تقریبا شبیه به واحدهای آپارتمانی هستند و در آن‌ها اتاق خواب، آشپزخانه و تمامی وسایل پخت و پز وجود دارد.

نگاهی به بهترین هتل آپارتمان های شهر مشهد

به طور کلی هتل های مشهد به افرادی که به صورت خانوادگی به این شهر سفر می‌کنند، پیشنهاد می‌شوند. این اقامتگاه‌ها علاوه بر امکانات خوب، قیمت مناسبی نیز دارند. اگر قصد سفر به شهر مقدس مشهد را داشته و اطلاعات کافی در مورد هتل آپارتمان‌ها ندارید، توصیه می‌شود تا اخر این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد کدامند؟

هتل آپارتمان‌های مشهد دارای تنوع بسیار زیادی هستند و هر یک از آن‌ها قیمت‌های متفاوت، امکانات و خدمات مختلفی دارند. در قسمت زیر می‌توانید با برخی از بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد آشنا شوید:

هتل نور مشهد

 هتل نور مشهد یکی از برترین و محبوب هتل‌های مشهد است. این هتل آپارتمان ۳ ستاره دارای واحدهای اقامتی و سوئیت‌های بسیار زیبا و مجهزی است که هر یک از آن‌ها برای اقامتی راحت و بی‌نظیر مناسب هستند. اکثر واحدهای اقامتی هتل آرمان، دو خوابه و مجهز به ۴ تخت هستند. واحدهای اقامتی این هتل مناسب افرادی هستند که برای مدتی طولانی به مشهد سفر می‌کنند.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل می‌توان به چشم‌انداز زیبای اتاق‌ها به حرم رضوی اشاره کرد. تلویزیون، سرویس بهداشتی، تلفن، یخچال و وسایل پخت و پز از جمله امکانات رفاهی خوب این هتل هستند.

هتل آپارتمان شباهنگ

هتل آپارتمان شباهنگ جزو یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد به شمار می‌آید که در نزدیکی حرم امام رضا علیه السلام قرار گرفته است و برای زائرانی که با قصد زیارت به مشهد سفر می‌کنند، بهترین گزینه محسوب می‌شود. این هتل سه ستاره اتاق‌های بسیاری متعددی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق‌های۲ تخته و ۲ تخته فولبرد، ۳ تخته و ۳ تخته فولبرد، ۴ تخته و ۴ تخته فولبرد، آپارتمان‌های ۱ خوابه و ۶ نفره فولبرد اشاره کرد.

به طور کلی هتل آپارتمان شباهنگ واحدهای اقامتی مناسبی را برای اقامت راحت و بی‌دغدغه به میهمانان خود ارائه می‌دهد. از امکانات خوب اتاق‌های این هتل می‌توان به تلویزیون، مبلمان، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، لوازم پخت و پز، یخچال، سیستم گرمایش و سرمایش، مینی بار و… اشاره کرد. امکانات این هتل مشابه به امکانات یک هتل ۵ ستاره است؛ علاوه بر این مورد، اتاق چمدان، کافی شاپ، خدمات ویژه افراد معلول، تاکسی سرویس و… از جمله امکانات عمومی این هتل به شمار می‌روند.

این هتل آپارتمان زیبا در بهترین موقعیت جغرافیایی قرار گرفته است و با حرم رضوی فاصله بسیار اندکی دارد و شما در کمتر از ۱۲ دقیقه پیاده روی می‌توانید به زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام بروید. همچنین اگر علاقه‌مند به خرید هستید، باید بدانید که این هتل تا مراکز خرید مهم مشهد مانند مجتمع آرمان و بازار رضا تنها ۷ الی ۸ دقیقه فاصله دارد.

هتل آپارتمان ملل

هتل آپارتمان ملل با امکانات رفاهی بسیار خوب و خدمات ارزشمندی که برای مسافران فراهم آورده است، شایستگی حضور در لیست برترین هتل آپارتمان‌های مشهد را دارد. این هتل آپارتمان از سوئیت‌های ۲ نفره، آپارتمان‌های یک خوابه و دو نفره، ۳ خوابه و شش نفره و ۲ خوابه و ۴ نفره تشکیل شده است.

در سویئت‌ها و واحدهای اقامتی این هتل تمامی وسایلی که شما برای یک اقامت راحت و بی‌دغدغه به آن‌ها نیاز دارید، مهیا است. از امکانات خوب این هتل می‌توان به مبلمان، لوازم پخت و پز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی و… اشاره کرد.

امکانات رفاهی این هتل به قدری کامل و باکیفیت است که فرقی با یک خانه راحت و شیک ندارد. از امکانات عمومی این هتل نیز می‌توان به رستوران، کافی شاپ، خشکشویی، خدمات رزرو بلیط و خدمات ویژه معلولین اشاره کرد.

صبحانه رایگان نیز جزو یکی از امکانات بسیار خوبی است که این هتل به میهمانان خود ارائه می‌دهد. این هتل در نزدیکی حرم امام رضا علیه السلام قرار گرفته است، به گونه‌ای که شما با تنها ۹ دقیقه پیاده روی می‌توانید به حرم رضوی بروید. علاوه بر این مورد، این هتل تا مجتمع تجاری زیست خاور نیز تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارد.

هتل آپارتمان نخل فردوس

هتل آپارتمان نخل فردوس نیز مانند هتل اسپیناس پالاس یکی دیگر از بهترین هتل‌های مشهد است که با حرم امام رضا علیه السلام نیز فاصله بسیار کمی دارد. این هتل زیبا به تازگی تاسیس شده است و با برخورداری از پرسنلی مجرب و آموزش دیده، از میهمانان به بهترین شکل ممکن پذیرایی می‌کند. این هتل آپارتمان، واحدهای اقامتی بسیار متنوعی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به واحدهای ۲ تخته، سه تخته و چهار تخته اشاره کرد. واحدهای اقامتی این هتل به تمامی امکانی که شما برای اقامت خود به آن‌ها نیاز خواهید داشت، مجهز شده‌اند.

اینترنت رایگان، رستوران با ظرفیت ۶۴ نفر و پارکینگ نیز از جمله امکانات عمومی این هتل هستند. این هتل تا حرم امام رضا علیه السلام تنها ۱۶ دقیقه به صورت پیاده روی فاصله دارد. یکی از مزایای خوب این هتل، خطوط بی‌آرتی برای رفت و آمد زائرین به حرم است. علاوه بر این مورد، این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید به ایستگاه مترو، بازار رضا و مکان‌های دیدنی شهر مراجعه کنید.

هتل آپارتمان نخل فردوس

جمع‌بندی

مشهد نه تنها یک شهر سیاحتی بسیار پرطرفدار است، بلکه شهری گردشگری و پر جاذبه نیز به حساب می‌آید. در این شهر مکان‌های دیدنی بسیار متعددی وجود دارند که همین اشتیاق مسافران برای سفر را چندین برابر کرده است. اگر قصد سفر به این شهر زیبا و مقدس را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از همان ابتدا یک هتل مناسب برای اقامت خود انتخاب کنید.

قطعا هتل آپارتمان‌های این شهر برای اقامت خانواده‌ها و همه افراد گزینه‌های مناسبی خواهند بود. ما در این مقاله به معرفی هتل آپارتمان‌های مشهد پرداختیم، شما می‌توانید بهترین هتل آپارتمان مشهد را با مراجعه به سایت اسنپ تریپ رزرو کنید.

مرجع: نگاهی به پرترددترین شهرهای ایران در نوروز

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها