|

راهنمای استخدام در نمایشگاه الکامپ بیست‌وهفتم

در سالیان اخیر یکی از چالش‌های جدی صنف، جذب و نگهداشت نیروی متخصص برای فعالان بوده است. در همین راستا الکام جابز به عنوان بخش جانبی الکامپ امسال برگزار می‌شود. استودیو منابع انسانی افتخار دارد که با طراحی و پیاده‌سازی این بستر مجری الکام جابز و مشاور برند‌ها برای تأمین نیروی انسانی و ارتقاء برند کارفرمایی آنهاست.

امین نبیل-مدیرعامل استودیو کارجوپلاس برگزارکننده الکام‌جابز: در سالیان اخیر یکی از چالش‌های جدی صنف، جذب و نگهداشت نیروی متخصص برای فعالان بوده است. در همین راستا الکام جابز به عنوان بخش جانبی الکامپ امسال برگزار می‌شود. استودیو منابع انسانی افتخار دارد که با طراحی و پیاده‌سازی این بستر مجری الکام جابز و مشاور برند‌ها برای تأمین نیروی انسانی و ارتقاء برند کارفرمایی آنهاست.

در این پلتفرم آگهی‌های استخدامی تمامی مشارکت‌کنندگان نمایشگاه منتشر خواهد شد و بازدیدکنندگان و سایر علاقه‌مندان می‌توانند بر بستر همین سامانه، آگهی‌های استخدام شرکت‌ها را بر اساس نام شرکت، حوزه فعالیت و مهارت‌های مورد نیاز جست‌وجو کرده و رزومه خود را برای شرکت‌ها ارسال کنند. از طرف دیگر داشبورد ATS به مدت سه ماه به صورت رایگان در اختیار شرکت‌ها قرار خواهد گرفت تا بتوانند آگهی‌های استخدامی و رزومه‌های دریافتی را مدیریت کنند. همچنین ایستگاه‌های راهنمای الکام جابز در ورودی سالن‌ها، پاسخ‌گوی سؤالات بازدیدکنندگان خواهد بود.

امکانات الکام جابز

 وب‌آپ ویژه الکام جابز که بازدیدکنندگان می‌توانند غرفه‌ها و آگهی‌های استخدام را بر اساس نام شرکت، موقعیت شغلی یا مهارت‌های مورد نیاز جست‌وجو کنند.

 تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار برای استفاده استارتاپ‌ها و شرکت‌ها از سیستم مدیریت فرایند استخدام (ATS) که با استفاده از این داشبورد می‌توانند تمام فرایند استخدام از دریافت رزومه تا انعقاد قرارداد را مدیریت کنند.

 استقرار ایستگاه‌های راهنمای مشاغل در ورودی 15 سالن جهت پاسخ‌گویی به سؤالات بازدیدکنندگان به منظور پیداکردن آگهی‌های استخدام مناسب.

به طور خلاصه می‌توان گفت الکام جابز، بزرگ‌ترین آوردگاه سرمایه انسانی در حوزه اقتصاد دیجیتال است. بدین صورت که استارتاپ‌ها و شرکت‌های فعال در زمینه الکترونیک، کامپیوتر و اقتصاد دیجیتال که به دنبال جذب و استخدام برای توسعه فعالیت‌های خود هستند یا نیاز به ارتقاء برند کارفرمایی دارند، می‌توانند با حضور در پلتفرم، اهداف خود را محقق سازند. همچنین متخصصین، علاقه‌مندان و کارجویانی که به دنبال رهیافت مسیر شغلی خود در استارتاپ‌ها و برترین شرکت‌های فعال در زمینه آی‌تی هستند می‌توانند مستقیم و بدون واسطه درخواست خود را برای این برند‌ها ارسال کنند.

معمولا فرایند استخدام فرایندی رسمی و تا حدی استرس‌زاست. در الکام جابز امسال سعی داریم تا در فرایندی بازی‌گونه، سختی این مسیر را برای شرکت‌ها و کارجویان با هیجان و صمیمیت جایگزین کنیم. لذا مسابقه بزرگ الکام جابز که با مشارکت حامیان برگزار خواهد شد، امکان معرفی برند کارفرمایی و جذب بازدیدکننده چندبرابری را برای این شرکت‌ها فراهم خواهد کرد. غرفه‌های حامیان به عنوان ایستگاه‌های اصلی مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی تهران، زمین مسابقه خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود بیش از 20 هزار نفر شرکت‌کننده در این مسابقه رقابت کنند. برندهای کارفرمایی برای مشارکت در این کمپین می‌توانند با دبیرخانه الکام جابز تماس بگیرند. امید است الکام جابز راه‌حلی اثربخش برای حل چالش تأمین نیروی انسانی در حوزه اقتصاد دیجیتال باشد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها