|

اعلام حمایت رجایی از پزشکیان پس از آزادی از زندان/ تصاویر

«علیرضا رجایی» که در زندان، مداوا نشد و بیماری و سرطانش پیشرفت کرد، از حمایت از «مسعود پزشکیان» و شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

اعلام حمایت رجایی از پزشکیان پس از آزادی از زندان/ تصاویر

 به گزارش شبکه شرق، «علیرضا رجایی» از «مسعود پزشکیان» کاندیدای راه‌یافته به مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، حمایت کرد. 

«علیرضا رجایی» پژوهشگر علوم سیاسی و فعال ملی‌مذهبی، از حمایت از «مسعود پزشکیان» کاندیدای اصلاح‌طلبان در انتخابات و شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

«علیرضا رجایی» پژوهشگر علوم سیاسی و فعال ملی‌مذهبی که در زندان، با وجود بیماری، مداوا نشد و سرطانش پیشرفت کرد، از حمایت از «مسعود پزشکیان»، کاندیدای اصلاح‌طلبان در انتخابات و شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

«علیرضا رجایی» پژوهشگر علوم سیاسی و فعال ملی‌مذهبی است که در زندان، با وجود بیماری و ابتلا به سرطان، تحت مراقبت و مداوا قرار نگرفت و سرطانش پیشرفت کرد؛ پس از آزادی علیرضا رجایی از زندان، پزشکان مجبور به تخلیه یک چشم و قسمتی از صورت این فعال ملی‌مذهبی و پژوهشگر علوم سیاسی شدند تا زنده بماند.

علیرضا رجایی با صدور یک پیام، از حمایت از «مسعود پزشکیان» کاندیدای اصلاح‌طلبان در انتخابات و شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری و رای به پزشکیان خبر داد و گفت: «به کمپین رای برای نجات ایران بپیوندیم».

علیرضا رجایی و مسعود پزشکیان

علیرضا رجایی و مسعود پزشکیان

منبع: جماران
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها